Picburger

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Koncept franczyzowy Picburger powstał w roku 2018 jako odpowiedź na potrzeby konsumentów w zakresie serwowania tradycyjnych kanapek mięsnych w sieciach typu fast-food.
Lokale Picburger działają w segmencie gastronomicznym Fast casual. Nie są to zwykłe fast-foody, nie są to także wytworne restauracje. Są to sympatyczne miejsca do spożywania niedrogich posiłków, przyrządzonych w stosunkowo krótkim czasie. W lokalach Picburger obowiązuje niepełna obsługa kelnerska.
System przewidziany jest do budynków wolnostojących (również z obsługą tzw. drive through), lokali wynajmowanych oraz food-courtów w galeriach handlowych.
JEDNOSTKI WŁASNE
1 (Ostrowiec Świętokrzyski, Galeria Ostrowiec) - food court
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1 (Busko Zdrój) - budynek wolnostojący
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Wsparcie operacyjne na każdym etapie prowadzenia działalności
- Pełne wsparcie przy wyborze miejsca działalności, projektowaniu lokalu (także technologii zaplecza gastronomicznego), wyposażeniu.
- Pomoc przy rekrutacji personelu
- Szkolenia pracowników
- Wdrożenie systemu informatycznego, przygotowywanie raportów sprzedażowych
- Narzędzie do obliczania food-costu
- Możliwe wsparcie finansowe, tj. wsparcie w leasingu sprzętu w pierwszym roku/dwóch działalności.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- sprzęt (gastronomiczny, informatyczny): od 150 tys. zł (wsparcie sieci w 100% leasingu sprzętu),
- wystrój, wyposażenie sali konsumpcyjnej oraz kuchni – koszty zależne od niezbędnego zakresu prac.,
- opłaty franczyzowe od: 2,5 tys. zł miesięcznie (niezależne od obrotu).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- własne środki pieniężne w kwocie wystarczającej na przystosowanie lokalu do prowadzenia działalności gastronomicznej. Sieć oferuje wsparcie przy pozyskaniu leasingu na finansowanie sprzętu.
- franczyzobiorca powininen być gotowy bezpośrednio zarządzać restauracją
- franczyzobiorca musi być ambitny, przedsiębiorczy oraz nastawiony na sukces
- umowa franczyzy zawierana jest na okres od 5 lat.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Paweł Gaca
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Picburger Sp. z o.o. (Bukowiec 42A, 66-300 Międzyrzecz). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Picburger oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie picburger.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Zdrowa Krowa otworzyła część swoich lokali, pomimo trwającego lockdownu gastronomii. Jak wygląda praca otwartych restauracji i czy klienci nie boją się do nich przychodzić?
Kukurydza w różnych smakach to menu nowego konceptu franczyzowego Crazy Corn.
Sylwia Diaków-Hrycyk prowadzi cztery restauracje pod szyldem McDonald's, Karolina Sokół trzy. Jaką drogę przeszły, zanim zostały franczyzobiorczyniami Złotych Łuków?
Studiuje, jest młoda i pełna zapału. O pierwszym biznesie w bardzo młodym wieku opowiada Natalia Pigło, świeżo upieczona franczyzobiorczyni Lodolandii.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” spodziewa się dobrego sezonu. Wchodzi w niego m.in. z nowym formatem lodziarni.

Co to franczyza? To sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyzobiorcy dość niefrasobliwie podpisują umowy franczyzowe. Na co należy zwrócić uwagę, zanim podejmiemy się zobowiązań na lata?
Najważniejsze pozycje książkowe dotyczące franczyzy, które dotychczas ukazały się na rynku wydawniczym.
Jak zaoszczędzić swój własny czas, a w skrajnych przypadkach uniknąć oszustów? Na co szczególnie uważać?

Sieć Sushi Bistro jest obecne na rynku od 7 lat, szybko stało się warszawskim liderem w dziedzinie przygotowania sushi w dostawie, oraz zamówień on-line.
Jaki jest popyt na zdrowe słodycze? Franczyzodawca Ciacho bez Cukru zapewnia, że spory – co przekłada się na powodzenie biznesu.
– Połączenie dwóch konceptów pozwala poszerzyć ofertę i zoptymalizować koszty działalności – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department i ŻarWok.
Przychody firmy gastro-kurierskiej Stava w styczniu 2021 roku były rekordowe – sprzedaż osiągnęła poziom 2 mln zł. Firma otwiera oddziały w kolejnych miastach i rekrutuje franczyzobiorców.
Kurczak z rożna nie wystraszył się pandemii. Pomimo lockdownu gastronomii, punkty Kurcze Pieczone cały czas pracują.
Lodolandia rozpoczyna przygotowania do sezonu wiosenno-letniego i nawiązuje współpracę z osobami, które szukają pomysłu na dochodowy biznes.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Otwieramy firmę cateringową, sklep Żabki, lodziarnię, prywatną szkołę podstawową, sklep monopolowy oraz salon urody.
Flip, wynajem, a może inwestycja deweloperska? Możliwości zarabiania w branży nieruchomości jest sporo.
Dofinansowanie dla firmy można otrzymać obecnie z kilku źródeł. Sprawdź skąd i ile pieniędzy możesz pozyskać.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.