Ciacho bez cukru

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Ciacho bez cukru to cukiernia specjalizująca się w produkcji zdrowych słodyczy. Ciacho powstało 7ego lutego 2019, a pomysł stanowił odpowiedź na potrzeby rynku. Tworzymy w oparciu o optymalny bilans mikro i makro składników zaspokajając potrzeby najbardziej wymagających Klientów. Produkty spełniają wymagania wegan oraz osób cierpiących na nietolerancje glutenu i laktozy. Tworząc nowy wymiar cukiernictwa znaleźliśmy uznanie zarówno wśród sportowców czy osób dbających o dietę i zdrowy styl odżywiania jak i wśród miłośników tradycyjnych wypieków. W naszej ofercie produktowej znajdują się ciasta, torty, desery i praliny, które oparte są o unikatowy i innowacyjny koncept. Staramy się wyprzedzać potrzeby naszych Konsumentów i zaskakiwać Ich nowymi smakami dlatego nasze receptury i przepisy poddawane są regularnej modernizacji. Oferujemy słodkości bez wyrzutów sumienia, na miejscu i na zamówienie. 

 

           Posiadamy sprawdzony model biznesowy, który pozwala na osiągnięcie przychodów na poziomie 25.000 -100.000 a całkowite koszty prowadzenia biznesu zamykają się na poziomie 12-15 tysięcy przy obrocie 30.000. Od początku istnienia działalności każdy miesiąc jest rentowny.  

Na poziomie biznesowym współpracujemy z kawiarniami, restauracjami, domami weselnymi i siłowniami. Oferujemy sprawdzony przepis na lokalny rozwój.

 

          Moim marzeniem jest rozwój franczyzy dla poziomie ogólnopolskim
w związku z czym jako założyciel jestem osobiście zaangażowany
w tworzenie każdej nowej cukierni. Nowe punkty traktuję jak własne dokładając wszelkich starań aby wszystko zostało  dopięte na ostatni guzik.

 

Jesteśmy dumni z marki, którą tworzymy ponieważ 

dajemy radość bez wyrzutów sumienia!

JEDNOSTKI WŁASNE

2

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

4

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

 

Naszym Partnerom oferujemy:

  • wsparcie przy wyborze lokalizacji, lokalu oraz negocjowanie umowy najmu
  • projekt aranżacji lokalu z uwzględnieniem przystosowania lokalu do wymogów sanitarnych
  • projekt aranżacji wnętrza lokalu  oraz przygotowanie gotowego rozwiązania odpowiedniego wyposażenia lokalu
  • opracowanie i dostosowanie ergonomicznego procesu produkcji w oparciu o wskaźniki wydajności pracy w lokalu Franczyzobiorcy
  • szkolenie cukiernicze w lokalu Franczyzobiorcy
  • aktywna i fizyczna pomoc przedstawiciela w pierwszych dniach od otwarcia lokalu mająca na celu zapewnienie sprawności produkcji i właściwych standardów obsługi Klienta
  • „podręcznik operacyjny” – lista przepisów i procedur aktualizowana przez cały okres trwania umowy
  • zapewnienie najlepszej ceny i przygotowanie współpracy
    z dostawcą opakowań
  • zapewnienie najlepszej ceny i przygotowanie współpracy
    z dostawcami sprawdzonych produktów
  • marketing – zapewnienie projektów i współpraca przy zamówieniu artykułów marketingowych
  • wsparcie w social mediach poprzez promowanie nowego punktu
  • sprawdzony model do lokalnej współpracy na poziomie B2B
  • dostęp do nowoczesnych systemów i urządzeń wspierających sprzedaż i obsługę
  • dostęp do bazy ponad 100 profesjonalnych zdjęć produktowych
  • gwarancja terytorialna

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

 

Koszty związane z adaptacją lokalu:

  • inwestycja na start to wydatek 50 tys. zł (lokal stacjonarny – min. 60 m2
  • inwestycja zakłada m.in. koszt zakupu nowych maszyn, mebli, AGD, wyposażenie przystosowanie lokalu, pierwsze zatowarowanie
  • ostateczna kwota inwestycji zależy głównie od stanu technicznego lokalu, czy były już wcześniej  świadczone usługi gastronomiczna
  • zapewniamy bezpłatną konsultację pod kątem wyboru odpowiedniego lokalu
  • dodatkowo możemy przygotować projekt  technologiczny przed podpisaniem umowy franczyzowej aby oszacować koszty adaptacji lokalu (300 zł netto)

 

Koszty związane z umową franczyzową:

  1. opłata wstępna STANDARD: 25 tys. zł netto 
  2. opłata zawiera wyżej wymienione wsparcie dla Franczyzobiorcy
  3. 500 zł netto/ miesiąc przez okres trwania umowy (dostęp do aktualizacji, nowych przepisów, galerii zdjęć, indywidualne wsparcie, propozycje ulepszeń, social media, dbanie o innowacyjność, obsługa strony internetowej)

 

  1. opłata wstępna PREMIUM: 30 tys. zł netto 
  2. opłata zawiera wsparcie z pakietu STANDARD + pakiet marketingowo-brandingowy
  3. branding lokalu: podświetlane LED`owo logo wewnętrzne i zewnętrzne
  4. zestaw zewnętrznych folii brandingowych
  5. marketingowy pakiet startowy: 4000 naklejek, 1000 wizytówek, 4000 lojalnościówek, wydrukowane menu
  6. 500 zł netto/ miesiąc przez okres trwania umowy (dostęp do aktualizacji, nowych przepisów, galerii zdjęć, indywidualne wsparcie, propozycje ulepszeń, social media, dbanie o innowacyjność, obsługa strony internetowej)

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • minimalna liczba mieszkańców: 50 tys.
  • minimalna powierzchnia lokalu to 60 m2,
  • zaangażowanie franczyzobiorcy
  • punkt w łatwo dostępnej i widocznej lokalizacji, o dużym natężeniu ruchu pieszego, z witrynami od strony ulicy (ulice handlowe, duże osiedla lub w galerie handlowe)

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

IN-TIME Karol Babicz

Kościuszki 3, 20-006 Lublin (adres Kawiarni); Nałkowskich 105/8 , 20-470 Lublin (siedziba)

507565143

kontakt@ciachobezcukru.pl

ciachobezcukru.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Karol Babicz

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Ciacho bez cukru.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.