Ciacho bez cukru

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Ciacho bez cukru to cukiernia specjalizująca się w produkcji zdrowych słodyczy. Ciacho powstało 7ego lutego 2019, a pomysł stanowił odpowiedź na potrzeby rynku. Tworzymy w oparciu o optymalny bilans mikro i makro składników zaspokajając potrzeby najbardziej wymagających Klientów. Produkty spełniają wymagania wegan oraz osób cierpiących na nietolerancje glutenu i laktozy. Tworząc nowy wymiar cukiernictwa znaleźliśmy uznanie zarówno wśród sportowców czy osób dbających o dietę i zdrowy styl odżywiania jak i wśród miłośników tradycyjnych wypieków. W naszej ofercie produktowej znajdują się ciasta, torty, desery i praliny, które oparte są o unikatowy i innowacyjny koncept. Staramy się wyprzedzać potrzeby naszych Konsumentów i zaskakiwać Ich nowymi smakami dlatego nasze receptury i przepisy poddawane są regularnej modernizacji. Oferujemy słodkości bez wyrzutów sumienia, na miejscu i na zamówienie.
Posiadamy sprawdzony model biznesowy, który pozwala na osiągnięcie przychodów na poziomie 25.000 -100.000 a całkowite koszty prowadzenia biznesu zamykają się na poziomie 12-15 tysięcy przy obrocie 30.000. Od początku istnienia działalności każdy miesiąc jest rentowny.
Na poziomie biznesowym współpracujemy z kawiarniami, restauracjami, domami weselnymi i siłowniami. Oferujemy sprawdzony przepis na lokalny rozwój.
Moim marzeniem jest rozwój franczyzy dla poziomie ogólnopolskim
w związku z czym jako założyciel jestem osobiście zaangażowany
w tworzenie każdej nowej cukierni. Nowe punkty traktuję jak własne dokładając wszelkich starań aby wszystko zostało dopięte na ostatni guzik.
Jesteśmy dumni z marki, którą tworzymy ponieważ
dajemy radość bez wyrzutów sumienia!
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
4
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszym Partnerom oferujemy:
- wsparcie przy wyborze lokalizacji, lokalu oraz negocjowanie umowy najmu
- projekt aranżacji lokalu z uwzględnieniem przystosowania lokalu do wymogów sanitarnych
- projekt aranżacji wnętrza lokalu oraz przygotowanie gotowego rozwiązania odpowiedniego wyposażenia lokalu
- opracowanie i dostosowanie ergonomicznego procesu produkcji w oparciu o wskaźniki wydajności pracy w lokalu Franczyzobiorcy
- szkolenie cukiernicze w lokalu Franczyzobiorcy
- aktywna i fizyczna pomoc przedstawiciela w pierwszych dniach od otwarcia lokalu mająca na celu zapewnienie sprawności produkcji i właściwych standardów obsługi Klienta
- „podręcznik operacyjny” – lista przepisów i procedur aktualizowana przez cały okres trwania umowy
- zapewnienie najlepszej ceny i przygotowanie współpracy
z dostawcą opakowań - zapewnienie najlepszej ceny i przygotowanie współpracy
z dostawcami sprawdzonych produktów - marketing – zapewnienie projektów i współpraca przy zamówieniu artykułów marketingowych
- wsparcie w social mediach poprzez promowanie nowego punktu
- sprawdzony model do lokalnej współpracy na poziomie B2B
- dostęp do nowoczesnych systemów i urządzeń wspierających sprzedaż i obsługę
- dostęp do bazy ponad 100 profesjonalnych zdjęć produktowych
- gwarancja terytorialna
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszty związane z adaptacją lokalu:
- inwestycja na start to wydatek 50 tys. zł (lokal stacjonarny – min. 60 m2
- inwestycja zakłada m.in. koszt zakupu nowych maszyn, mebli, AGD, wyposażenie przystosowanie lokalu, pierwsze zatowarowanie
- ostateczna kwota inwestycji zależy głównie od stanu technicznego lokalu, czy były już wcześniej świadczone usługi gastronomiczna
- zapewniamy bezpłatną konsultację pod kątem wyboru odpowiedniego lokalu
- dodatkowo możemy przygotować projekt technologiczny przed podpisaniem umowy franczyzowej aby oszacować koszty adaptacji lokalu (300 zł netto)
Koszty związane z umową franczyzową:
- opłata wstępna STANDARD: 25 tys. zł netto
- opłata zawiera wyżej wymienione wsparcie dla Franczyzobiorcy
- 500 zł netto/ miesiąc przez okres trwania umowy (dostęp do aktualizacji, nowych przepisów, galerii zdjęć, indywidualne wsparcie, propozycje ulepszeń, social media, dbanie o innowacyjność, obsługa strony internetowej)
- opłata wstępna PREMIUM: 30 tys. zł netto
- opłata zawiera wsparcie z pakietu STANDARD + pakiet marketingowo-brandingowy
- branding lokalu: podświetlane LED`owo logo wewnętrzne i zewnętrzne
- zestaw zewnętrznych folii brandingowych
- marketingowy pakiet startowy: 4000 naklejek, 1000 wizytówek, 4000 lojalnościówek, wydrukowane menu
- 500 zł netto/ miesiąc przez okres trwania umowy (dostęp do aktualizacji, nowych przepisów, galerii zdjęć, indywidualne wsparcie, propozycje ulepszeń, social media, dbanie o innowacyjność, obsługa strony internetowej)
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- minimalna liczba mieszkańców: 50 tys.
- minimalna powierzchnia lokalu to 60 m2,
- zaangażowanie franczyzobiorcy
- punkt w łatwo dostępnej i widocznej lokalizacji, o dużym natężeniu ruchu pieszego, z witrynami od strony ulicy (ulice handlowe, duże osiedla lub w galerie handlowe)
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
IN-TIME Karol Babicz
Kościuszki 3, 20-006 Lublin (adres Kawiarni); Nałkowskich 105/8 , 20-470 Lublin (siedziba)
507565143
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Karol Babicz
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.
Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!
Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.

Co to franczyza? To sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyzobiorcy dość niefrasobliwie podpisują umowy franczyzowe. Na co należy zwrócić uwagę, zanim podejmiemy się zobowiązań na lata?
Najważniejsze pozycje książkowe dotyczące franczyzy, które dotychczas ukazały się na rynku wydawniczym.

Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.
Franczyzodawcy marki Falla nie tylko otwierają kolejne wegańskie restauracje. Uruchomili również nowy koncept.
Antoni Policht otworzył restaurację pomimo lockdownu gastronomii. Czy nie żałuje swojej decyzji?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.