Ciacho bez cukru

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
O marce, klientach i produktach
Ciacho bez cukru to miejsce które ludzie uwielbiają. Specjalizujemy się w produkcji zdrowych słodyczy. W naszej ofercie produktowej znajdują się ciasta, torty, desery, praliny, czekolady, lody i freakshakes. W oparciu o optymalny bilans mikro i makro składników stworzyliśmy receptury bez cukru, bez glutenu, bez laktozy, wysokoproteinowe, ektogeniczne oraz roślinne. Tworząc receptury zadbaliśmy nie tylko o niski indeks glikemiczny ale również o proste założenia- smacznie, naturalnie i zdrowo.
Ciacho to przestrzeń o industrialnym stylu, zapachu kawy i wypieków. Oferujemy słodkości bez wyrzutów sumienia, na miejscu, na wynos i na zamówienie. Nasze produkty spełniają wymagania wegan oraz osób cierpiących na nietolerancje pokarmowe. Znaleźliśmy uznanie wśród diabetyków, sportowców, osób dbających o dietę, zdrowy styl odżywiania oraz wśród miłośników tradycyjnych wypieków.
Co nas wyróżnia?
Koncept zgodny z powszechnymi trendami i nowy wymiar cukiernictwa. Efektem współpracy z technologiem żywności, dietetykiem i cukiernikiem są wypracowane receptury na słodkości które zaspokajają najbardziej wymagających. Unikatowy produkt z bardzo wysokiej jakości składników przekonuje świadomych klientów, a oni podkreślają, że smakowo bronią się same. Opinie w sieci tylko potwierdzają wiarygodność. Mamy sprawdzony w kilku miastach model biznesowy oraz przepis na lokalny rozwój z kawiarniami, restauracjami i domami weselnymi
Cele i założenia
Naszym marzeniem jest rozwój marki Ciacho bez cukru poziomie ogólnopolskim. Z wiarą i ufnością w markę, produkt i potrzeby rynku oferujemy możliwość współpracy. Chcielibyśmy aby każdy miał dostęp do naszych słodkości w swoim mieście. Grudziądz, Gniezno, Ostrów Wielkopolski, Kraków to miasta w których klienci już docenili kunszt załogi. Do lata 2021 otworzą się punkty franczyzowe w Legnicy, w Gdyni, Radomiu i Gliwicach. Jesteśmy zaangażowani w tworzenie każdego nowego punktu. Każdy traktujemy jak własny dokładając wszelkich starań aby wszystko zostało dopięte na ostatni guzik.
Kogo szukamy?
Od partnerów w biznesie oczekujemy zaangażowania w działalność własnej placówki, uczciwości biznesowej i szanowania zasad sieci. Mile widziana ambicja, samodzielność i przedsiębiorczość.
Od czego zacząć?
Ciacho bez cukru to stabilny biznes, który dynamicznie się rozwija, sprawdzony produkt i know how. Ciacho to nie tylko zyski ale również satysfakcja, którą najlepiej wyrażają nasi klienci dziękując za to, że jesteśmy. To dodaje nam skrzydeł i sprawia, że chcemy poszerzać horyzonty. Jeżeli chcesz mieć swoją cukiernie i sprawdzony przepis na sukces – wypełnij formularz i wyślij zapytanie - pomogę Ci otworzyć Twój słodki biznes.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
4
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Co oferujemy?
- wsparcie: wybór lokalu, projekt aranżacji lokalu z uwzględnieniem wymogów sanitarnych i wyposażenia, dostosowanie ergonomicznego procesu produkcji w oparciu o wskaźniki wydajności
- procedury BHP, podręcznik HACCP – niezbędny i wymagany przez Sanepid
- gotowy system sprzedaży wspierający zamówienia, obsługę i promocje
- podręcznik operacyjny: zasady prowadzenia lokalu Ciacho bez cukru, standardy obsługi klienta, , spis produktów oraz dostawców z zapewnieniem wypracowanych rabatów spis dostawców pełnego wyposażenia lokalu, księga znaku, know-how
- przepiśnik: lista przepisów i procedur aktualizowana przez cały okres trwania umowy
- szkolenie cukiernicze, szkolenie sprzedażowe, szkolenie z obsługi klienta w lokalu Franczyzobiorcy
- fizyczna pomoc i wsparcie przedstawiciela w pierwszych dniach od otwarcia nowego punktu
- dodatkowo: dostęp do bazy profesjonalnych zdjęć produktowych , materiałów promocyjnych i ofertowych aktualizowanych przez cały okres trwania umowy
- pakiet brandingowy: projekt logo, menu, wizytówki, ulotki, karty lojalnościowe, naklejki, folie zewnętrzne, plafon zewnętrzny LED z logo, wewnętrzne logo LED, księga znaku
- sprawdzony model do lokalnej współpracy na poziomie B2B
- indywidualne wsparcie, propozycje ulepszeń, dbanie o innowacyjność, obsługa strony internetowej
- gwarancja terytorialna
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszty inwestycji
Opłata franczyzowa: wstępna: 22.000 netto / bieżąca: 500 netto + 1% obrotu
Koszty uruchomienia:
- wyposażenie lokalu: 40.000 netto (urządzenia gastronomiczne, system sprzedaży, krzesełka, stoliki, meble, agd, zastawa i inne)
- zatowarowanie: 10.000 netto (produkty, opakowania)
- przystosowanie lokalu: X - zależy głównie od stanu technicznego
Obroty
- Model biznesowy pozwala na osiągnięcie przychodów na poziomie 30.000-60.000, a w sezonie nawet do 80.000 netto
- Koszty prowadzenia biznesu: X (czynsz, media, zatrudnienie, podatki, zus, marketing, produkty)
- Średni czas zwrotu z inwestycji: 10-18 miesięcy
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- punkt w łatwo dostępnej i widocznej lokalizacji, o dużym natężeniu ruchu pieszego, z witrynami od strony ulicy (ulice handlowe, duże osiedla lub w galerie handlowe)
- minimalna powierzchnia lokalu to 50 m2
- minimalna liczba mieszkańców: 20 tys
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
IN-TIME Karol Babicz
Kościuszki 3, 20-006 Lublin (adres Kawiarni); Nałkowskich 105/8 , 20-470 Lublin (siedziba)
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Karol Babicz
tel. 507565143
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma IN-TIME Karol Babicz (Kościuszki 3, 20-006 Lublin (adres Kawiarni); Nałkowskich 105/8 , 20-470 Lublin (siedziba)). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Ciacho bez cukru oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie ciachobezcukru.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Zdrowa Krowa otworzyła część swoich lokali, pomimo trwającego lockdownu gastronomii. Jak wygląda praca otwartych restauracji i czy klienci nie boją się do nich przychodzić?
Kukurydza w różnych smakach to menu nowego konceptu franczyzowego Crazy Corn.
Sylwia Diaków-Hrycyk prowadzi cztery restauracje pod szyldem McDonald's, Karolina Sokół trzy. Jaką drogę przeszły, zanim zostały franczyzobiorczyniami Złotych Łuków?
Studiuje, jest młoda i pełna zapału. O pierwszym biznesie w bardzo młodym wieku opowiada Natalia Pigło, świeżo upieczona franczyzobiorczyni Lodolandii.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” spodziewa się dobrego sezonu. Wchodzi w niego m.in. z nowym formatem lodziarni.

Sieć Sushi Bistro jest obecne na rynku od 7 lat, szybko stało się warszawskim liderem w dziedzinie przygotowania sushi w dostawie, oraz zamówień on-line.
– Połączenie dwóch konceptów pozwala poszerzyć ofertę i zoptymalizować koszty działalności – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department i ŻarWok.
Przychody firmy gastro-kurierskiej Stava w styczniu 2021 roku były rekordowe – sprzedaż osiągnęła poziom 2 mln zł. Firma otwiera oddziały w kolejnych miastach i rekrutuje franczyzobiorców.
Kurczak z rożna nie wystraszył się pandemii. Pomimo lockdownu gastronomii, punkty Kurcze Pieczone cały czas pracują.
Lodolandia rozpoczyna przygotowania do sezonu wiosenno-letniego i nawiązuje współpracę z osobami, które szukają pomysłu na dochodowy biznes.
Branża gastronomiczna od wielu miesięcy mierzy się z kryzysem. Ale są marki, które się przed nim obroniły.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Otwieramy firmę cateringową, sklep Żabki, lodziarnię, prywatną szkołę podstawową, sklep monopolowy oraz salon urody.
Flip, wynajem, a może inwestycja deweloperska? Możliwości zarabiania w branży nieruchomości jest sporo.
Dofinansowanie dla firmy można otrzymać obecnie z kilku źródeł. Sprawdź skąd i ile pieniędzy możesz pozyskać.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.