Ciacho bez cukru

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sieć franczyzowa Ciacho bez cukru
O marce, klientach i produktach
Ciacho bez cukru to manufaktura słodkości. Nasi goście wchodząc do lokalu czują zapach świeżo wypiekanych biszkoptów, serników i prażonych orzechów, które pobudzają kubki smakowe. Przechodząc przez próg lokalu nie trzeba długo szukać, kolorowa witryna wypełniona po brzegi wyrobami naszego autorstwa przyciąga wzrok poszukujących zdrowych słodyczy. W witrynie znajdziemy ciasta, torty, muffiny, praliny, desery, tarty, cake popsy, monoporcje - czyli wszystko to co tygrysy lubią najbardziej Oferujemy również freakshake, lody, czekolady, a także napoje gorące.
Wszystkie produkty w standardzie są bez białego cukru i bez glutenu. W ofercie mamy również produkty wegańskie, bez laktozy, proteinowe oraz keto. Każdy wyrób opatrzony jest etykietą zawierającą wartości odżywcze, ładunek glikemiczny, opis i inne informacje pozwalające dokonywać Klientom świadomych wyborów. To bardzo ważne, ponieważ świadomość społeczeństwa z zakresu zdrowego odżywiania jest coraz większa. Jest to szczególnie istotne dla osób na dietach niskocukrowych, bezglutenowych, ketogenicznych czy wegańskich. Naszymi gośćmi są sportowcy, diabetycy, celiacy, weganie jak i zarówno Ci, którzy po prostu lubią coś słodkiego. Oferujemy słodkości bez wyrzutów sumienia, na miejscu, na wynos i na zamówienie. W naszym standardzie są produkty o najwyższej jakości oraz realizacja prostych założeń – smacznie, naturalnie i zdrowo.
Marka wywodzi się z Lublina. Pomysł na stworzenie ogólnopolskiej marki Ciacho bez Cukru powstał 2018 roku w wyobraźni właściciela marki Karola Babicza. To w swoim rodzinnym mieście otworzył pierwszą cukiernię bez cukru. Wyroby jego autorstwa szybko zdobyły uznanie mieszkańców, a teraz zdobywają uznanie Klientów w całej Polsce. Zespół specjalistów, technologów żywności, dietetyków i wykwalifikowanych cukierników nieustannie dąży do doskonalenia naszych produktów, ulepsza receptury uzależniając niepowtarzalnym smakiem tysiące Polaków.
„W kuchni ogranicza nas jedynie wyobraźnia” – to motto marki Ciacho bez cukru.
Co nas wyróżnia?
- Koncept zgodny z powszechnymi trendami i nowy wymiar cukiernictwa. Efektem współpracy z technologiem żywności, dietetykiem i cukiernikiem są wypracowane receptury na słodkości które zaspokajają najbardziej wymagających. Unikatowy produkt z bardzo wysokiej jakości składników przekonuje świadomych klientów, a oni podkreślają, że smakowo, nie odbiegają od tradycyjnych i bronią się same. Opinie w sieci tylko potwierdzają wiarygodność.
- Mamy sprawdzony model biznesowy odporny na kryzysy gospodarcze. We współpracy bardzo cenimy sobie komfort i działamy w taki sposób aby nasi Franczyzobiorcy czuli się jak w swojej kawiarni, zapewniamy wysoką kulturę organizacji i regularnie organizujemy spotkania z partnerami. Przekazujemy wiedze i kompetencje przez moduł do nauczania tak aby każdy mógł się uczyć i rozwijać w swoim tempie. Nota bene – zapewniamy szybki czas uruchomienia – nawet w 2 miesiące od podpisania umowy franczyzowej.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
13
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Na każdym etapie współpracy zapewniamy wszechstronne i aktywne wsparcie w tworzeniu i prowadzeniu lokalu pod silną i rozpoznawalną marką Ciacho bez cukru. Oferujemy wsparcie w 5 obszarach:
- lokal i infrastruktura
- dokumentacja
- szkolenia
- marketing i promocje
- współpraca
Lokal i infrastruktura:
- na wstępie zawsze ustalamy indywidualną strategię rozwoju i zapewniamy wsparcie w doborze odpowiedniego lokalu
- przeprowadzamy audyt analizując warunki techniczne oraz potencjał rynku
- wykonujemy dla Ciebie projekt techniczny – zapewni on właściwe przystosowanie lokalu pod kątem prac ogólnobudowlanych, instalacji wentylacji, instalacji elektrycznej oraz wodno-kanalizacyjnej
- zapewniamy ze swojej strony projekt technologiczny lokalu uwzględniając przystosowanie do przepisów i wymogów sanitarnych, dostosujemy wyposażenie zapewniając ergonomie produkcji i obsługi
- bardzo ważne jest dla nas sprawne uruchomienie: możemy się pochwalić uruchomieniem lokalu nawet w 2 miesiące od podpisania umowy franczyzowej
- projekt reklamy zewnętrznej lokalu
- to oczywiste, że nasi Partnerzy nie chcą miedzy sobą konkurować dlatego zapewniamy gwarancję terytorialną: zabezpieczamy tym interesy naszych Parterów wyłącznością na prowadzenie lokalu Ciacho bez cukru na obszarze miasta/dzielnicy
Dokumentacja:
- dokumentacja lokalu: podręcznik HACCP, procedury GMP - niezbędne i wymagane przez Sanepid
- podręcznik operacyjny to nasza biblia biznesu, zawiera dobre praktyki i wzorce prowadzenia lokalu Ciacho bez cukru, standardy obsługi klienta, instrukcje
- receptury i gotowe przepisy, aktualizujemy je przez cały okres trwania umowy poszerzając ofertę o nowy asortyment i wkładki sezonowe
- atesty, badania, certyfikaty, umowy kadrowe
- Szkolenia:
- szkolenia cukiernicze z zakresu produkcji wyrobów
- szkolenia ze sprzedaży, standardów obsługi klienta
- szkolenie biznesowe z zakresu operacyjnego zarządzania lokalem
- jesteśmy z Tobą dbając o to aby wszystko było dopięte na ostatni guzik
Marketing i promocje:
- zapewniamy ogólnopolskie działania i kampanie reklamowe budujące wizerunek marki
- przekazujemy praktyczne rady i wskazówki jak prowadzić lokalne social mediach lub oferujemy współprace z profesjonalną agencją reklamową
- dostęp do profesjonalnych materiałów marketingowych: logo, księga znaku, spersonalizowane wizytówki, karty lojalnościowe, folie reklamowe, vouchery
- baza profesjonalnych grafik i zdjęć produktowych
- Współpraca
- zapewniamy bieżącą obsługę strony internetowej wraz z narzędziami do obsługi zamówień online
- zapewniamy współpracę z dystrybutorami, z którymi mamy wypracowane dla całej sieci najlepsze warunki cenowe na zakup surowców i produktów
- posiadamy i zapewniamy dostęp do narzędzi szkoleniowo-doradczych, ponieważ wiemy, że prowadzenie biznesu to nieustanny rozwój. Platforma sieci Ciacho bez cukru zapewnia bieżące wsparcie i zachowanie rytmu pracy i pulsu biznesu, który dynamicznie ewoluuje.
- intuicyjny jednolity dla sieci system sprzedaży wspierający zamówienia, obsługę i promocje
- indywidualne wsparcie, propozycje ulepszeń, dbanie o innowacyjność.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Opłaty:
Opłata franczyzowa: 25 tys. netto za pełny asortyment produktowy bez żadnych dodatkowych dopłat
Działania inwestycjne:
- wyposażenie: lada chłodnicza, konserwator na lody, ekspres ciśnieniowy, stoły robocze, roboty kuchenne, urządzenia chłodnicze i grzewcze, wyposażenie sali konsumpcyjnej, zabudowa baru, system sprzedaży to inwestycja od 30-50 tys. zł w zależności od wielkości lokalu
- adaptacja lokalu: architektura wnętrza, dekoracja sali, oświetlenie, usługi wodno kanalizacyjne, usługi stolarskie, budowlane, sanitariaty wentylacja, klimatyzacja to koszt od 15 do 50 tysięcy zł w zależności od wielkości lokalu
Całkowity koszt:
Zależy głównie od stanu technicznego natomiast z doświadczeń całość inwestycji dla lokalu o powierzchni 50m2 powinna się zamknąć w 100 tys. zł natomiast przy wyborze większego lokalu około 70-100m2 należy doliczyć 10-20 tys.zł.
Lokalny rozwój:
Nasi partnerzy przyjmując w ramach wyłączności terytorialnej przyjmując strategie rozwojową mogą otworzyć kolejny lokal bez dodatkowych wstępnych opłat. Wykorzystując jedno zaplecze produkcyjne mogą rozwijać swoją sieć pod marką Ciacho bez cukru tworząc kolejne punkty sprzedaży.
Obroty:
- Model biznesowy pozwala na osiągnięcie przychodów na poziomie 30.000-60.000
- Średni czas zwrotu z inwestycji zależy głównie od lokalizacji, przy średnich obrotach szacowany jest na okres 8-18 miesięcy
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Zaangażowanie, chęć rozwoju
- punkt w łatwo dostępnej i widocznej lokalizacji, o dużym natężeniu ruchu pieszego, z witrynami od strony ulicy (ulice handlowe, duże osiedla lub w galerie handlowe)
- minimalna powierzchnia pierwszego lokalu to 50 m2
- minimalna liczba mieszkańców: 20 tys.zł.
Cele i założenia
Celem Ciacho bez cukru jest nieustanny rozwój. Z wiarą i ufnością w markę, produkt i potrzeby rynku oferujemy możliwość współpracy. Chcielibyśmy aby każdy miał dostęp do naszych słodkości w swoim mieście. Jesteśmy zaangażowani w tworzenie każdego nowego lokalu i oferujemy wsparcie naszym partnerom biznesowym na każdym etapie rozwoju. Wyróżnia nas indywidualne podejście do każdego partnera, a nowy lokal traktujemy jak własny dokładając wszelkich starań, aby wszystko zostało dopięte na ostatni guzik.
Kogo szukamy?
Od partnerów w biznesie oczekujemy zaangażowania w działalność własnego lokalu, uczciwości biznesowej, szanowania zasad sieci i utrzymania standardów.
Od czego zacząć?
Ciacho bez cukru to stabilny biznes, który dynamicznie się rozwija. Mamy sprawdzony produkt i know how. Ciacho to nie tylko zyski ale również satysfakcja, którą najlepiej wyrażają nasi klienci dziękując za to, że jesteśmy. To dodaje nam skrzydeł i sprawia, że chcemy poszerzać horyzonty. Jeżeli chcesz mieć swoją cukiernie bez cukru i sprawdzony przepis na sukces – wypełnij formularz i wyślij zapytanie - pomogę Ci otworzyć Twój słodki biznes.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
IN-TIME Karol Babicz
Kościuszki 3, 20-006 Lublin (adres Kawiarni); Nałkowskich 105/8 , 20-470 Lublin (siedziba)
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Karol Babicz
tel. 507565143
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma IN-TIME Karol Babicz (Kościuszki 3, 20-006 Lublin (adres Kawiarni); Nałkowskich 105/8 , 20-470 Lublin (siedziba)). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Ciacho bez cukru oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie ciachobezcukru.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Świadomość Polaków dotycząca trendów żywieniowych jest coraz wyższa. To sprzyja rozwojowi naszego konceptu – mówi Karol Babicz, właściciel sieci Ciacho bez cukru.
Franczyzodawca Ciacho bez Cukru zapowiada, że ten rok marka zakończy liczbą przynajmniej 15 lokali.
Jaki jest popyt na zdrowe słodycze? Franczyzodawca Ciacho bez Cukru zapewnia, że spory – co przekłada się na powodzenie biznesu.

Sushi Kushi chwali się kolejnymi otwarciami. Czy franczyzobiorcy są zadowoleni ze współpracy z marką?
Pierogarnie Stary Młyn otwierają się głównie w dużych miastach. A czy trzeba mieć gruby portfel, aby otworzyć restaurację z tradycyjną polska kuchnią?
– Otworzyliśmy już 700 punktów franczyzowych, do końca roku planujemy mieć ich 1000 – mówi Krzysztof Olesiak, prezes spółki Sweet Gallery.
Da Grasso nie tylko otwiera nowe lokale, ale też ma propozycję dla już działających restauratorów.
Nasza sieć liczy ponad 194 lokale w całej Polsce i działa nieprzerwanie od 1996 roku.

Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?
La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?
W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.