CUDO VEGAN SUSHI

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Z miłości do roślin. Azjatycki VIBE. Cudo na talerzu. VEGAN Sushi.
CUDO to roślinny koncept stworzony w celu promowania wyjątkowej wegańskiej kuchni. Najwyższej jakości składniki, niespotykane połączenia smaków i perfekcyjnie prowadzone social media to nasz przepis na sukces.
CUDO ma na celu wypełnienie luki na rynku kompleksowych usług gastronomicznych na bazie roślin.
Wizją restauracji jest celebrowanie nowatorskiej kuchni sushi w pięknym otoczeniu bez użycia produktów pochodzenia zwierzęcego.
Zapomnij o rybach ! Nasze charakterystyczne wegańskie sushi jest wypełnione świeżymi warzywami, owocami i ziarnami.
Łącząc niekonwencjonalne składniki i kombinacje smaków, tworzymy zupełnie nowe doświadczenie sushi.
Te elementy tworzą naszą rzeczywistość CUDO.
Organizacja systemu restauracji CUDO VEGAN Sushi podlega następującej pięciostopniowej procedurze:
• Przedstawienie potencjalnemu Restauratorowi oferty współpracy,
• Akceptacja potencjalnej lokalizacji pod restaurację CUDO VEGAN Sushi,
• Zawarcie umowy franczyzowej,
• Budowa i odbiór przez inwestora własnej restauracji CUDO VEGAN Sushi,
• Inauguracja - otwarcie restauracji CUDO VEGAN Sushi
Na podstawie naszego doświadczenia, możemy stwierdzić, że powyższy proces zwykle zamyka się w okresie 3-4 miesięcy.
Nowy projekt twórcy sieci FALLA Restauracje roślinne.
• CUDO jest w pełni wegańskim barem sushi. Łączymy klasyczne techniki sushi z lokalnymi, sezonowymi składnikami, aby stworzyć zdrowe i aromatyczne oraz lekkie dania.
• Nasze zaangażowanie w stosowanie wysokiej jakości produktów od etycznych dostawców stanowi podstawę dla naszych szefów kuchni do dumy z serwowanego jedzenia.
• Za smaki w CUDO odpowiada doświadczony i kreatywny szef kuchni - Orson Hejnowicz
Krótki czas zwrotu inwestycji – MAX 2 LATA , BARDZO ATRAKCYJNY FOOD COST 10-15%.
http://www.facebook.com/cudovegansushi/
JEDNOSTKI WŁASNE
• CUDO VEGAN Sushi. Górna Wilda 79, 61-563 Poznań
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2 w przygotowaniu - Wrocław , Praga (CZ)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- książka franczyzowa, składająca się z podręcznika operacyjnego oraz standardów operacyjnych marki CUDO VEGAN Sushi jest naszym pakietem know-how: od aranżacji wnętrza lokalu, poprzez proces rekrutacji pracowników, aż po podanie unikalnych przepisów dań CUDO VEGAN Sushi
- zapewniamy profesjonalne szkolenie personelu,
- promocja, reklama i marketing (prowadzenie mediów społecznościowych),
- jesteśmy marką znaną, o stabilnie ugruntowanej pozycji na rynku gastronomicznym, cieszącą się dużą popularnością w mediach,
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Jednorazowa opłata licencyjna za wejście do sieci 15 tyś. złotych w zamian komplet szkoleń produktowych.
- Miesięczna opłata franczyzowa zależna od obrotu w danej lokalizacji (6%).
- Kwota inwestycji mieści się w przedziale od 80 do 110 tyś. złotych. Lokal od 50 m2 do 70 m2
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokalizacja w mieście powyżej 100 tyś. mieszkańców lub lokal w miejscu o bardzo dużym natężeniu ruchu.
- Przedsiębiorczości i zaangażowania.
- Posiadania wymaganego kapitału początkowego.
- Ukończenia szkoleń przeprowadzonych przez Franczyzodawcę.
- Przestrzegania wewnętrznych procedur sieci.
Uwaga ! Cudo możesz już otworzyć w lokalu , który ma co najmniej 50 m2 !
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.
Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!
Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.

Co to franczyza? To sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyzobiorcy dość niefrasobliwie podpisują umowy franczyzowe. Na co należy zwrócić uwagę, zanim podejmiemy się zobowiązań na lata?
Najważniejsze pozycje książkowe dotyczące franczyzy, które dotychczas ukazały się na rynku wydawniczym.

Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.
Franczyzodawcy marki Falla nie tylko otwierają kolejne wegańskie restauracje. Uruchomili również nowy koncept.
Antoni Policht otworzył restaurację pomimo lockdownu gastronomii. Czy nie żałuje swojej decyzji?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.