Cudo Vegan Sushi

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Z miłości do roślin. Azjatycki VIBE. Cudo na talerzu. VEGAN Sushi.
CUDO to roślinny koncept stworzony w celu promowania wyjątkowej wegańskiej kuchni. Najwyższej jakości składniki, niespotykane połączenia smaków i perfekcyjnie prowadzone social media to nasz przepis na sukces.
CUDO ma na celu wypełnienie luki na rynku kompleksowych usług gastronomicznych na bazie roślin.
Wizją restauracji jest celebrowanie nowatorskiej kuchni sushi w pięknym otoczeniu bez użycia produktów pochodzenia zwierzęcego.
Zapomnij o rybach ! Nasze charakterystyczne wegańskie sushi jest wypełnione świeżymi warzywami, owocami i ziarnami.
Łącząc niekonwencjonalne składniki i kombinacje smaków, tworzymy zupełnie nowe doświadczenie sushi.
Te elementy tworzą naszą rzeczywistość CUDO.
Organizacja systemu restauracji CUDO VEGAN Sushi podlega następującej pięciostopniowej procedurze:
• Przedstawienie potencjalnemu Restauratorowi oferty współpracy,
• Akceptacja potencjalnej lokalizacji pod restaurację CUDO VEGAN Sushi,
• Zawarcie umowy franczyzowej,
• Budowa i odbiór przez inwestora własnej restauracji CUDO VEGAN Sushi,
• Inauguracja - otwarcie restauracji CUDO VEGAN Sushi
Na podstawie naszego doświadczenia, możemy stwierdzić, że powyższy proces zwykle zamyka się w okresie 3-4 miesięcy.
Nowy projekt twórcy sieci FALLA Restauracje roślinne.
• CUDO jest w pełni wegańskim barem sushi. Łączymy klasyczne techniki sushi z lokalnymi, sezonowymi składnikami, aby stworzyć zdrowe i aromatyczne oraz lekkie dania.
• Nasze zaangażowanie w stosowanie wysokiej jakości produktów od etycznych dostawców stanowi podstawę dla naszych szefów kuchni do dumy z serwowanego jedzenia.
• Za smaki w CUDO odpowiada doświadczony i kreatywny szef kuchni - Orson Hejnowicz
Krótki czas zwrotu inwestycji – MAX 2 LATA , BARDZO ATRAKCYJNY FOOD COST 10-15%.
http://www.facebook.com/cudovegansushi/
JEDNOSTKI WŁASNE
• CUDO VEGAN Sushi. Górna Wilda 79, 61-563 Poznań
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2 w przygotowaniu - Wrocław , Praga (CZ)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- książka franczyzowa, składająca się z podręcznika operacyjnego oraz standardów operacyjnych marki CUDO VEGAN Sushi jest naszym pakietem know-how: od aranżacji wnętrza lokalu, poprzez proces rekrutacji pracowników, aż po podanie unikalnych przepisów dań CUDO VEGAN Sushi
- zapewniamy profesjonalne szkolenie personelu,
- promocja, reklama i marketing (prowadzenie mediów społecznościowych),
- jesteśmy marką znaną, o stabilnie ugruntowanej pozycji na rynku gastronomicznym, cieszącą się dużą popularnością w mediach,
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Jednorazowa opłata licencyjna za wejście do sieci 15 tyś. złotych w zamian komplet szkoleń produktowych.
- Miesięczna opłata franczyzowa zależna od obrotu w danej lokalizacji (6%).
- Kwota inwestycji mieści się w przedziale od 80 do 110 tyś. złotych. Lokal od 50 m2 do 70 m2
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokalizacja w mieście powyżej 100 tyś. mieszkańców lub lokal w miejscu o bardzo dużym natężeniu ruchu.
- Przedsiębiorczości i zaangażowania.
- Posiadania wymaganego kapitału początkowego.
- Ukończenia szkoleń przeprowadzonych przez Franczyzodawcę.
- Przestrzegania wewnętrznych procedur sieci.
Uwaga ! Cudo możesz już otworzyć w lokalu , który ma co najmniej 50 m2 !
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma CUDO. Mateusz Łuczyński (ul. Górna Wilda 79, Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Cudo Vegan Sushi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Cafe Słodziak właśnie otworzył nowy lokal, a wkrótce ruszy kolejny. Jak zostać franczyzobiorcą marki?
Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?
Pizzeria La Patata otworzyła niedawno kolejny lokal w Warszawie. Oferuje pizzę na bazie sprowadzanych z Włoch produktów i chętnie podzieli się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.
Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.
Od początku roku Cofix otworzył już dwie kawiarnie, a wkrótce ruszą dwie kolejne.

Hardkorowy Robert ma swoją siłownię, a teraz zaprasza inwestorów do otwarcia franczyzy Burneika Burger.
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.
Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.
Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na licencji. Z kim można podjąć współpracę?
Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Agnieszka Kominek-Polender z mężem Dawidem wspólnie prowadzą oddział franczyzowy Stava. Jak się pracuje razem z małżonkiem?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.