Cudo Vegan Sushi

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Z miłości do roślin. Azjatycki VIBE. Cudo na talerzu. VEGAN Sushi.
CUDO to roślinny koncept stworzony w celu promowania wyjątkowej wegańskiej kuchni. Najwyższej jakości składniki, niespotykane połączenia smaków i perfekcyjnie prowadzone social media to nasz przepis na sukces.
CUDO ma na celu wypełnienie luki na rynku kompleksowych usług gastronomicznych na bazie roślin.
Wizją restauracji jest celebrowanie nowatorskiej kuchni sushi w pięknym otoczeniu bez użycia produktów pochodzenia zwierzęcego.
Zapomnij o rybach ! Nasze charakterystyczne wegańskie sushi jest wypełnione świeżymi warzywami, owocami i ziarnami.
Łącząc niekonwencjonalne składniki i kombinacje smaków, tworzymy zupełnie nowe doświadczenie sushi.
Te elementy tworzą naszą rzeczywistość CUDO.
Organizacja systemu restauracji CUDO VEGAN Sushi podlega następującej pięciostopniowej procedurze:
• Przedstawienie potencjalnemu Restauratorowi oferty współpracy,
• Akceptacja potencjalnej lokalizacji pod restaurację CUDO VEGAN Sushi,
• Zawarcie umowy franczyzowej,
• Budowa i odbiór przez inwestora własnej restauracji CUDO VEGAN Sushi,
• Inauguracja - otwarcie restauracji CUDO VEGAN Sushi
Na podstawie naszego doświadczenia, możemy stwierdzić, że powyższy proces zwykle zamyka się w okresie 3-4 miesięcy.
Nowy projekt twórcy sieci FALLA Restauracje roślinne.
• CUDO jest w pełni wegańskim barem sushi. Łączymy klasyczne techniki sushi z lokalnymi, sezonowymi składnikami, aby stworzyć zdrowe i aromatyczne oraz lekkie dania.
• Nasze zaangażowanie w stosowanie wysokiej jakości produktów od etycznych dostawców stanowi podstawę dla naszych szefów kuchni do dumy z serwowanego jedzenia.
• Za smaki w CUDO odpowiada doświadczony i kreatywny szef kuchni - Orson Hejnowicz
Krótki czas zwrotu inwestycji – MAX 2 LATA , BARDZO ATRAKCYJNY FOOD COST 10-15%.
http://www.facebook.com/cudovegansushi/
JEDNOSTKI WŁASNE
• CUDO VEGAN Sushi. Górna Wilda 79, 61-563 Poznań
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2 w przygotowaniu - Wrocław , Praga (CZ)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- książka franczyzowa, składająca się z podręcznika operacyjnego oraz standardów operacyjnych marki CUDO VEGAN Sushi jest naszym pakietem know-how: od aranżacji wnętrza lokalu, poprzez proces rekrutacji pracowników, aż po podanie unikalnych przepisów dań CUDO VEGAN Sushi
- zapewniamy profesjonalne szkolenie personelu,
- promocja, reklama i marketing (prowadzenie mediów społecznościowych),
- jesteśmy marką znaną, o stabilnie ugruntowanej pozycji na rynku gastronomicznym, cieszącą się dużą popularnością w mediach,
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Jednorazowa opłata licencyjna za wejście do sieci 15 tyś. złotych w zamian komplet szkoleń produktowych.
- Miesięczna opłata franczyzowa zależna od obrotu w danej lokalizacji (6%).
- Kwota inwestycji mieści się w przedziale od 80 do 110 tyś. złotych. Lokal od 50 m2 do 70 m2
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokalizacja w mieście powyżej 100 tyś. mieszkańców lub lokal w miejscu o bardzo dużym natężeniu ruchu.
- Przedsiębiorczości i zaangażowania.
- Posiadania wymaganego kapitału początkowego.
- Ukończenia szkoleń przeprowadzonych przez Franczyzodawcę.
- Przestrzegania wewnętrznych procedur sieci.
Uwaga ! Cudo możesz już otworzyć w lokalu , który ma co najmniej 50 m2 !
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma CUDO. Mateusz Łuczyński (ul. Górna Wilda 79, Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Cudo Vegan Sushi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sweet Gallery rozwija największą w Polsce sieć w segmencie outdoorowym - Lodolandia and Kołacz na Okrągło. Ze wszystkimi swoimi markami do końca tego roku chce dobić do 1 tys. punktów.
Michał Piasecki i Daniel Piekarski to nowi właściciele Telepizza Poland. Czemu kupili nierentowną firmę? I co zamierzają z nią zrobić?
Sieć Stopiątka liczy już 80 pizzerii, a franczyzodawca zapowiada otwarcia kolejnych. Zaznacza przy tym, że rozwój sieci jest możliwy m.in. dzięki właściwemu doborowi kluczowych kooperantów. Kogo ma na myśli?
Stava zapewnia nowym franczyzobiorcom gwarancję zysku. Jeżeli – pomimo trzymania się wyznaczonych zasad – oddział nie osiągnie gwarantowanego zysku, centrala pokryje różnicę z własnych środków.
Sushi Kushi chwali się kolejnymi otwarciami. Czy franczyzobiorcy są zadowoleni ze współpracy z marką?

Pierogarnie Stary Młyn otwierają się głównie w dużych miastach. A czy trzeba mieć gruby portfel, aby otworzyć restaurację z tradycyjną polska kuchnią?
– Otworzyliśmy już 700 punktów franczyzowych, do końca roku planujemy mieć ich 1000 – mówi Krzysztof Olesiak, prezes spółki Sweet Gallery.
Da Grasso nie tylko otwiera nowe lokale, ale też ma propozycję dla już działających restauratorów.
Nasza sieć liczy ponad 194 lokale w całej Polsce i działa nieprzerwanie od 1996 roku.
Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Branża zdrowotna, kosmetyczna, a może sklep z biżuterią czy upominkami? Franczyza daje w tych branżach ciekawe możliwości. Sprawdź, w którą franczyzę warto zainwestować.
Salon masażu, przestrzeń na wynajem, studio filmowe, manufakturę akcesoriów z wikliny a może firmę produkująca bieliznę z recyklingu? Co się bardziej opłaca otworzyć?
Doradcy we franczyzie radzą jak przygotować się do roli franczyzobiorcy - czego się nauczyć, co sprawdzić i jakie zadać pytania franczyzodawcy. Sprawdź zanim wybierzesz!

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.