Sushi World

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Założenie świetnie prosperującej restauracji jest prostsze, niż mogłoby się wydawać. W Sushi World połączyliśmy wszystko to, co uwielbiają klienci – pyszne jedzenie, szybką obsługę i wyjątkową atmosferę. Franczyza sushi daje Ci szansę na osiągnięcie sukcesu w branży gastronomicznej dzięki wykorzystaniu sprawdzonych rozwiązań. Otwórz swoją restaurację i ciesz się zyskami!
To pewny i bezpieczny sposób na biznes, a z nami nie martwisz się o nic – zapewniamy wsparcie marketingowe i biznesowe na każdym etapie rozwoju, a jeśli nie znasz się na sushi… nauczymy Cię wszystkiego od kuchni!
Sieć Sushi World powstała, by dać klientom coś niespotykanego dotychczas na polskim rynku. Mogą oni spróbować wyśmienitych dań, a jednocześnie nie muszą długo czekać na ich przygotowanie. Takie podejście okazało się strzałem w dziesiątkę i pierwsza restauracja już po kilku tygodniach od otwarcia odbierała setki zamówień od swoich zadowolonych klientów.
Dzięki temu firma mogła się prężnie rozwijać, a kolejne lokale również będą mogły cieszyć się ogromnym zainteresowaniem. Najlepszym dowodem uznania wśród klientów jest otrzymanie nagrody Best Restaurant Awards 2017 Pyszne.pl w kategorii sushi! Nie czekaj i skorzystaj z franczyzy sushi!
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
4
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Decydując się na franczyzę z Sushi World otrzymujesz wszystko co niezbędne do prowadzenia samodzielnego biznesu. Zapewniamy rozpoznwalne logo, materiały reklamowe, koszulki, kitle, czapki, profesjonalne zdjęcia potraw na stronę www i do social media oraz podręcznik operacyjny (wszytkie informacje odnośnie prowadzenia Sushi World). Stworzymy dla Ciebie stronę internetową i profile w mediach społecznościowych. Pomożemy Ci także w opracowaniu oraz prowadzeniu działań promocyjnych.
- Branding Sushi World
- Wystrój Twojego lokalu
- Grafiki i zdjęcia
- Księga znaku Sushi World
- Opakowania na produkty
- Reklama zewnętrzna restauracji
- Materiały drukowane
- Sprawdzone menu
- Strona internetowa
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Koszt inwestycji od 50 000 zł/netto w zależności od stanu i wielkości lokalu
- Opłata licencyjna 15 000 zł/netto najniższa opłata licencyjna
- Opłata miesięczna 1500 zł/netto opłata miesięczna na stałym poziomie
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sushi World
ul. Ogrodowa 48, 00-876 Warszawa
575 078 717
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Rafał Janowicz
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sushi World (ul. Ogrodowa 48, 00-876 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sushi World oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sushiworld-franczyza.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sylwia Diaków-Hrycyk prowadzi cztery restauracje pod szyldem McDonald's, Karolina Sokół trzy. Jaką drogę przeszły, zanim zostały franczyzobiorczyniami Złotych Łuków?
Studiuje, jest młoda i pełna zapału. O pierwszym biznesie w bardzo młodym wieku opowiada Natalia Pigło, świeżo upieczona franczyzobiorczyni Lodolandii.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” spodziewa się dobrego sezonu. Wchodzi w niego m.in. z nowym formatem lodziarni.
Sieć Sushi Bistro jest obecne na rynku od 7 lat, szybko stało się warszawskim liderem w dziedzinie przygotowania sushi w dostawie, oraz zamówień on-line.
Jaki jest popyt na zdrowe słodycze? Franczyzodawca Ciacho bez Cukru zapewnia, że spory – co przekłada się na powodzenie biznesu.

Co to franczyza? To sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyzobiorcy dość niefrasobliwie podpisują umowy franczyzowe. Na co należy zwrócić uwagę, zanim podejmiemy się zobowiązań na lata?
Najważniejsze pozycje książkowe dotyczące franczyzy, które dotychczas ukazały się na rynku wydawniczym.
Jak zaoszczędzić swój własny czas, a w skrajnych przypadkach uniknąć oszustów? Na co szczególnie uważać?

– Połączenie dwóch konceptów pozwala poszerzyć ofertę i zoptymalizować koszty działalności – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department i ŻarWok.
Przychody firmy gastro-kurierskiej Stava w styczniu 2021 roku były rekordowe – sprzedaż osiągnęła poziom 2 mln zł. Firma otwiera oddziały w kolejnych miastach i rekrutuje franczyzobiorców.
Kurczak z rożna nie wystraszył się pandemii. Pomimo lockdownu gastronomii, punkty Kurcze Pieczone cały czas pracują.
Lodolandia rozpoczyna przygotowania do sezonu wiosenno-letniego i nawiązuje współpracę z osobami, które szukają pomysłu na dochodowy biznes.
Branża gastronomiczna od wielu miesięcy mierzy się z kryzysem. Ale są marki, które się przed nim obroniły.
Na lokal serwujący zupy trzeba wydać min. 50 tys. zł. Jak szybko zwróci się inwestycja?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Otwieramy firmę cateringową, sklep Żabki, lodziarnię, prywatną szkołę podstawową, sklep monopolowy oraz salon urody.
Flip, wynajem, a może inwestycja deweloperska? Możliwości zarabiania w branży nieruchomości jest sporo.
Dofinansowanie dla firmy można otrzymać obecnie z kilku źródeł. Sprawdź skąd i ile pieniędzy możesz pozyskać.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.