Crazy Corn

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Wkracza Crazy Corn czyli Szalona Kukurydza – opis systemu franczyzowego
Crazy Corn to nowość w Polsce, a nawet w Europie! Zmienia nasze wyobrażenia o street foodzie i o franczyzie. W związku z tym nie ma jeszcze konkurencji na rynku. Koszt inwestycji jest niewielki, jego zwrot można wypracować już po dwóch miesiącach. Marzyłeś o nowatorskim biznesie? Crazy Corn jest dla ciebie!
Sieć Crazy Corn powstała w 2021 roku w okresie niekorzystnym dla gastronomii, kiedy gospodarkę dławiły pandemiczne obostrzenia. Właściciele, od dawna działający w branży gastro, zdecydowali się na ten ruch, ponieważ są przekonani, że wymyślony przez nich koncept sprawdzi się nawet w trudnych warunkach. Pomysł zaczerpnęli z Meksyku. Sprzedawany tam w tysiącach wersji i odmian Elotes, czyli gotowana lub grillowana kukurydza, skradł ich serca. Są pewni, że „szalona kukurydza” stanie się także ulubionym street foodem wielu Polaków. Pierwsze punkty powstaną w pięciu lokalizacjach.
Pierwszy atut Crazy Corn: elastyczność
Elastyczność - jako idea założycielska sieci - dotyczy zarówno kwestii kulinarnych, jak i biznesowych. W menu marki znajduje się klasyczna kukurydza z masłem i solą, jak i kojarzone z Meksykiem ostre smaki, podkręcone chili, z limonką, z serem Cotija (np. Cheese Corn). Ale są też warianty zupełnie szalone np.: kukurydza na słodko - Rafael Corn z migdałami i wiórkami kokosowymi i białą czekoladą albo Carmelove (w polewie karmelowej, doprawiona solą). Wprawiają one kubki smakowe w prawdziwe oszołomnie i najczęściej jest to miłość od pierwszego kęsa. Słowem, zarówno tradycjonaliści, jak i poszukiwacze kulinarnych przygód znajdą tu coś dla siebie.
Elastyczny jest również pomysł na biznes. Sieć oferuje przystąpienie jako wspólnik, bez ponoszenia ryzyka biznesowego z zakładaniem działalności włącznie.
Rozpoczynając współpracę otrzymujesz udziały w spółce centralnej oraz gotowy punkt sprzedaży w swojej lokalizacji.
Nie musisz martwić się o zapłatę czynszu za lokal, ZUS, towar czy pracowników.
Posiadasz stały procent od obrotu punktu, który koordynujesz oraz coroczną dywidendę z wypracowanego zysku spółki.
Drugi atut Crazy Corn: bezkonkurencyjność
Jeśli ktoś spaceruje właśnie deptakiem w dużym mieście minie zapewne po drodze z 10 punktów z lodami, kilka serwujących pizzę lub kebaby, ale lokal z kukurydzą, na dodatek szaloną na sto procent będzie tylko jeden. Nie będzie miał konkurencji ani na ulicy, ani nawet w całym mieście. Nietrudno zgadnąć, że zatrzyma się przy nim każdy kto lubi próbować nowinek. Na dodatek pewnie nie jeden raz, bo będzie chciał skosztować różnych pozycji z menu.
Nieznane, egzotyczne dania zawsze przyciągają klientów, działa też efekt nowości. Jeśli kukurydza przypadnie polskiej ulicy do gustu – a właściciele sieci są pewni, że tak się stanie – to kto pierwszy podchwyci pomysł i zainwestuje w nowy koncept ma szanse na największe zyski.
Trzeci atut Crazy Corn: prostota
Sieć franczyzowa Crazy Corn zadbała o to, by wejście do niej było maksymalnie uproszczone, a zasady panujące wewnątrz jak najbardziej przejrzyste. Przygotowanie kukurydzy oparte jest na autorskiej recepturze i unikalnym procesie technologicznym. Zapewnia to efekt powtarzalności w każdym lokalu. Sprawia też, że opanowanie sztuki przygotowywania dań jest szybkie i dość łatwe. Nie trzeba mieć do tego specjalnego kulinarnego wykształcenia. .
Poza tym w Crazy Corn obowiązują trzy proste zasady:
- smacznie i zdrowo
- zarabia każdy
- wszędzie szalona kukurydza smakuje równie znakomicie!
Modele współpracy z Crazy Corn:
Wózek gastronomiczny, riksza, przyczepa gastronomiczna, lokal, wyspa – inwestycja 50 tys. zł w udziały w spółce.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- zakup towaru z odroczonym terminem płatności
- ogólnopolski i lokalny marketing
- pełen zakres szkoleń i dostęp do receptur
- pomoc w negocjowaniu umów handlowych i najmu
- pomoc na każdym etapie działalności oraz porady przez infolinię techniczną
- wyłączność terytorialna (na określoną liczbę mieszkańców)
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- kapitał początkowy 50 tys. zł
- szacowany zwrot inwestycji już po 3 miesiącach
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- zaangażowanie w pracę
- minimum kapitału w zależności od wybranego rodzaju
- ścisła współpraca z centralą
- kultura obsługi
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
R Koncept Sp. z o.o.
15- 545 Białystok Ul. Ciołkowskiego 24 lok. 12
720 720 280
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Rafał Dziekoński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma R Koncept Sp. z o.o. (15- 545 Białystok Ul. Ciołkowskiego 24 lok. 12). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Crazy Corn oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie crazycorn.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Planujesz otworzyć własną firmę ale nie masz pomysłu na biznes? Kup lutowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, w który biznes najbardziej opłaca się zainwestować.
Kukurydza w różnych smakach to menu nowego konceptu franczyzowego Crazy Corn.

Sushi Kushi chwali się kolejnymi otwarciami. Czy franczyzobiorcy są zadowoleni ze współpracy z marką?
Pierogarnie Stary Młyn otwierają się głównie w dużych miastach. A czy trzeba mieć gruby portfel, aby otworzyć restaurację z tradycyjną polska kuchnią?
– Otworzyliśmy już 700 punktów franczyzowych, do końca roku planujemy mieć ich 1000 – mówi Krzysztof Olesiak, prezes spółki Sweet Gallery.
Da Grasso nie tylko otwiera nowe lokale, ale też ma propozycję dla już działających restauratorów.
Nasza sieć liczy ponad 194 lokale w całej Polsce i działa nieprzerwanie od 1996 roku.

Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?
La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?
W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.