Donuterie

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Istotą Donuterie jest dzielenie się w spokoju słodkościami po jednym kęsie z przyjaciółmi i rodziną.

Pierwszy sklep Donuterie otworzyliśmy w 2014 roku w Târgu Mureş. Zawsze chcieliśmy mieć miejsce pracy, które byłoby dla nas wartościowe, a to stanowiłoby dla nas wyzwanie, by być coraz lepszymi. Przez wiele miesięcy testowaliśmy w kuchni przepisy, różne składniki i różne dodatki, aż pewnego dnia otrzymaliśmy to, czego chcieliśmy: ciasto francuskie, kremowe wnętrze i niepowtarzalny smak. Teraz eksperymentujemy z polewami, nadzieniami, lukrami, mieszankami do ciasta, sezonowymi przepisami i posypką. Klienci mogą zamówić donaty lub mini-donaty, jeżeli chcą sprawić komuś ogromną radość. W sklepach można też znaleźć wybór własnych napojów (ouch-hot! lub oooh-cold!).

Donuterie to miejsce dla przyjaciół i ich szaleństw; to deser obok kawy, dobra część początku, środka i końca dnia, powód publikowania postów, umieszczania na Instagramie, robienia zdjęć i robienia idealnego selfie. Donaty z Donuterie są takie jak Ty: chętne do wzrostu, ambitne na więcej śmietanki i gotowe do działania!

Może to naiwne, ale wierzymy w szczęśliwe słodkie, niekończące się możliwości rozwoju. Stworzyliśmy pierwszy prawdziwy sklep z donatami na rynku rumuńskim. Jesteśmy pionierami tej niszy rynkowej i oparciem dla wszystkich lokalnych miłośników donatów. Funkcjonujemy w lokalizacjach miejskich, w centrach handlowych, a także mamy sklepy produkcyjne lub lokalizacje oddalone od centrów miast. Nastolatki uwielbiają nasze produkty, ale lubią je również kochający przyjemności dorośli, kochający życie dziadkowie, fajni wujkowie, wspaniałe ciotki, kochane dzieci i oczywiście niesamowici rodzice.

JEDNOSTKI WŁASNE

17 w Rumunii

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

6 we Francji, 4 w Belgii i 1 w Wielkiej Brytanii

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Franczyzobiorca otrzyma:

  • pomoc w wyborze lokalizacji i projektowaniu lokalu;
  • instrukcja obsługi, w skład której wchodzą: podręcznik kierownika, podręcznik pracownika, podręcznik franczyzowy;
  • podręcznik dotyczący brandingu i procedur marketingowych;
  • bieżące wsparcie w zarządzaniu;
  • system audytów;
  • oprogramowanie obsługujące sprzedaż, produkcję, planowanie i analizę danych, administrację;
  • szkolenie przed otwarciem i w trakcie współpracy;
  • wskazówki dotyczące przepisów;
  • dostęp do know-how w zakresie zarządzania firmą;
  • możliwość zakupów u naszychj sieciowych dostawców.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Według naszych doświadczeń wielkość inwestycji zawiera się w przedziale 35-45 tys. euro w zależności od powierzchni lokalu i czy jest dostępna powierzcnia na której mozna ustawić stoliki kawiarniane (inwestycja obejmuje wszystkie koszty związane z wyposażeniem i uruchomieniem).


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • Doświadczenie w HORECA (hotele / restauracje / kawiarnie) nie jest wymagane, ale franczyzobiorca powinien realizować plan ekspansji w swoim mieście w zależności od jego potencjału.
  • Znajomość lokalnego rynku i nawyków zakupowych jest zaletą.
  • Typ lokalizacji: centra handlowe lub cukiernie uliczne w strefach z dużym ruchem pieszych.
  • Franczyzobiorca musi cechować się przedsiębiorczością, mieć umijętności zarządzania zespołem i zdolności organizacyjne oraz być zorientowanym na klienta.
  • W tej działalnośći wymagane jest pełne zaangażowanie w codzienne zarządzanie biznesem.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Donuterie SRL

Rumunia, Cluj-Napoca, Baciului, No. 80

+40 740 247 722

franciza@donuterie.ro

donuterie.online

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Dan Gabriel Olteanu (jęz. angielski)

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Donuterie.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Donuterie SRL (Rumunia, Cluj-Napoca, Baciului, No. 80). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Donuterie oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie donuterie.online.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.