Donuterie
![](https://img.franchising.pl/eu/58e/68f/logo.png)
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Istotą Donuterie jest dzielenie się w spokoju słodkościami po jednym kęsie z przyjaciółmi i rodziną.
Pierwszy sklep Donuterie otworzyliśmy w 2014 roku w Târgu Mureş. Zawsze chcieliśmy mieć miejsce pracy, które byłoby dla nas wartościowe, a to stanowiłoby dla nas wyzwanie, by być coraz lepszymi. Przez wiele miesięcy testowaliśmy w kuchni przepisy, różne składniki i różne dodatki, aż pewnego dnia otrzymaliśmy to, czego chcieliśmy: ciasto francuskie, kremowe wnętrze i niepowtarzalny smak. Teraz eksperymentujemy z polewami, nadzieniami, lukrami, mieszankami do ciasta, sezonowymi przepisami i posypką. Klienci mogą zamówić donaty lub mini-donaty, jeżeli chcą sprawić komuś ogromną radość. W sklepach można też znaleźć wybór własnych napojów (ouch-hot! lub oooh-cold!).
Donuterie to miejsce dla przyjaciół i ich szaleństw; to deser obok kawy, dobra część początku, środka i końca dnia, powód publikowania postów, umieszczania na Instagramie, robienia zdjęć i robienia idealnego selfie. Donaty z Donuterie są takie jak Ty: chętne do wzrostu, ambitne na więcej śmietanki i gotowe do działania!
Może to naiwne, ale wierzymy w szczęśliwe słodkie, niekończące się możliwości rozwoju. Stworzyliśmy pierwszy prawdziwy sklep z donatami na rynku rumuńskim. Jesteśmy pionierami tej niszy rynkowej i oparciem dla wszystkich lokalnych miłośników donatów. Funkcjonujemy w lokalizacjach miejskich, w centrach handlowych, a także mamy sklepy produkcyjne lub lokalizacje oddalone od centrów miast. Nastolatki uwielbiają nasze produkty, ale lubią je również kochający przyjemności dorośli, kochający życie dziadkowie, fajni wujkowie, wspaniałe ciotki, kochane dzieci i oczywiście niesamowici rodzice.
JEDNOSTKI WŁASNE
17 w Rumunii
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6 we Francji, 4 w Belgii i 1 w Wielkiej Brytanii
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzobiorca otrzyma:
- pomoc w wyborze lokalizacji i projektowaniu lokalu;
- instrukcja obsługi, w skład której wchodzą: podręcznik kierownika, podręcznik pracownika, podręcznik franczyzowy;
- podręcznik dotyczący brandingu i procedur marketingowych;
- bieżące wsparcie w zarządzaniu;
- system audytów;
- oprogramowanie obsługujące sprzedaż, produkcję, planowanie i analizę danych, administrację;
- szkolenie przed otwarciem i w trakcie współpracy;
- wskazówki dotyczące przepisów;
- dostęp do know-how w zakresie zarządzania firmą;
- możliwość zakupów u naszychj sieciowych dostawców.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Według naszych doświadczeń wielkość inwestycji zawiera się w przedziale 35-45 tys. euro w zależności od powierzchni lokalu i czy jest dostępna powierzcnia na której mozna ustawić stoliki kawiarniane (inwestycja obejmuje wszystkie koszty związane z wyposażeniem i uruchomieniem).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Doświadczenie w HORECA (hotele / restauracje / kawiarnie) nie jest wymagane, ale franczyzobiorca powinien realizować plan ekspansji w swoim mieście w zależności od jego potencjału.
- Znajomość lokalnego rynku i nawyków zakupowych jest zaletą.
- Typ lokalizacji: centra handlowe lub cukiernie uliczne w strefach z dużym ruchem pieszych.
- Franczyzobiorca musi cechować się przedsiębiorczością, mieć umijętności zarządzania zespołem i zdolności organizacyjne oraz być zorientowanym na klienta.
- W tej działalnośći wymagane jest pełne zaangażowanie w codzienne zarządzanie biznesem.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Donuterie SRL
Rumunia, Cluj-Napoca, Baciului, No. 80
+40 740 247 722
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dan Gabriel Olteanu (jęz. angielski)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Donuterie SRL (Rumunia, Cluj-Napoca, Baciului, No. 80). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Donuterie oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie donuterie.online.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
![](https://img.franchising.pl/pl/a8a/72f/good-chicken01.jpg)
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
![](https://img.franchising.pl/pl/19f/85f/zdjdokwadratu.jpg)
Przepis na sukces franczyzy kebabów? Bezkompromisowy marketing. Właśnie dzięki przemyślanym, wielokanałowym działaniom promocyjnym Am Am Kebab skrada podniebienia fanów street foodu.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
Magdalena Przybylska prowadzi trzy lokale Ministerstwa Śledzia i Wódki. Chyba więc najlepiej wie, dlaczego warto wejść we franczyzę tej marki.
Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop uruchamia nowy koncept franczyzowy. Lokale Kiss Kimchi będą serwować kuchnię koreańską.
Sfinks zachęca niezależnych restauratorów, aby dołączyli do jego sieci. Obiecuje wzrosty obrotów.
Pod marką Lodolandia funkcjonuje już 480 punktów franczyzowych i 50 własnych. W sezonie wiosenno-letnim sieć ma się powiększyć o kolejne 100 punktów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Biznes, który daje dochody bez wysiłku, jest marzeniem wielu. Podpowiadamy, jak zarobić i się przy tym nie napracować.
Franczyzowe sieci usługowe, które idą z duchem czasu, rozwijają się prężnie. Z kim warto dzisiaj współpracować?
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega?
![](/img-tmp/brand07.png)
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.