Donuterie

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Istotą Donuterie jest dzielenie się w spokoju słodkościami po jednym kęsie z przyjaciółmi i rodziną.
Pierwszy sklep Donuterie otworzyliśmy w 2014 roku w Târgu Mureş. Zawsze chcieliśmy mieć miejsce pracy, które byłoby dla nas wartościowe, a to stanowiłoby dla nas wyzwanie, by być coraz lepszymi. Przez wiele miesięcy testowaliśmy w kuchni przepisy, różne składniki i różne dodatki, aż pewnego dnia otrzymaliśmy to, czego chcieliśmy: ciasto francuskie, kremowe wnętrze i niepowtarzalny smak. Teraz eksperymentujemy z polewami, nadzieniami, lukrami, mieszankami do ciasta, sezonowymi przepisami i posypką. Klienci mogą zamówić donaty lub mini-donaty, jeżeli chcą sprawić komuś ogromną radość. W sklepach można też znaleźć wybór własnych napojów (ouch-hot! lub oooh-cold!).
Donuterie to miejsce dla przyjaciół i ich szaleństw; to deser obok kawy, dobra część początku, środka i końca dnia, powód publikowania postów, umieszczania na Instagramie, robienia zdjęć i robienia idealnego selfie. Donaty z Donuterie są takie jak Ty: chętne do wzrostu, ambitne na więcej śmietanki i gotowe do działania!
Może to naiwne, ale wierzymy w szczęśliwe słodkie, niekończące się możliwości rozwoju. Stworzyliśmy pierwszy prawdziwy sklep z donatami na rynku rumuńskim. Jesteśmy pionierami tej niszy rynkowej i oparciem dla wszystkich lokalnych miłośników donatów. Funkcjonujemy w lokalizacjach miejskich, w centrach handlowych, a także mamy sklepy produkcyjne lub lokalizacje oddalone od centrów miast. Nastolatki uwielbiają nasze produkty, ale lubią je również kochający przyjemności dorośli, kochający życie dziadkowie, fajni wujkowie, wspaniałe ciotki, kochane dzieci i oczywiście niesamowici rodzice.
JEDNOSTKI WŁASNE
17 w Rumunii
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6 we Francji, 4 w Belgii i 1 w Wielkiej Brytanii
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzobiorca otrzyma:
- pomoc w wyborze lokalizacji i projektowaniu lokalu;
- instrukcja obsługi, w skład której wchodzą: podręcznik kierownika, podręcznik pracownika, podręcznik franczyzowy;
- podręcznik dotyczący brandingu i procedur marketingowych;
- bieżące wsparcie w zarządzaniu;
- system audytów;
- oprogramowanie obsługujące sprzedaż, produkcję, planowanie i analizę danych, administrację;
- szkolenie przed otwarciem i w trakcie współpracy;
- wskazówki dotyczące przepisów;
- dostęp do know-how w zakresie zarządzania firmą;
- możliwość zakupów u naszychj sieciowych dostawców.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Według naszych doświadczeń wielkość inwestycji zawiera się w przedziale 35-45 tys. euro w zależności od powierzchni lokalu i czy jest dostępna powierzcnia na której mozna ustawić stoliki kawiarniane (inwestycja obejmuje wszystkie koszty związane z wyposażeniem i uruchomieniem).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Doświadczenie w HORECA (hotele / restauracje / kawiarnie) nie jest wymagane, ale franczyzobiorca powinien realizować plan ekspansji w swoim mieście w zależności od jego potencjału.
- Znajomość lokalnego rynku i nawyków zakupowych jest zaletą.
- Typ lokalizacji: centra handlowe lub cukiernie uliczne w strefach z dużym ruchem pieszych.
- Franczyzobiorca musi cechować się przedsiębiorczością, mieć umijętności zarządzania zespołem i zdolności organizacyjne oraz być zorientowanym na klienta.
- W tej działalnośći wymagane jest pełne zaangażowanie w codzienne zarządzanie biznesem.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Donuterie SRL
Rumunia, Cluj-Napoca, Baciului, No. 80
+40 740 247 722
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dan Gabriel Olteanu (jęz. angielski)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Donuterie SRL (Rumunia, Cluj-Napoca, Baciului, No. 80). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Donuterie oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie donuterie.online.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?
La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?

W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
– Świadomość Polaków dotycząca trendów żywieniowych jest coraz wyższa. To sprzyja rozwojowi naszego konceptu – mówi Karol Babicz, właściciel sieci Ciacho bez cukru.
Franczyzobiorcy New York Hot Dog mają do wyboru kilka formatów, w których mogą działać. Dodatkowo licencjodawca uruchamia dwa zupełnie nowe koncepty.
W ubiegłym roku marka Mini Melts miała ok. 800 stoisk z lodami. Jaki będzie ten sezon?
– W 2022 roku zaobserwujemy spadek wartości zamówień z dowozem, ale już w 2025 roku rynek pobije pandemiczny rekord i przebije pułap 10 mld zł – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu spółki Stava.
Rosjanie chcą podrobić McDonald's? Nieco zmodyfikowane logo i nazwa Wujek Wania miałyby zastąpić szyldy światowej sieci w Rosji.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.