Donuterie
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Istotą Donuterie jest dzielenie się w spokoju słodkościami po jednym kęsie z przyjaciółmi i rodziną.
Pierwszy sklep Donuterie otworzyliśmy w 2014 roku w Târgu Mureş. Zawsze chcieliśmy mieć miejsce pracy, które byłoby dla nas wartościowe, a to stanowiłoby dla nas wyzwanie, by być coraz lepszymi. Przez wiele miesięcy testowaliśmy w kuchni przepisy, różne składniki i różne dodatki, aż pewnego dnia otrzymaliśmy to, czego chcieliśmy: ciasto francuskie, kremowe wnętrze i niepowtarzalny smak. Teraz eksperymentujemy z polewami, nadzieniami, lukrami, mieszankami do ciasta, sezonowymi przepisami i posypką. Klienci mogą zamówić donaty lub mini-donaty, jeżeli chcą sprawić komuś ogromną radość. W sklepach można też znaleźć wybór własnych napojów (ouch-hot! lub oooh-cold!).
Donuterie to miejsce dla przyjaciół i ich szaleństw; to deser obok kawy, dobra część początku, środka i końca dnia, powód publikowania postów, umieszczania na Instagramie, robienia zdjęć i robienia idealnego selfie. Donaty z Donuterie są takie jak Ty: chętne do wzrostu, ambitne na więcej śmietanki i gotowe do działania!
Może to naiwne, ale wierzymy w szczęśliwe słodkie, niekończące się możliwości rozwoju. Stworzyliśmy pierwszy prawdziwy sklep z donatami na rynku rumuńskim. Jesteśmy pionierami tej niszy rynkowej i oparciem dla wszystkich lokalnych miłośników donatów. Funkcjonujemy w lokalizacjach miejskich, w centrach handlowych, a także mamy sklepy produkcyjne lub lokalizacje oddalone od centrów miast. Nastolatki uwielbiają nasze produkty, ale lubią je również kochający przyjemności dorośli, kochający życie dziadkowie, fajni wujkowie, wspaniałe ciotki, kochane dzieci i oczywiście niesamowici rodzice.
JEDNOSTKI WŁASNE
17 w Rumunii
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6 we Francji, 4 w Belgii i 1 w Wielkiej Brytanii
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzobiorca otrzyma:
- pomoc w wyborze lokalizacji i projektowaniu lokalu;
- instrukcja obsługi, w skład której wchodzą: podręcznik kierownika, podręcznik pracownika, podręcznik franczyzowy;
- podręcznik dotyczący brandingu i procedur marketingowych;
- bieżące wsparcie w zarządzaniu;
- system audytów;
- oprogramowanie obsługujące sprzedaż, produkcję, planowanie i analizę danych, administrację;
- szkolenie przed otwarciem i w trakcie współpracy;
- wskazówki dotyczące przepisów;
- dostęp do know-how w zakresie zarządzania firmą;
- możliwość zakupów u naszychj sieciowych dostawców.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Według naszych doświadczeń wielkość inwestycji zawiera się w przedziale 35-45 tys. euro w zależności od powierzchni lokalu i czy jest dostępna powierzcnia na której mozna ustawić stoliki kawiarniane (inwestycja obejmuje wszystkie koszty związane z wyposażeniem i uruchomieniem).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Doświadczenie w HORECA (hotele / restauracje / kawiarnie) nie jest wymagane, ale franczyzobiorca powinien realizować plan ekspansji w swoim mieście w zależności od jego potencjału.
- Znajomość lokalnego rynku i nawyków zakupowych jest zaletą.
- Typ lokalizacji: centra handlowe lub cukiernie uliczne w strefach z dużym ruchem pieszych.
- Franczyzobiorca musi cechować się przedsiębiorczością, mieć umijętności zarządzania zespołem i zdolności organizacyjne oraz być zorientowanym na klienta.
- W tej działalnośći wymagane jest pełne zaangażowanie w codzienne zarządzanie biznesem.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Donuterie SRL
Rumunia, Cluj-Napoca, Baciului, No. 80
+40 740 247 722
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dan Gabriel Olteanu (jęz. angielski)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Donuterie SRL (Rumunia, Cluj-Napoca, Baciului, No. 80). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Donuterie oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie donuterie.online.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.