Ice'n'go

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
ICE’N’GO to europejska marka lodów segmentu premium , stworzoną z myslą o dzieciach . Wytwarzane w temperaturze -197°C, metodą kriogeniczną( technologia mrożenia w ciekłym azocie ) lody mają konsystencje drobnych mini kuleczek lodowych. Lody kuleczki ICE’N’Go! Składają się ze świeżego mleka, śmietanki, soków owocowych oraz naturalnych aromatów z dodatkiem wapnia.
Produkowane są w temperaturze -197 ° C, przy użyciu specjalnej technologii kriogenicznej opracowanej przez NASA, dzięki czemu posiadają tak wyjątkowy i przepyszny smak i są tak popularne wśród dzieci i dorosłych.
Nie zawierają sztucznych aromatów i barwników!
Mini kuleczki serwowane są w czapeczkach z daszkiem ( porcja 80 g) ,w papierowym kubeczku ( porcja 60 g oraz 100 g ) oraz saszetkach.
Lody sprzedawane są w kilkunastu smakach, a do najpopularniejszych należą: guma balonowa, wata cukrowa, słodki melon, banana split, truskawka, wanilia, czekolada, cytryna -limonka. Co roku proponujemy kilka smaków sezonowych.
Mini kuleczki ICE’N’Go przechowywane są w -40 °, co powoduje, że muszą one być sprzedawane w specjalnie do tego wyprodukowanych, oferowanych przez nas urządzeniach.
JEDNOSTKI WŁASNE
10
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Jednostki partnerskie 53
Jednostki franczyzowe: 17
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
1. Model franczyzowy wymaga wkładu ok. 8 000 zł ( pełny punkt sprzedażowy wraz z zatowarowaniem
2. Model partnerski nie wymaga żadnego wkładu finansowego i skierowany jest do istniejących punktów oraz punktów o dużym natężeniu ruchu , takich jak: parki rozrywki, aquaparki, sale zabaw dla dzieci, centra rozrywki, parki trampolin, lodziarnie itp.
3. Sprawdzone, najwyższej jakości produkty segmentu premium
4. Pełne know how oraz szkolenie Franczyzobiorcy oraz jego wszystkich pracowników
5. Nie pobieramy opłat marketingowych
6. Nie pobieramy opłat licencyjnych
7. Prosta umowa nie zawierająca żadnych ukrytych opłat
8. Pełna pomoc i doradztwo przez cały okres trwania umowy
9. Materiały marketingowe wspierające sprzedaż
10. Indywidualne podejście do każdego Franczyzobiorcy, możliwość indywidualnej wizualizacji zewnętrznej punktu sprzedaży
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Model franczyzowy wymaga wkładu ok 8 000 zł ( pełny punkt sprzedażowy wraz z zatowarowaniem ).
- Model partnerski nie wymaga żadnego wkładu finansowego
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Posiadanie odpowiedniej lokalizacji do prowadzenia sprzedaży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
ICE’N’GO Poland Sp. z o.o.
Ul. Bartosza Głowackiego 2/4A
602 881 031
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma ICE’N’GO Poland Sp. z o.o. (Ul. Bartosza Głowackiego 2/4A). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Ice'n'go oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie icengo.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?
– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.
Karol Nowosielski zupełnie przypadkiem trafił na koncept Bafra Kebab. Nie szukał nowej drogi zawodowej. O jego przyszłości zadecydował przypadek.
New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.

Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.