Ice'n'go
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
ICE’N’GO to europejska marka lodów segmentu premium , stworzoną z myslą o dzieciach . Wytwarzane w temperaturze -197°C, metodą kriogeniczną( technologia mrożenia w ciekłym azocie ) lody mają konsystencje drobnych mini kuleczek lodowych. Lody kuleczki ICE’N’Go! Składają się ze świeżego mleka, śmietanki, soków owocowych oraz naturalnych aromatów z dodatkiem wapnia.
Produkowane są w temperaturze -197 ° C, przy użyciu specjalnej technologii kriogenicznej opracowanej przez NASA, dzięki czemu posiadają tak wyjątkowy i przepyszny smak i są tak popularne wśród dzieci i dorosłych.
Nie zawierają sztucznych aromatów i barwników!
Mini kuleczki serwowane są w czapeczkach z daszkiem ( porcja 80 g) ,w papierowym kubeczku ( porcja 60 g oraz 100 g ) oraz saszetkach.
Lody sprzedawane są w kilkunastu smakach, a do najpopularniejszych należą: guma balonowa, wata cukrowa, słodki melon, banana split, truskawka, wanilia, czekolada, cytryna -limonka. Co roku proponujemy kilka smaków sezonowych.
Mini kuleczki ICE’N’Go przechowywane są w -40 °, co powoduje, że muszą one być sprzedawane w specjalnie do tego wyprodukowanych, oferowanych przez nas urządzeniach.
JEDNOSTKI WŁASNE
10
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Jednostki partnerskie 53
Jednostki franczyzowe: 17
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
1. Model franczyzowy wymaga wkładu ok. 8 000 zł ( pełny punkt sprzedażowy wraz z zatowarowaniem
2. Model partnerski nie wymaga żadnego wkładu finansowego i skierowany jest do istniejących punktów oraz punktów o dużym natężeniu ruchu , takich jak: parki rozrywki, aquaparki, sale zabaw dla dzieci, centra rozrywki, parki trampolin, lodziarnie itp.
3. Sprawdzone, najwyższej jakości produkty segmentu premium
4. Pełne know how oraz szkolenie Franczyzobiorcy oraz jego wszystkich pracowników
5. Nie pobieramy opłat marketingowych
6. Nie pobieramy opłat licencyjnych
7. Prosta umowa nie zawierająca żadnych ukrytych opłat
8. Pełna pomoc i doradztwo przez cały okres trwania umowy
9. Materiały marketingowe wspierające sprzedaż
10. Indywidualne podejście do każdego Franczyzobiorcy, możliwość indywidualnej wizualizacji zewnętrznej punktu sprzedaży
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Model franczyzowy wymaga wkładu ok 8 000 zł ( pełny punkt sprzedażowy wraz z zatowarowaniem ).
- Model partnerski nie wymaga żadnego wkładu finansowego
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Posiadanie odpowiedniej lokalizacji do prowadzenia sprzedaży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
ICE’N’GO Poland Sp. z o.o.
Ul. Bartosza Głowackiego 2/4A
602 881 031
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma ICE’N’GO Poland Sp. z o.o. (Ul. Bartosza Głowackiego 2/4A). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Ice'n'go oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie icengo.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.