Ice'n'go
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
ICE’N’GO to europejska marka lodów segmentu premium , stworzoną z myslą o dzieciach . Wytwarzane w temperaturze -197°C, metodą kriogeniczną( technologia mrożenia w ciekłym azocie ) lody mają konsystencje drobnych mini kuleczek lodowych. Lody kuleczki ICE’N’Go! Składają się ze świeżego mleka, śmietanki, soków owocowych oraz naturalnych aromatów z dodatkiem wapnia.
Produkowane są w temperaturze -197 ° C, przy użyciu specjalnej technologii kriogenicznej opracowanej przez NASA, dzięki czemu posiadają tak wyjątkowy i przepyszny smak i są tak popularne wśród dzieci i dorosłych.
Nie zawierają sztucznych aromatów i barwników!
Mini kuleczki serwowane są w czapeczkach z daszkiem ( porcja 80 g) ,w papierowym kubeczku ( porcja 60 g oraz 100 g ) oraz saszetkach.
Lody sprzedawane są w kilkunastu smakach, a do najpopularniejszych należą: guma balonowa, wata cukrowa, słodki melon, banana split, truskawka, wanilia, czekolada, cytryna -limonka. Co roku proponujemy kilka smaków sezonowych.
Mini kuleczki ICE’N’Go przechowywane są w -40 °, co powoduje, że muszą one być sprzedawane w specjalnie do tego wyprodukowanych, oferowanych przez nas urządzeniach.
JEDNOSTKI WŁASNE
10
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Jednostki partnerskie 53
Jednostki franczyzowe: 17
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
1. Model franczyzowy wymaga wkładu ok. 8 000 zł ( pełny punkt sprzedażowy wraz z zatowarowaniem
2. Model partnerski nie wymaga żadnego wkładu finansowego i skierowany jest do istniejących punktów oraz punktów o dużym natężeniu ruchu , takich jak: parki rozrywki, aquaparki, sale zabaw dla dzieci, centra rozrywki, parki trampolin, lodziarnie itp.
3. Sprawdzone, najwyższej jakości produkty segmentu premium
4. Pełne know how oraz szkolenie Franczyzobiorcy oraz jego wszystkich pracowników
5. Nie pobieramy opłat marketingowych
6. Nie pobieramy opłat licencyjnych
7. Prosta umowa nie zawierająca żadnych ukrytych opłat
8. Pełna pomoc i doradztwo przez cały okres trwania umowy
9. Materiały marketingowe wspierające sprzedaż
10. Indywidualne podejście do każdego Franczyzobiorcy, możliwość indywidualnej wizualizacji zewnętrznej punktu sprzedaży
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Model franczyzowy wymaga wkładu ok 8 000 zł ( pełny punkt sprzedażowy wraz z zatowarowaniem ).
- Model partnerski nie wymaga żadnego wkładu finansowego
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Posiadanie odpowiedniej lokalizacji do prowadzenia sprzedaży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Ice’N’Go Poland Sp. z o.o.
Ul. Bartosza Głowackiego 2/4A
602 881 031
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Ice’N’Go Poland Sp. z o.o. (Ul. Bartosza Głowackiego 2/4A). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Ice'n'go oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie icengo.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
Przepis na sukces franczyzy kebabów? Bezkompromisowy marketing. Właśnie dzięki przemyślanym, wielokanałowym działaniom promocyjnym Am Am Kebab skrada podniebienia fanów street foodu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Co zrobić, by dorobić się majątku, prowadząc własną firmę? Ciężka praca, odwaga, elastyczność, wyczucie rynku – to najlepsza droga do biznesowego sukcesu.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowe męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
Kto może zostać franczyzodawcą? Decyzja o stworzeniu własnej sieci franczyzowej nie jest prosta i wymaga spełnienia szeregu warunków.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.