Ice'n'go

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
ICE’N’GO to europejska marka lodów segmentu premium , stworzoną z myslą o dzieciach . Wytwarzane w temperaturze -197°C, metodą kriogeniczną( technologia mrożenia w ciekłym azocie ) lody mają konsystencje drobnych mini kuleczek lodowych. Lody kuleczki ICE’N’Go! Składają się ze świeżego mleka, śmietanki, soków owocowych oraz naturalnych aromatów z dodatkiem wapnia.
Produkowane są w temperaturze -197 ° C, przy użyciu specjalnej technologii kriogenicznej opracowanej przez NASA, dzięki czemu posiadają tak wyjątkowy i przepyszny smak i są tak popularne wśród dzieci i dorosłych.
Nie zawierają sztucznych aromatów i barwników!
Mini kuleczki serwowane są w czapeczkach z daszkiem ( porcja 80 g) ,w papierowym kubeczku ( porcja 60 g oraz 100 g ) oraz saszetkach.
Lody sprzedawane są w kilkunastu smakach, a do najpopularniejszych należą: guma balonowa, wata cukrowa, słodki melon, banana split, truskawka, wanilia, czekolada, cytryna -limonka. Co roku proponujemy kilka smaków sezonowych.
Mini kuleczki ICE’N’Go przechowywane są w -40 °, co powoduje, że muszą one być sprzedawane w specjalnie do tego wyprodukowanych, oferowanych przez nas urządzeniach.
JEDNOSTKI WŁASNE
10
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Jednostki partnerskie 53
Jednostki franczyzowe: 17
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
1. Model franczyzowy wymaga wkładu ok. 8 000 zł ( pełny punkt sprzedażowy wraz z zatowarowaniem
2. Model partnerski nie wymaga żadnego wkładu finansowego i skierowany jest do istniejących punktów oraz punktów o dużym natężeniu ruchu , takich jak: parki rozrywki, aquaparki, sale zabaw dla dzieci, centra rozrywki, parki trampolin, lodziarnie itp.
3. Sprawdzone, najwyższej jakości produkty segmentu premium
4. Pełne know how oraz szkolenie Franczyzobiorcy oraz jego wszystkich pracowników
5. Nie pobieramy opłat marketingowych
6. Nie pobieramy opłat licencyjnych
7. Prosta umowa nie zawierająca żadnych ukrytych opłat
8. Pełna pomoc i doradztwo przez cały okres trwania umowy
9. Materiały marketingowe wspierające sprzedaż
10. Indywidualne podejście do każdego Franczyzobiorcy, możliwość indywidualnej wizualizacji zewnętrznej punktu sprzedaży
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Model franczyzowy wymaga wkładu ok 8 000 zł ( pełny punkt sprzedażowy wraz z zatowarowaniem ).
- Model partnerski nie wymaga żadnego wkładu finansowego
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Posiadanie odpowiedniej lokalizacji do prowadzenia sprzedaży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
ICE’N’GO Poland Sp. z o.o.
Ul. Bartosza Głowackiego 2/4A
602 881 031
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma ICE’N’GO Poland Sp. z o.o. (Ul. Bartosza Głowackiego 2/4A). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Ice'n'go oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie icengo.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sieć Makarun stawia mocno na formaty z niską kwotą inwestycji.
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?
Diety pudełkowe cieszą się dużym zainteresowaniem Polaków. Nie jest to jednak dzisiaj łatwy biznes do prowadzenia.

Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.
300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów franczyzowych i 10 własnych.
Cafe Słodziak to nowy koncept franczyzodawcy marki Cukrem i Solą. Jakie są plany marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Gastronomia nadal jest jedną z branż najchętniej wybieranych przez przedsiębiorców. Prezentujemy 30 sprawdzonym pomysłów na biznes we franczyzie w tej branży!
Czy ekologiczny biznes prowadzi się tylko dla idei, czy też naprawdę można na tym zarobić? Oto pomysły na firmę, która dba o środowisko.
Studio gamingowe, klub Xtreme Fitness Gym, firma diagnozująca zdrowe zwierząt na podstawie badania ich sierści a może mała manufaktura torebek? Sprawdź, jak otworzyć takie biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.