Ice'n'go
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
ICE’N’GO to europejska marka lodów segmentu premium , stworzoną z myslą o dzieciach . Wytwarzane w temperaturze -197°C, metodą kriogeniczną( technologia mrożenia w ciekłym azocie ) lody mają konsystencje drobnych mini kuleczek lodowych. Lody kuleczki ICE’N’Go! Składają się ze świeżego mleka, śmietanki, soków owocowych oraz naturalnych aromatów z dodatkiem wapnia.
Produkowane są w temperaturze -197 ° C, przy użyciu specjalnej technologii kriogenicznej opracowanej przez NASA, dzięki czemu posiadają tak wyjątkowy i przepyszny smak i są tak popularne wśród dzieci i dorosłych.
Nie zawierają sztucznych aromatów i barwników!
Mini kuleczki serwowane są w czapeczkach z daszkiem ( porcja 80 g) ,w papierowym kubeczku ( porcja 60 g oraz 100 g ) oraz saszetkach.
Lody sprzedawane są w kilkunastu smakach, a do najpopularniejszych należą: guma balonowa, wata cukrowa, słodki melon, banana split, truskawka, wanilia, czekolada, cytryna -limonka. Co roku proponujemy kilka smaków sezonowych.
Mini kuleczki ICE’N’Go przechowywane są w -40 °, co powoduje, że muszą one być sprzedawane w specjalnie do tego wyprodukowanych, oferowanych przez nas urządzeniach.
JEDNOSTKI WŁASNE
10
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Jednostki partnerskie 53
Jednostki franczyzowe: 17
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
1. Model franczyzowy wymaga wkładu ok. 8 000 zł ( pełny punkt sprzedażowy wraz z zatowarowaniem
2. Model partnerski nie wymaga żadnego wkładu finansowego i skierowany jest do istniejących punktów oraz punktów o dużym natężeniu ruchu , takich jak: parki rozrywki, aquaparki, sale zabaw dla dzieci, centra rozrywki, parki trampolin, lodziarnie itp.
3. Sprawdzone, najwyższej jakości produkty segmentu premium
4. Pełne know how oraz szkolenie Franczyzobiorcy oraz jego wszystkich pracowników
5. Nie pobieramy opłat marketingowych
6. Nie pobieramy opłat licencyjnych
7. Prosta umowa nie zawierająca żadnych ukrytych opłat
8. Pełna pomoc i doradztwo przez cały okres trwania umowy
9. Materiały marketingowe wspierające sprzedaż
10. Indywidualne podejście do każdego Franczyzobiorcy, możliwość indywidualnej wizualizacji zewnętrznej punktu sprzedaży
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Model franczyzowy wymaga wkładu ok 8 000 zł ( pełny punkt sprzedażowy wraz z zatowarowaniem ).
- Model partnerski nie wymaga żadnego wkładu finansowego
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Posiadanie odpowiedniej lokalizacji do prowadzenia sprzedaży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Ice’N’Go Poland Sp. z o.o.
Ul. Bartosza Głowackiego 2/4A
602 881 031
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Ice’N’Go Poland Sp. z o.o. (Ul. Bartosza Głowackiego 2/4A). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Ice'n'go oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie icengo.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.