Pizzeria La Patata

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
La Patata to mocno wyróżniająca się jakość pizzy, która w pełni wpisuję się w nowe trendy świadomych konsumentów w Polsce. Ze względu na skomplikowaną oraz pracochłonną technologie wyrabiania ciasta (BIGA), oraz 100% najwyższej jakości włoskich produktów (oferowanych przez właściciela marki, a jednocześnie bezpośredniego importera Mercato Italiano) oferuje naprawdę wyjątkowy smak - smak który uzależnia i smak do, którego się wraca. Najlepszym dowodem są zadowoleni klienci, którzy wracają i którzy najstarszym sposobem marketingu na świecie, polecają lokal swoim znajomym.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
franczyzowe
2
partnerskie
2
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- doradztwo i pomoc w znalezieniu lokalizacji
- Dostawa produktów najwyższej jakości w preferencyjnych cenach
- Wyłączność terytorialna
- Pomoc i wsparcie zarówno przed otwarciem jak i po.
- Przygotowanie dokumentacji haccp
- Projekt materiałów promocyjnych
- Dostęp do strony www z możliwością zakupu online
- Wsparcie marketingowe, jeszcze przed otwarciem lokalu.
- Pełne szkolenia na wszystkich stanowiskach pracy
- Wsparcie i obecność naszej kadry podczas pierwszych dni funkcjonowania lokalu.
- Pomoc w przygotowaniu projektu
- Tablet stacjonarny z systemem GoPos skonfigurowany i gotowy do pracy
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
W zależności od wielkości lokalu, oraz stanu w jakim się znajduje - od 50 do 200 tyś
opłata licencyjna 20000 zł ( pokrywa pakiet szkoleń, wsparcie oraz materiały marketingowe i graficzne, jak również gotowe i skonfigurowane urządzenie POS)
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal od 70 do 130 mkw
- Przyłącze elektryczne minimum 21KW
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Mercato Italiano sp. z. o.o.
02-994 Warszawa; ul. Bruzdowa 21F
515910149
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Grzegorz
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Mercato Italiano sp. z. o.o. (02-994 Warszawa; ul. Bruzdowa 21F ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pizzeria La Patata oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lapatata.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Pizzeria La Patata otworzyła niedawno kolejny lokal w Warszawie. Oferuje pizzę na bazie sprowadzanych z Włoch produktów i chętnie podzieli się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
La Patata to nowa franczyza w segmencie pizzerii. Czym wyróżnia się na rynku?

Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?
– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.
Karol Nowosielski zupełnie przypadkiem trafił na koncept Bafra Kebab. Nie szukał nowej drogi zawodowej. O jego przyszłości zadecydował przypadek.
New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.

Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.