Subtilité Wine & Bar
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Pierwsza w Polsce Franczyza Winebarów!
Subtilité z języka francuskiego oznacza subtelność. Subtilité ponieważ są to wina delikatne, aromatyczne, orzeźwiające i są produkowane tradycyjnymi metodami winiarskimi. Wina Subtilité idealnie nadają się na biesiadę, celebracje czy poprostu pogaduchy przy winie.
Subtilité od początku było dla nas czymś więcej niż tylko winem, wiedzieliśmy, że chcemy otworzyć unikalne, sympatyczne i profesjonalne miejsce, gdzie będzie można miło spędzić czas przy winie. Nasze długoletnie zamiłowanie do wina, doświadczenie w pracy z winami oraz prowadzeniem winebaru, pozwoliło nam na stworzenie miejsca, które jest innowacyjne na swój sposób, pokazuje inne spojrzenie na wino. Realizując ten projekt winiarski, chcemy propagować kulturę wina, lekkość tego trunku, pokazywać, że wino nie musi być trudne i ciężkie do zrozumienia. Chodziło o stworzenie miejsca luźnego, a zarazem eleganckiego, profesjonalnego, ale nie sztywnego, miejsca kameralnego, a jednocześnie z dużym wyborem wina.
Subtilité jest bardzo dobrym miejscem na poznawanie świata win i delektowanie się nim w miłej atmosferze z przyjemną muzyką w tle.
W 2023 Czarna Owca Wino Bar została sklasyfikowana na 78. miejscu na 150 winebarów na świecie według „150 Wine Bars You Need to Visit Before You Die” by Jurgen Lijcops oraz wyróżniona przez blog Restaurant Guru (restaurantguru.com)
JEDNOSTKI WŁASNE
2
Subtilité Wine & Bar – Lotnisko Balice
Czarna Owca Wino Bar – Dajwór 20/LU6, 31-052 Kraków
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Szkolenie sommelierskie
- Gwarancja marży na poziomie 70 proc. dla win Subtilité
- Pomoc w znalezieniu i określeniu potencjału lokalizacji
- Dedykowany dostawca produktu
- Cykliczna aktualizacja menu przygotowana przez sommelierów Subtilite
- Opiekun punktu
- Materiały szkoleniowe
- Udział w eventach organizowanych przez franczyzodawcę
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Wstępna opłata franczyzowa – 35 tys. zł netto
- BRAK miesięcznych opłat franczyzowych
- Opłata marketingowa – 500 zł netto/miesiąc
- Koszt inwestycyjny w wyspę Subtilité – od 120 tys. zł netto
- Koszt inwestycyjny w lokal Subtilité – od 150 tys. zł netto
- Możliwość leasingu większości kosztu
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Subtilité to marka pokazująca, że rozpoczęcie przygody z winem i winebarem jest dla każdego.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
VSOP Brands Sp. z o.o.
ul. Dębowa 11, 32-031 Mogilany
+48 697 525 364
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Piotr Stryszowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma VSOP Brands Sp. z o.o. (ul. Dębowa 11, 32-031 Mogilany ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Subtilité Wine & Bar oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie subtilitewinebar.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
– Nie podejmujemy współpracy z każdym zainteresowanym, musimy mieć poczucie dużego prawdopodobieństwa, że partner sobie poradzi – mówi Daniel Kucharski, prezes spółki Pijalnie Czekolady.
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.