Subtilité Wine & Bar
![](https://img.franchising.pl/pl/cc1/3f7/subtilite_winebar_logo1.png)
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Pierwsza w Polsce Franczyza Winebarów!
Subtilité z języka francuskiego oznacza subtelność. Subtilité ponieważ są to wina delikatne, aromatyczne, orzeźwiające i są produkowane tradycyjnymi metodami winiarskimi. Wina Subtilité idealnie nadają się na biesiadę, celebracje czy poprostu pogaduchy przy winie.
Subtilité od początku było dla nas czymś więcej niż tylko winem, wiedzieliśmy, że chcemy otworzyć unikalne, sympatyczne i profesjonalne miejsce, gdzie będzie można miło spędzić czas przy winie. Nasze długoletnie zamiłowanie do wina, doświadczenie w pracy z winami oraz prowadzeniem winebaru, pozwoliło nam na stworzenie miejsca, które jest innowacyjne na swój sposób, pokazuje inne spojrzenie na wino. Realizując ten projekt winiarski, chcemy propagować kulturę wina, lekkość tego trunku, pokazywać, że wino nie musi być trudne i ciężkie do zrozumienia. Chodziło o stworzenie miejsca luźnego, a zarazem eleganckiego, profesjonalnego, ale nie sztywnego, miejsca kameralnego, a jednocześnie z dużym wyborem wina.
Subtilité jest bardzo dobrym miejscem na poznawanie świata win i delektowanie się nim w miłej atmosferze z przyjemną muzyką w tle.
W 2023 Czarna Owca Wino Bar została sklasyfikowana na 78. miejscu na 150 winebarów na świecie według „150 Wine Bars You Need to Visit Before You Die” by Jurgen Lijcops oraz wyróżniona przez blog Restaurant Guru (restaurantguru.com)
JEDNOSTKI WŁASNE
2
Subtilité Wine & Bar – Lotnisko Balice
Czarna Owca Wino Bar – Dajwór 20/LU6, 31-052 Kraków
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Szkolenie sommelierskie
- Gwarancja marży na poziomie 70 proc. dla win Subtilité
- Pomoc w znalezieniu i określeniu potencjału lokalizacji
- Dedykowany dostawca produktu
- Cykliczna aktualizacja menu przygotowana przez sommelierów Subtilite
- Opiekun punktu
- Materiały szkoleniowe
- Udział w eventach organizowanych przez franczyzodawcę
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Wstępna opłata franczyzowa – 35 tys. zł netto
- BRAK miesięcznych opłat franczyzowych
- Opłata marketingowa – 500 zł netto/miesiąc
- Koszt inwestycyjny w wyspę Subtilité – od 120 tys. zł netto
- Koszt inwestycyjny w lokal Subtilité – od 150 tys. zł netto
- Możliwość leasingu większości kosztu
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Subtilité to marka pokazująca, że rozpoczęcie przygody z winem i winebarem jest dla każdego.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
VSOP Brands Sp. z o.o.
ul. Dębowa 11, 32-031 Mogilany
+48 697 525 364
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Piotr Stryszowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma VSOP Brands Sp. z o.o. (ul. Dębowa 11, 32-031 Mogilany ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Subtilité Wine & Bar oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie subtilitewinebar.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
![](https://img.franchising.pl/pl/a8a/72f/good-chicken01.jpg)
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
![](https://img.franchising.pl/pl/19f/85f/zdjdokwadratu.jpg)
Przepis na sukces franczyzy kebabów? Bezkompromisowy marketing. Właśnie dzięki przemyślanym, wielokanałowym działaniom promocyjnym Am Am Kebab skrada podniebienia fanów street foodu.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
Magdalena Przybylska prowadzi trzy lokale Ministerstwa Śledzia i Wódki. Chyba więc najlepiej wie, dlaczego warto wejść we franczyzę tej marki.
Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop uruchamia nowy koncept franczyzowy. Lokale Kiss Kimchi będą serwować kuchnię koreańską.
Sfinks zachęca niezależnych restauratorów, aby dołączyli do jego sieci. Obiecuje wzrosty obrotów.
Pod marką Lodolandia funkcjonuje już 480 punktów franczyzowych i 50 własnych. W sezonie wiosenno-letnim sieć ma się powiększyć o kolejne 100 punktów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Biznes, który daje dochody bez wysiłku, jest marzeniem wielu. Podpowiadamy, jak zarobić i się przy tym nie napracować.
Franczyzowe sieci usługowe, które idą z duchem czasu, rozwijają się prężnie. Z kim warto dzisiaj współpracować?
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega?
![](/img-tmp/brand07.png)
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.