Dolce Lato można otwierać w różnych formatach. Możliwa jest sprzedaż lodów z okienka, uruchomienie wyspy handlowej, a nawet food trucka. Jednym z modeli jest też oczywiście typowa kawiarnia.
Czwartek
12.01.2017
Tradycyjne lody, wyprodukowane na bazie włoskiej receptury to jedna ze specjalności Dolce Lato. Właściciel marki chce rozwijać ją we franczyzie.
 

Pomysłodawcą nowego konceptu jest firma Frubella – producent mrożonek i przetworów owocowych. Teraz, we współpracy z włoską firmą Alvena – wytwórcą składników do lodów – zajęła się też produkcją lodów, zimnych deserów i mrożonych ciast. Wszystkich tych produktów można spróbować w funkcjonującej od kilku miesięcy w Warszawie firmowej lodziarnio-kawiarni, która otrzymała nazwę Dolce Lato.
To nasz pilotażowy lokal – mówi Adam Baczyński, odpowiedzialny za rozwój marki Dolce Lato. – Chcemy, by stał się zaczątkiem sieci franczyzowej.

Dolce Lato można otwierać w różnych formatach. Możliwa jest sprzedaż lodów z okienka, uruchomienie wyspy handlowej, a nawet food trucka. Jednym z modeli jest też oczywiście lodziarnia z miejscami do konsumpcji – jak ta w Warszawie. Potrzeba na nią minimum 12 m2.
Dla każdego modelu współpracy przygotujemy projekt lokalu. Pomożemy w szukaniu lokalizacji, będziemy wspierać franczyzobiorcę przez cały proces przygotowywań, otwarcia oraz później, w trakcie prowadzenia działalności – zapewnia Adam Baczyński. – Jeśli chodzi o koszty inwestycji, to w każdym przypadku przygotujemy indywidualną wycenę. Również naszą warszawską lodziarnię, która już wypracował sobie pozycję na rynku, możemy przekazać w ręce franczyzobiorcy.
Franczyzodawca zapewnia wszystkim lokalom pełne zatowarowanie. Twierdzi, że koncept może sprawdzić się w miastach różnej wielkości, a także w ośrodkach turystycznych, uzdrowiskowych. Ale właściciel konceptu Dolce Lato może podzielić się swoimi produktami także z niezrzeszonymi w jego sieci lokalami.
– Cukiernie i kawiarnie, które już funkcjonują na rynku, mogą sprzedawać u siebie nasze lody oraz inne produkty – zachęca Adam Baczyński.


POPULARNE NA FORUM

North Fish podwojony

Proszę o pilny kontakt w sprawie franczyzy pod nr telefonu 731610809

1 wypowiedzi
ostatnia 19.11.2020
Czy minister Ziobro wyrzuci McDonald's z Polski?

Troska o Mc Donalda, który przekonał do siebie prawie całą Azję gdzie słowo ,,hamburger" z powodów oczywistych jest niemal zakazane- wydaje się po prostu zwykłym...

13 wypowiedzi
ostatnia 19.11.2020
Czy minister Ziobro wyrzuci McDonald's z Polski?

Panie Rafale! Znakomita robota. W końcu ktoś wypunktował to co wiemy od kilkunastu lat, a określenie wolna amerykana pasuje tu idealnie. Niestety z amerykańskich...

13 wypowiedzi
ostatnia 19.11.2020
Czy minister Ziobro wyrzuci McDonald's z Polski?

Pandemia pokazałą ,że król jest nagi-edukacja potencjalnych franczyzobiorców wzrasta, i koncepty np takie jak szeroko tu reklamowany Intermarche będą miały kłopot z...

13 wypowiedzi
ostatnia 14.11.2020
Czy minister Ziobro wyrzuci McDonald's z Polski?

Dziękuję za obszernie przedstawione stanowisko. Będziemy musieli zostać przy swoich zdaniach - ja nadal uważam, że zaproponowany w Raporcie projekt kodyfikacji norm na...

13 wypowiedzi
ostatnia 10.11.2020
Czy minister Ziobro wyrzuci McDonald's z Polski?

Szanowny Panie Prezesie! Cieszę się z Pana zaproszenia do dyskusji. Myślę, że możemy ją bezpośrednio prowadzić publicznie na forum. Oczywiście spotkamy się także...

13 wypowiedzi
ostatnia 09.11.2020
Czy minister Ziobro wyrzuci McDonald's z Polski?

Szanowni Państwo, Nie jest tak, że byli franczyzobiorcy muszą żyć z piętnem długu do końca życia! W marcu tego roku weszły w życie przepisy o upadłości...

13 wypowiedzi
ostatnia 09.11.2020
Czy minister Ziobro wyrzuci McDonald's z Polski?

Faktycznie przytoczenie rozwiązań z USA w kontrze do straszenia przeregulowaniem rynku franczyzy trudno uznać za efekt talentu polemicznego, no ale Pan Arkadiusz odwołuje...

13 wypowiedzi
ostatnia 09.11.2020