Stoiska z sushi
![](https://img.franchising.pl/pl/4ad/3b3/01.png)
Renata Kiraga, dyrektor ds. ekspansji marki Hand Roll Tsuru Sushi
Do kogo kierowana jest oferta franczyzy Tsuru Sushi?
Nasz koncept skierowany jest do wszystkich, którzy nie boją się wyzwań i chcą uczestniczyć w tworzeniu sieci punktów specjalizujących się w sprzedaży rolek sushi. Z naszego doświadczenia wynika, iż taka koncepcja sprzedaży przeznaczona jest raczej do dużych miast (min. 100 tys. mieszkańców). Dotychczas nasze punkty otwieraliśmy głównie w centrach handlowych. Nie wykluczamy jednak również otwarć w innych lokalizacjach. Nasz koncept nie wymaga od franczyzobiorcy posiadania specjalistycznej wiedzy z zakresu gastronomi. Ze swej strony zapewniamy program szkoleniowy dotyczący m.in. takich aspektów jak produkt i jego sprzedaż, metody rekrutacji i szkolenia pracowników.
Dlaczego postanowiliście rozwijać się poprzez franczyzę?
Po prawie dwuletniej już działalności i zdobytym doświadczeniu w prowadzeniu własnych punktów sprzedaży uznaliśmy, że nadeszła pora na stworzenie ogólnopolskiej marki sieci sprzedaży pod nazwą Hand & Roll Tsuru Sushi. Budowanie własnej sieci jest bardzo czasochłonne i dlatego postawiliśmy na model franczyzowy. To była trafna decyzja. Mamy wiele zgłoszeń od potencjalnych franczyzobiorców, którzy chcą z nami współpracować m.in. ze względu na przejrzyste warunki franczyzowe i niską kwotę inwestycji (od 30 tys. zł). Bardzo duże zainteresowanie budzi możliwość przejęcia dobrze prosperującego już punktu Hand & Roll Tsuru Sushi. Dla osób, które nie maja doświadczenia biznesowego, jest to bardzo atrakcyjny model współpracy, bo minimalizujący ryzyko właściwie do zera. Posiadamy w pełni wyposażone i sprawdzone pod względem wyników finansowym punkty, których ceny wynoszą 100-500 tys. zł. Zwrot inwestycji szacujemy na 12-24 miesiące. Mamy też wiele ofert współpracy od zarządców centrów handlowych, którym spodobał się nasz koncept i chcą, aby punkt naszej marki był zlokalizowany w ich galerii. Aktualnie dysponujemy już kilkanastoma sprawdzonymi lokalizacjami w Polsce, m.in.: w Olsztynie, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie i Łodzi. Chcemy je przekazać naszym franczyzobiorcom. Do końca 2018 roku planujemy podpisać od 30 do 40 umów franczyzowych.
Jak powstało Hand & Roll Tsuru Sushi?
Sushi w wydaniu streetfood narodziło się w Australii, gdzie zostały otwarte pierwsze punkty oferujące klientom rolki sushi serwowane w całości, na wynos. Zapatrzeni na to co się tam dzieje, postanowiliśmy zaproponowac Polskim konsumentom sushi w rolce. Okazało się ono absolutnym hitem. Jesteśmy pionierami w Polsce w sprzedaży rolek sushi. Wypełniamy nisze pomiędzy drogimi restauracjami sushi, a sushi sprzedawanym wprost z lodówek z supermarketów. Nasz produkt jest świeży, a jednocześnie dużo tańszy.
Budujemy sieć stoisk w galeriach handlowych, który umożliwia klientom zakup sushi w formie rolek, które można szybko i wygodnie zjeść. Obecnie mamy 17 punktów sprzedaży i cały czas pozyskujemy kolejne lokalizacje.
Jakie warunki finansowe musi spełnić franczyzobiorca?
W zależności od lokalizacji, koszt inwestycji zaczyna się od 30 tys. zł. Jego wysokość uzależniona jest również m.in. od tego, czy franczyzobiorca kupuje już działający punk, czy też otwiera zupełnie nowy. Opłata licencyjna to 20 tys. zł netto. Bieżąca miesięczna opłata franczyzowa wynosi 6 proc. netto od obrotów, a opłata marketingowa 2 proc. W ramach pakietu franczyzowego użyczamy franczyzobiorcy: znak towarowy, przekazujemy know-how prowadzenia biznesu oraz udostępniamy podręcznik operacyjny, określający procedury i standardy prowadzenia działalności.
Rozmawiała Anna Smolińska
ZOBACZ W KATALOGU
![Am Am Kebab](https://img.franchising.pl/pl/404/e0d/kolor_obszar_roboczy_1.png)
![Amori Pomodori](https://img.franchising.pl/pl/33c/286/logo-amori-pomodori.png)
![Autorskie Lody Piccolo](https://img.franchising.pl/pl/a5d/6fe/piccolo-logo.png)
![Bafra Kebab](https://img.franchising.pl/pl/879/e18/bafra-kebab-logo-pogrubienie-new-cs6-01.jpg)
![Berlin Döner Kebap](https://img.franchising.pl/pl/e86/493/berlin-doner-kebap.png)
![Beza Krówka](https://img.franchising.pl/pl/6dc/2e8/logo_beza.png)
![Biesiadowo](https://img.franchising.pl/pl/657/b0c/biesiadowo.png)
![Bike Café](https://img.franchising.pl/pl/eab/c26/logo_katalog_franczyz.png)
![Blood Burger](https://img.franchising.pl/pl/c48/1cb/logo_blood_burger_font_lato_28_02_2017.png)
![BuBu Bubble Tea](https://img.franchising.pl/pl/297/df4/logo_bubu.jpg)
![Cafe Słodziak](https://img.franchising.pl/pl/ce4/69b/cafe-s_odziak-logo-1.png)
![Carat Kebab](https://img.franchising.pl/pl/e3a/37d/logo_w_okregu.png)
![Chinkalnia](https://img.franchising.pl/pl/176/7c2/chinkalnia.png)
![Cochise Burger](https://img.franchising.pl/pl/e43/6e1/logokolo2.png)
![Coffeeloffee](https://img.franchising.pl/pl/205/0fa/coffeeloffee-logo.png)
![Cofix](https://img.franchising.pl/pl/577/343/logo_cofix.jpg)
![Crazy Bubble](https://img.franchising.pl/pl/f7d/8cd/crazybubble-black.png)
![Cudo Vegan Sushi](https://img.franchising.pl/pl/be4/ac8/cudo-logo-01.png)
![Cukiernia Sowa](https://img.franchising.pl/pl/f82/ec6/cukiernia_sowa_logo_pion.jpg)
![Cukrem i Solą](https://img.franchising.pl/pl/ee0/e32/logo_cis.png)
![Da Grasso](https://img.franchising.pl/pl/d48/463/da-grasso.png)
![DG Restauracje](https://img.franchising.pl/pl/718/7a8/dg_restauracje.jpg)
![Dobra Buła](https://img.franchising.pl/pl/7af/013/logo.jpg)
![Dobra Pączkarnia](https://img.franchising.pl/pl/d22/62c/logo_dp_500x250px_franchising_1-1.jpg)
![Domino’s Pizza](https://img.franchising.pl/pl/11d/510/dominos-pizza.png)
![Donuterie](https://img.franchising.pl/eu/58e/68f/logo.png)
![Easy Beer](https://img.franchising.pl/pl/084/2e3/eb_logo_250x250.png)
![Easy Wine](https://img.franchising.pl/pl/933/464/ew_logo_250x250-1.png)
![Express Pizza American Style](https://img.franchising.pl/pl/d87/510/express-pizza-logo.png)
![FABBRICA Italian Comfort Food](https://img.franchising.pl/pl/eab/e59/fabbrica_logo_l_cmyk.png)
![Falla](https://img.franchising.pl/pl/58a/1b5/logo_falla_2024-02-13_o_17.28.03_1_.jpg)
![Felix Chicken](https://img.franchising.pl/pl/fa0/da4/felix_chicken_color.png)
![Fit Cake](https://img.franchising.pl/pl/668/e79/fit_cake.jpg)
![Good Chicken](https://img.franchising.pl/pl/f8e/1e5/logo.png)
![Grande Pizza](https://img.franchising.pl/pl/4bc/ce5/beznazwy-1.png)
![Gruby Benek](https://img.franchising.pl/pl/383/9f9/gruby-benek-logo.png)
![Hotdogzna](https://img.franchising.pl/eu/c9e/ccb/_1hotdozhna_.png)
![Ice'n'go](https://img.franchising.pl/pl/6a8/54a/icengo_logo_kids_press_5x5cm.png)
![Japanos](https://img.franchising.pl/eu/f33/906/japanos.png)
![Kashka](https://img.franchising.pl/pl/730/12e/kashka_logo-1-2.jpg)
![Kiss Kimchi](https://img.franchising.pl/pl/347/ce2/logotypy_kiss_kim_chi.png)
![Koku Sushi](https://img.franchising.pl/pl/d32/707/logo_250x250_koku_sushi.jpg)
![Krowa Mać Burgers](https://img.franchising.pl/pl/a57/fde/krowa_mac.png)
![Krowarzywa](https://img.franchising.pl/pl/ed0/fd7/krowarzywa.png)
![Kurcze Pieczone](https://img.franchising.pl/pl/9d7/c1f/logo-kurcze-pieczone.png)
![Lodolandia & Kołacz](https://img.franchising.pl/pl/eb8/75a/logotyp.png)
![Lody Bonano](https://img.franchising.pl/pl/5b9/e9d/logo_lb_franchising_katalog_franczyz_2020.png)
![Lody Lida](https://img.franchising.pl/pl/425/539/1200x1200_cyjan.png)
![Lviv Croissants](https://img.franchising.pl/pl/351/fbf/logo_pl.jpg)
![Makarun](https://img.franchising.pl/pl/993/012/logo_makarun.pdf.png)
![Mama Thai](https://img.franchising.pl/pl/be2/511/mama_thai_r-01.png)
![Maxipizza](https://img.franchising.pl/pl/90f/21f/logo_vector.png)
![McDonald’s](https://img.franchising.pl/pl/ea6/d27/mcdonalds-logo-1.gif)
![Meron](https://img.franchising.pl/eu/92c/04d/logo_meron.png)
![Ministerstwo Śledzia i Wódki](https://img.franchising.pl/pl/e85/09b/msw_logo_2023.jpg)
![Mniami Ice Cream](https://img.franchising.pl/pl/ea9/733/lody-pdf_obszar_roboczy_1.png)
![Mr. Kebab](https://img.franchising.pl/pl/d34/22e/mr.kebab_logobig.jpg)
![New York Hot Dog](https://img.franchising.pl/pl/c0f/7ba/new-york-hot-dog.png)
![New York Pizza Department](https://img.franchising.pl/pl/5f2/534/nypd.png)
![Pączki Mamy](https://img.franchising.pl/pl/d12/3a4/paczki_mamy_standard.png)
![Pączkownia Smak Sprzed Lat](https://img.franchising.pl/pl/516/739/logo_paczkownia_1_.png)
![Pijalnia Wódki i Piwa](https://img.franchising.pl/pl/401/19b/pwip-logo.gif)
![Pijalnie Czekolady E.Wedel](https://img.franchising.pl/pl/27d/d72/wedel-logo.png)
![Pizza Factory](https://img.franchising.pl/pl/4c2/811/logo_1.png)
![Pizza Hut](https://img.franchising.pl/pl/c47/836/pizza_hut_logo.jpg)
![Pizzeria Stopiątka](https://img.franchising.pl/pl/db3/a0b/stopiatka.png)
![Prosiak Polski Kebab & Fast Food](https://img.franchising.pl/pl/6fd/d52/prosiak-polski-kebab-logo.png)
![Ramen Shop by Sushi Kushi](https://img.franchising.pl/pl/090/bfa/avatar_ramen_shop-1.png)
![Salsiccia Pizzeria Napoletana](https://img.franchising.pl/pl/246/34a/biale.jpg)
![Sayuri Sushi](https://img.franchising.pl/pl/950/23e/logo-sushi.png)
![SiGelato](https://img.franchising.pl/pl/db2/e7b/sigelato_logo_rgb.png)
![So Coffee](https://img.franchising.pl/pl/4b5/e6a/so-coffee.png)
![Stava](https://img.franchising.pl/pl/a3f/555/stava-logo-nowe.jpg)
![Steiku Haoss](https://img.franchising.pl/lv/ea1/cc0/steiku_haoss_logo.jpg)
![Subtilité Wine & Bar](https://img.franchising.pl/pl/cc1/3f7/subtilite_winebar_logo1.png)
![Subway](https://img.franchising.pl/pl/1d0/719/subwaylogotype_yellowgreen_rgb_2_.png)
![Sulaiman Kebab](https://img.franchising.pl/pl/00b/fd8/sulaiman.png)
![Sushi Bistro](https://img.franchising.pl/pl/354/8ed/sb_logo_intagram-01.png)
![Sushi Burrito](https://img.franchising.pl/pl/8b8/96d/sushi_burrito_logo.jpg)
![Sushi Kushi](https://img.franchising.pl/pl/2b3/5f4/logo_z_takeaway_cmyk.png)
![Taco Bar](https://img.franchising.pl/pl/207/ac6/logo.jpg)
![Tawerna Pepe Verde](https://img.franchising.pl/pl/ea0/7c2/tawerna-logo.png)
![The White Bear Coffee](https://img.franchising.pl/pl/bb0/13d/prostokat_500x250-2.jpg)
![The William Wallace](https://img.franchising.pl/pl/9e5/5ea/logo_wiliam_wallace.png)
![Tibesti 2Go](https://img.franchising.pl/pl/39f/abd/logo_pom_1_2_.png)
![Totti Pizza Rzymska](https://img.franchising.pl/pl/39d/01a/totti.png)
![U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich](https://img.franchising.pl/pl/b46/0c4/u-lodziarzy.png)
![United Chicken](https://img.franchising.pl/pl/b8a/07a/logo_uc_margines.jpg)
![Western Chicken](https://img.franchising.pl/pl/a03/47f/western-chicken.png)
![Western Tortilla](https://img.franchising.pl/pl/8c7/594/western-tortilla.png)
![Yum Yum Kebab](https://img.franchising.pl/pl/a97/6c5/yumyum-logotyp.jpg)
![ZapieCKanki](https://img.franchising.pl/pl/2b8/8a1/logo.png)
![ŻarWok](https://img.franchising.pl/pl/a22/57a/zarwok.png)
![Zdrowa Krowa](https://img.franchising.pl/pl/34c/7c1/zdrowakrowa_logo_czarne-01.jpg)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
![](https://img.franchising.pl/pl/47d/7ee/wendys-menu.jpg)
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
![](https://img.franchising.pl/pl/c41/b87/biznesmen-reka-s.jpg)
Zakładając własną działalność masz do wyboru dwie drogi: możesz otworzyć firmę pod własną marką albo przystąpić do sieci franczyzowej. Bez względu na to, którą drogę wybierzesz, musisz zarejestrować firmę.
Popeyes pojawi się w Poznaniu, KOKU Sushi chwali się pierwszym półroczem, a Salad Story odświeża menu. Przegląd tygodnia 13-20 lipca.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Marek Karwański, masterfranczyzobiorca szkoły muzycznej Yamaha, 30 lat temu jako pierwszy otworzył w Polsce placówkę pod tym szyldem.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali