Nowe marki Sfinksa
Do Sfinks Polska należą m.in. sieci restauracji Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Fabryka Pizzy i WOOK. Teraz Sfinks wprowadza na rynek dwie nowe marki – KEBAPI oraz YOLO Chicken. Są one dostępne wyłącznie w kanale delivery. „ To odpowiedź spółki na aktualną sytuację w kraju i potrzeby rynku” - czytamy w oficjalnym komunikacie.
– Dostosowujemy się do obecnej sytuacji, w ostatnim czasie postawiliśmy więc w całości na usługę delivery, przy zapewnieniu bezkontaktowej dostawy zamówień. Jednocześnie obserwując zapotrzebowanie ze strony klientów na różne grupy dań w dowozie, systematycznie uzupełniamy nasz portfel o nowe brandy, zwiększając atrakcyjność i różnorodność oferty w kanale online – mówi Dorota Cacek, wiceprezes spółki Sfinks Polska.
Kebab i kurczak
Oferta KEBAPI to osiem kebabów, dostępnych w wersji mięsnej i wegetariańskiej. Dostępne są też zestawy złożone z trzech lub sześciu różnych kebabów, a także przekąski, w tym hummus z pitą i warzywami czy sezamowe kulki z toffi. Dania KEBAPI można zamawiać m.in. w Warszawie, a także w Częstochowie, Łodzi, Poznaniu czy w Zielonej Górze.
Z kolei YOLO Chicken to dania z kurczakiem, m.in. pięć rodzajów kanapek, zestawy ze stripsami bądź ze skrzydełkami barbeque. Oferta jest aktualnie dostępna m.in. w Poznaniu, Malborku oraz w stolicy.
– Zamówienia na dania nowych marek wirtualnych realizowane są przez funkcjonujące w chwili obecnej restauracje sieci Sfinks Polska. Planujemy systematycznie uruchamiać nowe brandy delivery w kolejnych lokalach, w miarę pojawiania się takich możliwości i docelowo będą one dostępne w całej Polsce – dodaje Dorota Cacek.
To nie jest pierwszy wirtualny koncept, jaki wprowadził na rynek Sfinks. Od końca ubiegłego roku w dostawie można zamawiać burgery marki The Burgers, która jest dostępna m.in. w Katowicach, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.
Licencja na restaurację
Flagowym i najliczniejszym konceptem należącym do Sfinks Polska jest rozwijana we franczyzie sieć restauracji Sphinx. W ostatnim czasie spółka zamknęła częśc najmniej rentownych lokali, ale cały czas szuka franczyzobiorców. Koszt adaptacji lokalu o powierzchni 250 m2 to mniej więcej 570 tys. zł, z czego dostosowanie sali dla gości to około 250 tys. zł, zaplecza – 170 tys. zł, a zapewnienie odpowiedniej wentylacji – 150 tys. zł. Jeśli mamy do czynienia z lokalem przystosowanym już wcześniej do potrzeb gastronomii, koszty mogą okazać się niższe. Osoba chcąca prowadzić restaurację pod szyldem Sphinx musi ponieść opłatę za know-how w wysokości 55 tys. zł netto, w ramach której otrzymuje od franczyzodawcy kompleksową wiedzę potrzebną do uruchomienia i prowadzenia lokalu. Sfinks nie wymaga od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w gastronomii.
WIZYTÓWKA SFINKS POLSKA
Sfinks Polska zarządza obecnie 175 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski.
- sieć 87 restauracji Sphinx (segment casual dining),
- 61pubów Piwiarnia Warki (segment gastro pubów),
- 12 restauracji Chłopskie Jadło (segment casual dining),
- 2 restauracje WOOK (segment casual dining),
- 10 restauracji Fabryka Pizzy,
- 3 lokale działające pod szyldami Meta Seta Galareta i Meta Disco
- 1 lokal Lepione & Pieczone (fast casual dining).
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Kredigo otwiera więcej biur niż planował. Partnerzy, żeby zarobić, muszą nauczyć się dobrze weryfikować klientów.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
Warsztaty kulinarne dla dzieci, które łączą zabawę z nauką zdrowych nawyków żywieniowych, to dobry pomysł na biznes, zwłaszcza w czasach, gdy coraz więcej osób zwraca uwagę na zdrowy styl życia.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
https://youtu.be/kojfdVGqIY4?si=N1J9rlZC1jf4U-2y
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...