Uruchamiamy catering dietetyczny
Właściciele Fit Food Service mają długoletnie doświadczenie na rynku gastronomicznym. Od 2008 roku prowadzą firmę cateringową, a 2,5 roku temu postanowili dołączyć do swoich usług ofertę cateringu dietetycznego.
– To była odpowiedź na potrzeby rynku – mówi Tomasz Machnicki, franczyzodawca Fit Food Service. – Polacy polubili diety pudełkowe, zbilansowane posiłki i codzienną, punktualną dostawę pod same drzwi.
Recepta na epidemię?
We współpracy z dietetykami marka Fit Food Service opracowała zestaw diet przeznaczonych dla osób o różnych preferencjach, m.in. wegańską, bezcukrową, bez laktozy, ketogeniczną, dla osób aktywnych fizycznie, a nawet przeciwwirusową. Oprócz tego, istnieje możliwość zamówienia u dietetyka indywidualnej diety tzw. szytej na miarę uwzględniającej eliminacje żywieniowe, indywidualne zalecenia lekarza czy osobiste założenia dietetyczne.
Obecnie Fit Food Service działa na terenie aglomeracji śląskiej. Teraz, poprzez franczyzę marka chce poszerzyć swój zasięg na całą Polskę.
– Nasza propozycja jest atrakcyjna zwłaszcza dla właścicieli już istniejących lokali gastronomicznych, które w obecnym stanie epidemii nie mogą normalnie funkcjonować – mówi Tomasz Machnicki. – Wprowadzając do oferty nasz koncept mogą uniknąć przestoju. W takim przypadku, gdy lokal ma już całą infrastrukturę, nie jest potrzebna żadna inwestycja, aby rozpocząć działalność.
Franczyza jest też oczywiście skierowana do osób, które jeszcze nie prowadzą lokalu. Według szacunków licencjodawcy, przy konieczności urządzenia kuchni początkowa inwestycja w potrzebne urządzenia gastronomiczne to wydatek w przedziale 25-50 tys. zł.
Aby biznes zarabiał
Koncept Fit Food Service przeznaczony jest zarówno dla dużych, jak i dla mniejszych miast. Franczyzobiorca co do zasady będzie obsługiwał klientów w promieniu 50 km (dalsze dostawy są już płatne).
– Oczywiście osiągnięcie progu rentowności zależy od różnych czynników, m.in. struktury kosztów lokalu czy pracowników na danym terenie – dodaje Tomasz Machnicki. – W przypadku naszej własnej placówki, na pokrycie kosztów stałych wystarcza 15-20 klientów.
Wstępna jednorazowa opłata franczyzowa za przystąpienie do sieci Fit Food Service wynosi 5 tys. zł, ale w czasie trwania pandemii franczyzobiorcy będą z niej zwolnieni. Opłaty miesięczne to stała opłata franczyzowo-marketnigowa w wysokości 2 tys. zł oraz 2 proc. od wygenerowanego obrotu.
– Przekazujemy franczyzobiorcom całe menu, szczegółowe receptury, uczymy przygotowywać posiłki, zapoznajemy z logistyką działania oddziału, uczymy jak zdobywać klientów – wylicza franczyzodawca Fit Food Service. – Udostępniamy narzędzia informatyczne takie jak strona internetowa, sklep, zarządzanie wewnętrzne czy panel klienta. Zapewniamy też naszym franczyzobiorcom silne wsparcie marketingowe.
WIZYTÓWKA FIT FOOD SERVICE
Koncept cateringu ditetycznego, na rynku od 2,5 roku.
- dla już istniejących lokali gastronomciznych koszty inwestycji 0 zł
- przy wyposażaniu kochni od podstaw inwestycja początkowa to 25-50 tys. zł
- opłaty miersieczne 2 tys. zł plus 2 proc. od obrotu
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Kultowy Laska z „Chłopaki nie płaczą”, czyli Tomasz Bajer zjechał pół świata w poszukiwaniu pomysłu na siebie. Wybrał Polskę i własną firmę SzkoleniePDR.pl – gdzie dziś wraz ze wspólnikiem naprawia i szkoli innych, jak usuwać wgniecenia z karoserii samochodów.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Z wykształcenia nawigator statku, z zawodu pilot samolotu. Konrad Hanc godzi pracę na etacie z prowadzeniem własnego biznesu. Od roku jest franczyzobiorcą sieci Fresh Bike.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali