Uruchamiamy catering dietetyczny
Właściciele Fit Food Service mają długoletnie doświadczenie na rynku gastronomicznym. Od 2008 roku prowadzą firmę cateringową, a 2,5 roku temu postanowili dołączyć do swoich usług ofertę cateringu dietetycznego.
– To była odpowiedź na potrzeby rynku – mówi Tomasz Machnicki, franczyzodawca Fit Food Service. – Polacy polubili diety pudełkowe, zbilansowane posiłki i codzienną, punktualną dostawę pod same drzwi.
Recepta na epidemię?
We współpracy z dietetykami marka Fit Food Service opracowała zestaw diet przeznaczonych dla osób o różnych preferencjach, m.in. wegańską, bezcukrową, bez laktozy, ketogeniczną, dla osób aktywnych fizycznie, a nawet przeciwwirusową. Oprócz tego, istnieje możliwość zamówienia u dietetyka indywidualnej diety tzw. szytej na miarę uwzględniającej eliminacje żywieniowe, indywidualne zalecenia lekarza czy osobiste założenia dietetyczne.
Obecnie Fit Food Service działa na terenie aglomeracji śląskiej. Teraz, poprzez franczyzę marka chce poszerzyć swój zasięg na całą Polskę.
– Nasza propozycja jest atrakcyjna zwłaszcza dla właścicieli już istniejących lokali gastronomicznych, które w obecnym stanie epidemii nie mogą normalnie funkcjonować – mówi Tomasz Machnicki. – Wprowadzając do oferty nasz koncept mogą uniknąć przestoju. W takim przypadku, gdy lokal ma już całą infrastrukturę, nie jest potrzebna żadna inwestycja, aby rozpocząć działalność.
Franczyza jest też oczywiście skierowana do osób, które jeszcze nie prowadzą lokalu. Według szacunków licencjodawcy, przy konieczności urządzenia kuchni początkowa inwestycja w potrzebne urządzenia gastronomiczne to wydatek w przedziale 25-50 tys. zł.
Aby biznes zarabiał
Koncept Fit Food Service przeznaczony jest zarówno dla dużych, jak i dla mniejszych miast. Franczyzobiorca co do zasady będzie obsługiwał klientów w promieniu 50 km (dalsze dostawy są już płatne).
– Oczywiście osiągnięcie progu rentowności zależy od różnych czynników, m.in. struktury kosztów lokalu czy pracowników na danym terenie – dodaje Tomasz Machnicki. – W przypadku naszej własnej placówki, na pokrycie kosztów stałych wystarcza 15-20 klientów.
Wstępna jednorazowa opłata franczyzowa za przystąpienie do sieci Fit Food Service wynosi 5 tys. zł, ale w czasie trwania pandemii franczyzobiorcy będą z niej zwolnieni. Opłaty miesięczne to stała opłata franczyzowo-marketnigowa w wysokości 2 tys. zł oraz 2 proc. od wygenerowanego obrotu.
– Przekazujemy franczyzobiorcom całe menu, szczegółowe receptury, uczymy przygotowywać posiłki, zapoznajemy z logistyką działania oddziału, uczymy jak zdobywać klientów – wylicza franczyzodawca Fit Food Service. – Udostępniamy narzędzia informatyczne takie jak strona internetowa, sklep, zarządzanie wewnętrzne czy panel klienta. Zapewniamy też naszym franczyzobiorcom silne wsparcie marketingowe.
WIZYTÓWKA FIT FOOD SERVICE
Koncept cateringu ditetycznego, na rynku od 2,5 roku.
- dla już istniejących lokali gastronomciznych koszty inwestycji 0 zł
- przy wyposażaniu kochni od podstaw inwestycja początkowa to 25-50 tys. zł
- opłaty miersieczne 2 tys. zł plus 2 proc. od obrotu
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Ile lat musi rosnąć choinka, żeby nadawała się do sprzedaży? I czy na plantacji choinek praca jest tylko w grudniu?
Kiedy krajowy rynek robi się za mały, franczyza może być kluczem do międzynarodowego sukcesu. Dowiedz się, jak rozwinąć biznes poza granicami Polski.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
https://youtu.be/kojfdVGqIY4?si=N1J9rlZC1jf4U-2y
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...