Licencja na wegańskie burgery

Istotna opinia / Franczyzobiorcy Krowarzywa zgłaszają propozycje lokalizacji, które analizuje i opiniuje licencjodawca.
Wtorek
11.01.2022
Sześć otwarć to ubiegłoroczny wynik sieci wegańskich burgerowni Krowarzywa. W jakich miejscach marka szuka obecnie franczyzobiorców?
 

Krowarzywa zakończyła 2021 rok liczbą 20 placówek, z czego 19 prowadzą franczyzobiorcy. W minionym roku otwarto sześć z nich. I choć w tym samym czasie trzeba było zamknąć dwa lokale, to bilans i tak wychodzi na plus.

– Sytuacja rynkowa wymusiła na wszystkich zmianę priorytetów. Wykorzystujemy ten trudny czas, skupiając się na podniesieniu kwalifikacji naszej kadry, tak aby goście byli obsługiwani najlepiej jak to możliwe oraz czuli się komfortowo i bezpiecznie podczas wizyt w naszych restauracjach. Z drugiej strony skupiamy się na rozwijaniu naszego kanału zamówień online, aby był atrakcyjny i wygodny w obsłudze dla naszych klientów – mówi Marcin Suski, menadżer ds. rozwoju sieci i projektów strategicznych Krowarzywa.

Biznes ze wsparciem

Dotychczas Krowarzywa otwierała lokale w centrach miast i nadal jest to jedno z najatrakcyjniejszych miejsc, jeśli chodzi o lokalizację.

– Jednak dostrzegamy również potrzebę pojawienia się w mniejszych dzielnicach, bliżej miejsca zamieszkania naszych gości. Poszukujemy aktualnie franczyzobiorców i multifranczyzobiorców w: Warszawie, Katowicach, Lublinie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu, Białymstoku, Częstochowie i Zakopanem – informuje Marcin Suski.

Opierając się na wytycznych z centrali, franczyzobiorcy zgłaszają propozycje lokalizacji, które analizuje i opiniuje licencjodawca. Zalecana powierzchnia lokali to od 30 do 110 m2.

Minimalna kwota inwestycji wynosi ok. 80 tys. zł. Opłata wstępna zaczyna się od 9,9 tys. zł, natomiast stała opłata miesięczna wynosi 6 proc. netto od obrotu (wyjątkiem jest Warszawa, gdzie jest to 7 proc.) oraz opłata marketingowa 0,5 proc. netto od obrotu.

– Franczyzobiorca otrzymuje pełną listę wyposażenia oraz może skorzystać z dostępu do certyfikowanych dostawców oraz korzystnych rabatów wynegocjowanych dla naszej sieci. Dzięki wspólnemu działaniu w jednym systemie franczyzowym, możemy wynegocjować lepsze warunki handlowe dla wszystkich franczyzobiorców, np. w portalach zamówień online typu UberEats. Pyszne.pl, Glovo, Bolt Food czy Wolt – wylicza Marcin Suski. – Zapewniamy również dostęp do rozbudowanego środowiska informatycznego (system POS, analityczny, zautomatyzowane przyjmowanie zamówień z portali zewnętrznych, zintegrowany własny sklep online). Oprócz teoretycznej wiedzy, każdy franczyzobiorca otrzymuje szczegółowy system szkoleniowy dla swojej kadry oraz sam odbywa szkolenie praktyczne, przygotowujące do prowadzenia restauracji. Opieka ze strony naszych managerów gwarantuje bieżącą kontrolę biznesu, zwłaszcza w początkowym okresie funkcjonowania w sieci.

Rok pełen wyzwań

Franczyzodawca wskazuje, że poziom rentowności restauracja powinna osiągnąć po ok. 2 miesiącach, a zwrot z inwestycji po ok. półtora roku.

– Trzeba jednak zwrócić uwagę, że w obecnej rzeczywistości gospodarczej osiągnięcie takich parametrów jest bardzo ciężkie, dlatego zawsze wspólnie z kandydatem analizujemy każdą indywidualną sytuację. Jesteśmy dużo ostrożniejsi w certyfikacji lokalizacji i analizie potencjalnych zysków nowej restauracji – podkreśla Marcin Suski.

Jakie są plany sieci na ten rok?

– Planujemy m.in. rebranding marki zgodnie z nową strategią marketingową – informuje Marcin Suski. – Natomiast w zakresie naszej oferty pracujemy nad wprowadzeniem nowych pozycji do menu. Największym wyzwaniem w nadchodzącym czasie będzie przyciągnięcie klientów atrakcyjną ofertą, przy równoczesnym zachowaniu rentowności biznesu, zwłaszcza w obliczu wszechobecnych podwyżek.

 

WIZYTÓWKA MARKI KROWARZYWA

Sieć wegańskich burgerowni.

  • 20 lokali
  • min. kwota inwestycji ok. 80 tys.
  • jednorazowa opłata wstępna od 9,9 tys.

Marcin Suski, menedżer ds. rozwoju sieci i projektów strategicznych Krowarzywa / "Jesteśmy dużo ostrożniejsi w certyfikacji lokalizacji i analizie potencjalnych zysków nowej restauracji".

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Atelier Herosima
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Cofix Poland
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Le Pain Quotidien
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Night Burger
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Sahar Kebab
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Sushiroll Bistro – restauracje sushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Willisch
Young Burger
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022