Autorskie lody z przyczepy

Przyczapy pod klucz / Przedstawiciele centrali dostarczają gotowe do pracy przyczepy, licencjobiorcy dostają też wzór dokumentacji potrzebnej m.in. do sanepidu.
Czwartek
03.10.2019
Autorskie Lody Piccolo chcą zbudować sieć franczyzowych punktów mobilnych. Licencjobiorcom zaoferują gotowe lokalizacje i przyczepy.
 

W tym sezonie pod szyldem Piccolo działało ok. 20 lodziarni. To zarówno lokale stacjonarne, jak i przyczepy gastronomiczne. W przyszłym roku marka chce jednak zdecydowanie postawić na rozwój drugiego z wymienionych formatów.
– Podpisaliśmy już przedwstępną umowę z dwoma sieciami marketów, dzięki której będziemy mieć dostęp do kilkuset lokalizacji w całej Polsce, na parkingach obok sklepów tych marek – informuje Michał Stykowski, specjalista ds. współpracy marki Autorskie Lody Piccolo.
W tych lokalizacjach koncept chce ustawiać franczyzowe przyczepy gastronomiczne. Przygotuje je „pod klucz” i dowiezie w wybrane przez licencjobiorce miejsce. W wersji standard z przyczepy można sprzedawać lody i lemoniady. W wersji rozszerzonej pojawia się dodatkowa opcja sprzedaży gofrów i kawy. Koszt standardowej przyczepy to 59 tys. zł, wersja rozszerzona kosztuje ok. 10 tys. zł więcej. 
– Umowy z marketami na najem powierzchni podpisywane są na okres od początku kwietnia do końca września – dodaje Michał Stykowski.
Franczyzobiorcy przechodzą szkolenia wdrażające ich do pracy w punkcie. Przedstawiciele centrali podłączają przyczepy, licencjobiorcy dostają też wzór dokumentacji potrzebnej m.in. do sanepidu. Wszystkie punkty są centralnie zaopatrywane w lody, których rzemieślnicza produkcja odbywa się w Warszawie. Do wyboru jest 190 smaków. 
– Oczywiście każdy franczyzobiorca będzie mógł sam dobrać sobie zestaw smaków, w zależności od preferencji klientów – podkreśla Michał Stykowski. – Jednorazowo sprzęt w przyczepie pozwala na wyeksponowanie ośmiu smaków, natomiast przechowywać w przyczepie można ich aż 40.

Lodziarnie Lodów Piccolo można otwierać także w formacie stacjonarnym. W tej formie możliwa jest sprzedaż sezonowa z okienka albo prowadzenie lodziarni całorocznej, ze strefą stolikową dla klientów (wtedy w ofercie pojawiają się dodatkowo m.in. ciastka). W pierwszym przypadku potrzebny jest lokal wielkości min. 15 m2, w drugim przynajmniej 30 m2. Inwestycja zaczyna się od 49 tys. zł. Kolejną możliwością współpracy z marką jest wynajem przyczep (lub specjalnie wyposażonych rowerów) wyłącznie na eventy. 
– Obsługa eventów może być bardzo intratnym zajęciem – zapewnia Michał Stykowski. – Zdarza się, że obroty przy tego rodzaju działalności bywają wyższe, niż przy prowadzeniu niektórych punktów stacjonarnych.
Nie ma opłaty licencyjnej za przystąpienie do sieci. Franczyzobiorcy płacą tylko miesięczną opłatę marketingową w wysokości 250 zł.


Michał Stykowski, specjalista ds. współpracy marki Autorskie Lody Piccolo / Podpisaliśmy przedwstępną umowę z dwoma sieciami marketów, dzięki której będziemy mieć dostęp do kilkuset lokalizacji w całej Polsce.

POPULARNE NA FORUM

WYKAZ ZAMKNIETYCH LOKALI POD LOGO MEET & FIT SLOW FOOD

Sprostowanie nie w Olsztynie jako pierwszy lokal pod logo MEET & FIT się zamknął tylko w Elblągu

2 wypowiedzi
ostatnia 07.12.2019
MEET & FIT SLOW FOOD RYZYKOWNY BIZNES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UP UP !

2 wypowiedzi
ostatnia 07.12.2019
Franczyza Ice and Roll/Cake and Roll

UP! UP! UP! 🤔

5 wypowiedzi
ostatnia 07.12.2019
WYKAZ ZAMKNIETYCH LOKALI POD LOGO MEET & FIT SLOW FOOD

W około ostatnich 14 miesiacach zamknęły się lokale pod logo MEET & FIT SLOW FOOD w nastepujących miastach: Złotów, Kłodzko, Warszawa Nowy Świat, Strzegom, Piła,...

2 wypowiedzi
ostatnia 05.12.2019
MEET & FIT SLOW FOOD RYZYKOWNY BIZNES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meet & Fit SLOW FOOD to ryzykowny biznes ponieważ w ostatnich 14 miesiącach zamknęło się 14 lokali pod MEET & FIT szkoda franczyzobiorców którzy zainwestowali grube...

2 wypowiedzi
ostatnia 05.12.2019
Bike cafe?

Zbyt wiele nie wiem na ten temat ale sprawdź ofertę firmy Falkowski-edu. Robią oni szkolenia dla osób, które chcą stworzyć własną kawiarnię. Z tego co wiem to są...

2 wypowiedzi
ostatnia 04.12.2019
Zamknięte lokale

Byli franczyzobiorcy są bardzo nie zadowoleni na tą sieć na sposób z nimi współpracy, food cost błędnie obliczany, film instruktażowy który pokazuje jak w lokalu ...

34 wypowiedzi
ostatnia 30.11.2019
New York Hot Dog -> wózek gastronomiczny

Nie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.11.2019