Fit franczyza już gotowa
Fitkurier to nowa sieć gastronomiczna wyspecjalizowana w cateringu dietetycznym. Marcin Ciesielski, współtwórca konceptu, jest doświadczonym gastronomem, który od ponad 20 lat zarządza siecią pizzerii Stopiątka.
Fitkurier oferuje dania dopasowane do potrzeb wielu klientów. – Naszą ofertę kierujemy do osób, które się odchudzają, do osób z dolegliwościami zdrowotnymi, które wymagają specjalnych diet, oraz do tych, które nie lubią gotować lub nie mają na to czasu – mówi Agnieszka Kuźmińska, szef zespołu dietetyków w firmie Fitkurier. Wszystkie proponowane zestawy komponuje w centrali dietetyk i kucharz, którzy wspólnie dbają o walory odżywcze i smakowe. Franczyzobiorcy nie muszą posiadać umiejętności kucharskich. – Placówki wyposażamy w piece konwekcyjno-parowe, które są codziennie, poprzez sieć internetową programowane z centrali firmy w nowe receptury. Dzięki temu przygotowanie zestawów jest proste oraz szybkie z zachowaniem właściwego smaku – przyznaje Mateusz Surowaniec, dyrektor operacyjny oraz współtwórca firmy Fitkurier.
Dużym ułatwieniem dla nowych franczyzobiorców jest lista klientów, którą franczyzobiorcy otrzymują, zanim ruszą z biznesem. – Zależy nam, żeby franczyzobiorcy prowadzili sprzedaż od pierwszego dnia działalności. Na ten cel przeznaczymy fundusz marketingowy skoncentrowany na działania promocyjne w internecie, znanych blogach, w mediach społecznościowych, które zaczynamy już w trakcie remontu nowego lokalu – zapewnia Marcin Ciesielski.
Punkty Fitkuriera powstają w dużych i małych miastach od 20 tys. mieszkańców. – Koncept nie wymaga drogich lokalizacji w centralnie położonych miejscach. Nie prowadzimy sprzedaży w placówkach, w związku z czym mogą znajdować się w mniej uczęszczanych miejscach, co znacząco obniża koszty najmu – mówi Mateusz Surowaniec. Klient wskazuje miejsce i godzinę, w której chce otrzymać danie, a Fitkurier dostarczy świeży posiłek pod same drzwi. Dostawy odbywają się od poniedziałku do piątku już w godzinach nocnych i trwają zazwyczaj do dziewiątej rano. W pojedynczej placówce Fitkuriera pracuje 3-4 pracowników stacjonarnych oraz tyle samo dostawców. Nad wszystkim czuwa franczyzobiorca, który ma też obowiązek testowania wszystkich dań, zanim trafią do klienta.
Koszt inwestycji na start, bez remontu lokalu, wynosi około 70 tys. zł (tyle trzeba mieć w gotówce), pozostałą część można sfinansować z kredytu. Otwarcie placówki trwa zazwyczaj miesiąc, czas zwrotu z inwestycji franczyzodawca szacuje na 12 miesięcy. W 2020 roku zaplanowano otwarcie 15-20 placówek Fitkurier. Niedawno firma podpisała dwie umowy franczyzowe.
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Już w serialu „Czterdziestolatek” Janusz Gajos żartował, że w Złotym Linie trzeba uważać na Rolexy, bo można zatracić się w zabawie. Tajniki tego sukcesu zdradza właściciel Złotego Lina, Jakub Olszewski.
Franczyza pojawiła się na polskim rynku wraz z upadkiem komunizmu, a dziś jest fundamentem rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości. W 2023 roku chętni do założenia firmy mają do wyboru 1350 konceptów franczyzowych.
Targi Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki to 3 dni spotkań biznesowych, 150 konceptów franczyzowych i kilka tysięcy przedsiębiorców zainteresowanych otwarciem własnej firmy pod znaną marką.
Aby zarobić, trzeba sprzedać rzecz należącą do klienta, którą czasowo przechowujemy, bo nie jest naszą własnością. Lombardy świetnie prosperują, a pożyczki pod zastaw są wysoko oprocentowane.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali