Naleśnikarnia razem z telewizją

Pod logo Nasz Naleśnik działa już ok. 20 naleśnikarni, dwie z nich poza granicami kraju.
Poniedziałek
22.07.2013
Krzysztof Mocny, oprócz obsługi kamery, zna się też na gastronomii. Od roku prowadzi na warszawskim Wilanowie własną naleśnikarnię.
 

W sierpniu mija rok od kiedy Krzysztof Mocny, operator kamery pracujący dla telewizji, otworzył naleśnikarnię pod logo Nasz Naleśnik. Od 2007 roku, kiedy wyprowadził się z Gdańska, miał okazję obserwować jak rozwija się warszawska dzielnica Wilanów. Właśnie tam znalazł lokal o powierzchni 67 m2, w którym może usiąść 22 klientów. Ponadto kilkanaście osób może zając miejsca w ogródku otwartym od maja do września. Koszt posiadania ogródka w ciepłych miesiącach zamyka się w kwocie 3 tys. zł.
- W okolicy działa już kilka restauracji, między innymi pizzerie, brakowało natomiast naleśnikarni. Wilanów uchodzi za sypialnię Warszawy, dlatego najwięcej klientów mamy popołudniami i wieczorami. W ciągu dnia natomiast zamówienia składają matki z dziećmi oraz pracownicy pobliskich firm – mówi franczyzobiorca.

Naleśnikarnia na Wilanowie zatrudnia od poniedziałku do czwartku 3 osoby (obsługa + kierowca), zaś w weekendy 4 osoby. Wkrótce do personelu dołączy menedżer lokalu. Zamówienia realizowane są także z dowozem do klienta - im dalej od lokalu tym zamówienie musi być droższe, aby dostawa realizowana była za darmo. Skoro lokal działa już od 12 miesięcy można mieć już spostrzeżenia na temat sezonowości. - Najwięcej klientów notujemy w cieplejsze miesiące, mniej od listopada do lutego. Co ciekawe pogoda wpływa na rodzaje zamówień - przy chłodniejszej temperaturze lepiej sprzedają się na przykład naleśniki z mięsem, przy cieplejszej zaś - z owocami - wyjaśnia Krzysztof Mocny.

Oprócz naleśników w lokalu można też kupić alkohol, co wiązało się z wcześniejszym wykupieniem koncesji. Od franczyzodawcy przedsiębiorca otrzymał menu, przepisy oraz przeszedł szkolenie organizowane przez Naszego Naleśnika. Licencja na biznes pod logo sieci kosztuje 15 tys. zł. Minimalna kwota inwestycji z biznes wynosi 80 tys. zł, jednak w niektórych przypadkach finalna kwota może być nawet trzykrotnie większa.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz
/3/
ZOBACZ WIĘCEJ

ZOBACZ W KATALOGU

7 Street - Bar & Grill
Am Am Kebab
Amori Pomodori
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka
Biesiadowo
Bike Café
Bistro Krówka i Połówka
Bobby Burger
BuBu Bubble Tea
Burgerownie, Pizzerie, Trattorie, Kawiarnie
Cafe Słodziak
Carte d’Or Cafe
Chilli Mili Crispy Chicken & Chill
Chinkalnia Restauracja Gruzińska
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Crazy Dog
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
Dobra Buła
Dobra Pączkarnia
Dolci Sapori - Mniami
Domino’s Pizza
Donuterie
Easy Beer
Easy Wine
Erbil Doner Kebab
Express Pizza American Style
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Frentzza – Pizza & Friends
Gruby Benek
Hej Pizza
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kebab Yum Yum
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Krowarzywa
Kurcze Pieczone
Little Caesars Pizza
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lviv Croissants
Lviv Handmade Chocolate
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meet & Fit – Slow Food Burgers
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Pączki Mamy
Pączkownia
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pink Sushi
Pizza Bunga
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria La Patata
Pizzeria Stopiątka
Ramen Shop by Sushi Kushi
Sayuri Sushi
SETA DISCO 24/7
SiGelato
So Coffee
Speedy Romano
Stava - niezawodne dowozy
Steiku Haoss
Sushi Bistro
Sushi Kushi
The Burgers
The White Bear Coffee
The William Wallace whisky bar & restaurant
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Western Chicken
Western Tortilla
Zamrożeni
ŻarWOK
Zdrowa Krowa

POPULARNE NA FORUM

Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022
Dolci Sapori - Mniami

Jeżeli jesteś również poszkodowaną osobą przez tą firmę proszę o kontakt, do pozwu zbiorowego przeciwko tej firmie.

2 wypowiedzi
ostatnia 27.11.2022
Dolci Sapori - Mniami

OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TĄ FIRMĄ !!!! Jako były franczyzobiorca mogę potwierdzić, że firma nie jest w żaden sposób wiarygodna, rzetelna ani godna zaufania....

2 wypowiedzi
ostatnia 27.11.2022
McDonalds opinie o franczyzie

Nowa lokalizacja w Jarosławiu na Podkarpaciu podbija wszelkie standardy. czas oczekiwania na realizację zamówienia przekracza pół godziny jedno zamówienie składa 3a...

2 wypowiedzi
ostatnia 04.06.2022
MEET & Fit slow Food

No właśnie poprzednie posty o Meet and Fit było wiele komentarzy jakimś cudem wszystko zniknęło natomiast komentarze o Boby Burger są do dzisiaj jak powinno być na...

6 wypowiedzi
ostatnia 02.04.2022
MEET & Fit slow Food

Łucja116 znana z poprzednich postów o MEET & FIT to osoba z kręgu franczyzodawcy

6 wypowiedzi
ostatnia 01.04.2022