Bąbelki lubią lato
Punkty sieci Crazy Bubble sprzedają pochodzącą z Tajwanu bubble tea, czyli zimną herbatę z kulkami tapioki lub innymi dodatkami.
– Na początku roku mieliśmy 20 placówek. Teraz jest ich już prawie 30 – mówi Łukasz Kłosowski, franczyzodawca Crazy Bubble. – W ciągu miesiąca otworzymy trzy kolejne.
Jak podkreśla licencjodawca, bubble tea to produkt całoroczny i placówki zarabiają przez wszystkie miesiące roku. Jednak okres sprzedażowych żniw przypada na czas od maja do końca sierpnia. – Wtedy obroty wzrastają nawet trzykrotnie, w porównaniu z pozostałym okresem roku – przyznaje Łukasz Kłosowski. – Chociaż w dobrych lokalizacjach, np. topowych centrach handlowych w dużych miastach, grudzień potrafi być równie świetnym miesiącem pod względem zysków.
Crazy Bubble oferuje możliwość współpracy partnerskiej i franczyzowej. Punkty partnerskie to już działające lokale gastronomiczne, które decydują się dołączyć do swojej oferty bubble tea. W zależności od wybranego modelu współpracy, partner musi zainwestować 999 zł lub 3999 zł.
– Bubble tea świetnie sprawdza się w małej i średniej gastronomii, np. pizzeriach, lodziarniach. Klienci czują już przesyt popularnymi napojami gazowanymi, szukają czegoś innego – twierdzi Łukasz Kłosowski. – Ale nasze kulki tapioki mogą być również świetnym dodatkiem do gofrów czy lodów.
Osoby decydujące się na franczyzę mogą otworzyć punkt Crazy Bubble w postaci wyspy handlowej lub lokalu stacjonarnego, w galerii handlowej albo w lokalizacji przyulicznej.
– Duże miasta dają oczywiście większe możliwości sprzedażowe, ale to nie znaczy, że nasz produkt nie sprawdzi się w mniejszych – zapewnia Łukasz Kłosowski. – Bubble tea jest też świetną propozycją dla miejscowości turystycznych, uzdrowiskowych, ale w tym przypadku raczej sezonowo.
Na punkt Crazy Bubble potrzeba ok. 12 m2, zarówno w przypadku lokalu, jak i wyspy. Musi być przyłącze wody i prądu trójfazowego. Wydatki na przygotowanie punktu to ok. 35 tys. zł netto. Licencjobiorca musi zrobić tylko ewentualny remont pomieszczenia – resztę: obrandowanie, wykończenie, wyposażenie w sprzęt bierze na siebie franczyzodawca. Dotyczy to zarówno wysp, jak i lokali stacjonarnych.
– Maszyny, które wstawiamy do punktu franczyzowego, są warte ok. 15 tys. zł netto. Licencjobiorca płaci za nie symboliczną złotówkę – dodaje Łukasz Kłosowski.
Zarówno partnerzy, jak i franczyzobiorcy przechodzą szkolenia z procesu przygotowywania bubble tea. Zatowarowują się w centrali marki, składając zamówienia za pośrednictwem portalu B2B.
– Jesteśmy jedyną siecią w tej części Europy, która przygotowuje oryginalną tajwańską bubble tea – zapewnia Łukasz Kłosowski. – Czyli po pierwsze robimy ją na bazie parzonej, gorącej herbaty, schładzanej później kostkami lodu. A po drugie używany wyłącznie oryginalnych tajwańskich komponentów.
Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 500 zł netto. Według franczyzodawcy, w przypadku punktu partnerskiego zwrot z inwestycji może nastąpić nawet po tygodniu. Natomiast placówki franczyzowe zwracają się średnio po trzech miesiącach.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już w czwartek zaczynają się jesienne Targi Franczyza! Przyjdź i wybierz biznes dla siebie! Franczyzodawcy czekają od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki.
Już w najbliższy czwartek rozpoczynają się Targi Franczyza 2024. Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki przedstawiciele 100 marek franczyzowych będą dzielić się swoimi sprawdzonymi pomysłami na firmę.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Kredigo otwiera więcej biur niż planował. Partnerzy, żeby zarobić, muszą nauczyć się dobrze weryfikować klientów.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
https://youtu.be/kojfdVGqIY4?si=N1J9rlZC1jf4U-2y
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...