Kto da pieniądze na restauracje?

Przychody rosną / W 2018 roku burgerownie Bobby Burger odwiedziło ponad milion klientów. Łączne przychody z wszystkich lokali przekroczyły 37 mln zł.
Piątek
21.06.2019
Bobby Burger otworzył swój 40. lokal. Aktualnie zbiera w internecie pieniądze na dalszy rozwój sieci.
 

40. burgerownia sieci została otwarta w warszawskiej Galerii Młociny. Zajmuje 82 m2 powierzchni. To pierwszy lokal marki na warszawskich Bielanach.
Zależy nam, aby lokale pod szyldem Bobby Burger znajdowały się w miejscach tętniących życiem, które sprzyjają wspólnemu spędzaniu czasu. Historia marki zaczęła się w Warszawie, jednak do tej pory nie mieliśmy lokalu w stołecznej „zielonej dzielnicy”. Co więcej, Galeria Młociny oferuje ciekawy koncept łączący dobre jedzenie i rozrywkę, dlatego zdecydowaliśmy się być jego częścią – mówi Maciej Sobolewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Bobby Burger.

To 16. lokal własny marki, reszta jest prowadzona przez franczyzobiorców. Koncept umożliwia otwieranie burgerowni stacjonarnych oraz lokali w systemie kontenerowym, budowanych z gotowych modułów (Bobby Smart Cube). W pierwszym przypadku, jeśli dysponujemy pomieszczeniami już przystosowanymi do potrzeb gastronomii, inwestycja wyniesie min. 50 tys. zł. Natomiast na adaptacje lokalu w stanie deweloperskim trzeba wydać ok. 200 tys. zł netto. Opłata licencyjna wynosi 19,9 tys. zł netto i zawiera m.in. projekt architektoniczny, szkolenia, system sprzedażowy. W przypadku systemu kontenerowego inwestycja jest szacowana na 50 tys. zł, a opłata licencyjna to 9,9 tys. zł. W obu formatach miesięczna opłata franczyzowa wynosi 8 proc. od obrotu.

Pod koniec 2018 roku właściciele Bobby Burgera stworzyli spółkę akcyjną Real Food, do której dołączył Michał Kiciński współtwórca CD Projekt, firmy z branży gier wideo odpowiedzialnej za międzynarodowy sukces gry „Wiedźmin”. Do grupy oprócz kapitału wniósł także swoją wegańską restaurację Wegeguru, od 2017 roku działającą w Warszawie. Obecnie w internecie trwa zbiórka crowdfundingowa, dzięki której Real Food chce pozyskać 4 mln zł na rozwój grupy oraz otwieranie kolejnych burgerowni i restauracji wegańskich (jednocześnie nadal Bobby Burger będzie też rozbudowywał sieć poprzez franczyzę). – Do akcji chcemy włączyć nie tylko doświadczonych inwestorów, ale także fanów dobrego, wartościowego jedzenia. Właśnie dlatego wprowadziliśmy nowy pakiet akcji, dzięki któremu każdy może zostać współwłaścicielem Bobby Burger i Wegeguru już za 50,16 zł – dodaje Maciej Sobolewski.

W 2018 roku burgerownie Bobby Burger odwiedziło ponad milion klientów. Łączne przychody z wszystkich lokali przekroczyły 37 mln zł. To o 23 proc. więcej w porównaniu z 2017 rokiem.


Okrągła czterdziestka / 40. burgerownia sieci Bobby Burger została otwarta w warszawskiej Galerii Młociny. Zajmuje 82 m kw. powierzchni.

POPULARNE NA FORUM

Metody na promocję restauracji - wymiana pomysłów

Strona www to podstawa aby myśleć poważnie o marketingu w internecie. W przypadku restauracji najlepiej jeśli będzie to strona z interaktywnym menu restauracji - czyli...

27 wypowiedzi
ostatnia 15.09.2019
Bobby Burger

Co myślicie o tej sieci warto ? Szumnie się ogłaszają otwierają lokale sprzedają akcje gdzieś wyczytałem ze 38 milionów obrotu mieli w zeszłym roku Ktoś ma/ miał...

1 wypowiedzi
ostatnia 11.09.2019
Kafejka w małym mieście

Przyda się odpowiednie akcesorium kuchenne, zastanów się nad tym od Dajar.pl, wygląda solidnie

17 wypowiedzi
ostatnia 10.09.2019
Burgery Neet & Fit Złotów

Żadna nowość, marża na poziomie sklepu spożywczego, produkty w cenie 20% większe niż ceny na rynku. Z chwile pozostałe lokale sie pozamykają. Ale właściciel piszę o...

2 wypowiedzi
ostatnia 06.09.2019
Burgery Neet & Fit Złotów

Z końcem sierpnia 2019 roku został zamknięty całkowicie lokal w Złotowie a szkoda bo to jeden z najstarszych lokali tej sieci to już jakieś 13 - 14 zamknięcia lokali...

2 wypowiedzi
ostatnia 31.08.2019
Catering dietetyczny Na Zdrowie - opłacalna inwestycja?

Sprawa jest troszkę bardziej skomplikowana. Z jednej strony branża cateringowa jest teraz bardzo modna, z drugiej dochodowa, z trzeciej spora konkurencja. Trzeba by...

20 wypowiedzi
ostatnia 26.08.2019
Zamknięte lokale

Szanowny Panie Włodzimierzu, Prosimy zamieszczać Pana kolejne komentarze dotyczące zamkniętych lokali M&F w tym wątku, a nie w innych dyskusjach. Powtarzające wypowiedzi...

29 wypowiedzi
ostatnia 21.08.2019
Zamknięte lokale

Zamknięte lokale to MEET & Fit Slow Food ktoś czyli cenzura wszysztko wzięła w jeden komentarz i napisała tylko zamkniete lokale czy strona franchising.pl działa na pewni...

29 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2019