Pizzeria po zmianach
Działająca od wielu lat marka Crazy Piramid Pizza skróciła swoją nazwę o jeden człon – teraz to Piramid Pizza. Ale to nie koniec zmian w koncepcie franczyzowym, należącym do firmy Wojtex. Marka ma też nowe logo i zmienioną aranżację wnętrz lokali.
– Nowy logotyp Piramid Pizza nie przedstawia już żółtej odwróconej egipskiej piramidy. Obecne logo ma nowoczesny charakter. Zaprezentowane jest w postaci czarno-pomarańczowej nazwy brandu z niewielkim elementem nawiązującym do Egiptu – wyjaśnia Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex. – Celem rebrandingu jest zwiększenie rozpoznawalności Piramid Pizzy. Decyzja o zmianie wizerunku wynika z badania, które przeprowadziliśmy wśród franczyzobiorców i klientów sieci.
Obecny wygląd pizzerii jest zainspirowany stylem industrialnym. Skórzane żółte loże zostały zastąpione meblami z drewna oraz metaloplastyki. Na ścianach zamiast wcześniejszych żywych kolorów, pojawiły się szarości, czernie oraz pomarańcz – nawiązujące do logo. Cały czas jednak obecne są elementy inspirowane starożytnym Egiptem: nadruki, zdjęcia oraz napisy.
W lokalach zmieniło się również menu.
– Postanowiliśmy wycofać z menu pizzę w rożku – mówi Wojciech Goduński. – Polacy preferują tradycyjną formę pizzy i to właśnie płaska pizza o tradycyjnym kształcie generuje największą sprzedaż w sieci. Oprócz niej klienci w naszych lokalach mogą zamówić także dania obiadowe, sałatki, makarony, kebab, zapiekanki oraz pierogi.
Franczyzodawca zapewnia, że Piramid Pizza to koncept odpowiedni zarówno dla dużych miast, jak i mniejszych miejscowości, liczących już od 5 tys. mieszkańców. Lokal na pizzerię powinien mieć minimum 70 m2. Według wyliczeń licencjodawcy, przy takiej powierzchni koszt inwestycji zaczyna się od 45 tys. zł. Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci. Miesięczna opłata franczyzowa to 1 tys. zł (niezależnie od wysokości obrotów), nie ma opłaty marketingowej.
– Zapraszamy do współpracy osoby przedsiębiorcze, pozytywnie nastawione do biznesu oraz zaangażowane – podkreśla Wojciech Goduński. – Oferujemy pomysł na korzystny biznes, sprawdzone receptury oraz opiekę profesjonalnej kadry menedżerskiej i bezpłatne szkolenia, przygotowujące do prowadzenia własnej pizzerii. Co najważniejsze, nie wymagamy doświadczenia w pracy w gastronomii.
Obecnie pod szyldem Piramid Pizza działają dwa lokale, trzeci ma zostać otwarty wkrótce.

ZOBACZ W KATALOGU



















































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Xtreme Fitness Gyms otwiera kolejne kluby, ale to nie liczby przyciągają uwagę. Co sprawia, że franczyzobiorcy zostają na dłużej i rozwijają się razem z siecią?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Platforma Tribeware to inteligentny pośrednik między menedżerem a pracownikami. Wskazuje im drogę do przyjętych celów, nagradza za wykonane zadania i wylicza, co udało się dzięki nim zyskać.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali