Franczyzodawca pomaga przy wyborze lokalizacji oraz przy negocjacjach umów najmu. Wspiera również licencjobiorców w wykonaniu aranżacji wnętrza, pomaga przy projektach technicznych.
Piątek
08.12.2017
Lokale 7 th Street Bar & Grill od nowego roku urozmaicają menu. A szersza oferta to też szansa na większe obroty.
 

W lokalach 7 th Street Bar & Grill zjeść można m.in. burgery, steki, panierowane kurczaki i inne dania, kojarzone z kuchnią amerykańską. Obecnie działa ich siedem. Marka chce się rozwijać w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców.
– Szczególnie interesują nas duże miasta, np. Katowice, Trójmiasto – dodaje Anna Chmielecka, menedżer ds. franczyzy sieci 7th Street Bar & Grill. – Oczywiście jednak nie znaczy to, że zamykamy się na mniejsze rynki. Lokal potrzebny na restaurację marki powinien mieć powierzchnię minimum 120 m2 (optymalnie 150 m2). Najlepsze lokalizacje to centra miast, duże osiedla, okolice biurowców, ale też galerie handlowe.
– W tym ostatnim przypadku szukamy jednak lokali z niezależnym wejściem, z zewnątrz budynku – podkreśla Anna Chmielecka.

Franczyzodawca pomaga przy wyborze lokalizacji oraz przy negocjacjach umów najmu. Wspiera również licencjobiorców w wykonaniu aranżacji wnętrza, pomaga przy projektach technicznych. Może także nieodpłatnie użyczyć część sprzętu gastronomicznego i wyposażenia o równowartości do 20 tys. zł (np. zamrażarki, lodówki, drobny sprzęt gastronomiczny, wyposażenie ogródka sezonowego). Licencjodawca zapewnia także szkolenia dla całej załogi nowej restauracji – teoretyczne i praktyczne. Obejmują one zarządzanie lokalem, obsługę klientów oraz znajomość i przygotowywanie menu. Kwota inwestycji w przypadku lokalu dostosowanego już wcześniej do potrzeb gastronomii zaczyna się od 150 tys. zł. Natomiast jeśli mamy do czynienia z lokalem, który od podstaw trzeba przystosować do wymogów przepisów o prowadzeniu gastronomii, trzeba liczyć się z wydatkami w przedziale od 250 do 400 tys. zł. Wstępna opłata licencyjna wynosi 10 tys. zł. Opłaty miesięczne – franczyzowa i marketingowa – naliczane są w procentach od obrotu.
Wkrótce zamierzamy poszerzyć nasze menu – zapowiada Anna Chmielecka. – Wejdą do niego dania kuchni całego świata, które też tworzą multikulturową przecież kuchnię amerykańską. A szersze i bardziej urozmaicone menu to oczywiście większe możliwości zarobkowania dla naszych franczyzobiorców. Nowa karta w naszych lokalach pojawi sie już na początku roku.


POPULARNE NA FORUM

Metody na promocję restauracji - wymiana pomysłów

Strona www to podstawa aby myśleć poważnie o marketingu w internecie. W przypadku restauracji najlepiej jeśli będzie to strona z interaktywnym menu restauracji - czyli...

27 wypowiedzi
ostatnia 15.09.2019
Bobby Burger

Co myślicie o tej sieci warto ? Szumnie się ogłaszają otwierają lokale sprzedają akcje gdzieś wyczytałem ze 38 milionów obrotu mieli w zeszłym roku Ktoś ma/ miał...

1 wypowiedzi
ostatnia 11.09.2019
Kafejka w małym mieście

Przyda się odpowiednie akcesorium kuchenne, zastanów się nad tym od Dajar.pl, wygląda solidnie

17 wypowiedzi
ostatnia 10.09.2019
Burgery Neet & Fit Złotów

Żadna nowość, marża na poziomie sklepu spożywczego, produkty w cenie 20% większe niż ceny na rynku. Z chwile pozostałe lokale sie pozamykają. Ale właściciel piszę o...

2 wypowiedzi
ostatnia 06.09.2019
Burgery Neet & Fit Złotów

Z końcem sierpnia 2019 roku został zamknięty całkowicie lokal w Złotowie a szkoda bo to jeden z najstarszych lokali tej sieci to już jakieś 13 - 14 zamknięcia lokali...

2 wypowiedzi
ostatnia 31.08.2019
Catering dietetyczny Na Zdrowie - opłacalna inwestycja?

Sprawa jest troszkę bardziej skomplikowana. Z jednej strony branża cateringowa jest teraz bardzo modna, z drugiej dochodowa, z trzeciej spora konkurencja. Trzeba by...

20 wypowiedzi
ostatnia 26.08.2019
Zamknięte lokale

Szanowny Panie Włodzimierzu, Prosimy zamieszczać Pana kolejne komentarze dotyczące zamkniętych lokali M&F w tym wątku, a nie w innych dyskusjach. Powtarzające wypowiedzi...

29 wypowiedzi
ostatnia 21.08.2019
Zamknięte lokale

Zamknięte lokale to MEET & Fit Slow Food ktoś czyli cenzura wszysztko wzięła w jeden komentarz i napisała tylko zamkniete lokale czy strona franchising.pl działa na pewni...

29 wypowiedzi
ostatnia 20.08.2019