Mobilna pizzeria
Pod szyldem Hej Pizza działają mobilne punkty, sprzedające pizzę tylko w dostawie lub na miejscu z okienka Marka ma obecnie sześć przyczep, zlokalizowanych w Krakowie i okolicach oraz w Wieluniu, a jeszcze do końca tego roku chce uruchomić kolejne.
– Gastronomia przechodzi trudny okres. Ale my bronimy się jakością produktu – podkreśla Krzysztof Borowiec, franczyzodawca Hej Pizza. – Staramy się też utrzymywać ceny na stałym poziomie. Nie odczuliśmy spadków obrotów.
Sposób na pizzę
Kandydaci na franczyzobiorców Hej Pizza nie muszą mieć doświadczenia w gastronomii.
– To biznes dla każdego i dobry na trudne czasy – zapewnia Krzysztof Borowiec. – Dziś ludzie często szukają drugiej nogi biznesowej. A pizza to najpopularniejsze danie, idealne w dostawie.
Franczyzodawca rekomenduje swój koncept zarówno dla dużych, jak i mniejszych miast. Jeśli chodzi o lokalizację, ważny jest dostęp do parkingu – zarówno dla klientów odbierających zamówienia osobiście, jak i dla kierowcy rozwożącego pizzę.
– Nie jesteśmy tak bardzo zależni od ruchu pieszego, jak lody czy kebab, które opierają się na konsumpcji na miejscu. Ważna jest natomiast bliskość miejsc zamieszkania, czyli np. lokalizacje w pobliżu dużych osiedli – dodaje Krzysztof Borowiec.
Franczyzobiorca otrzymuje przyczepę gotową do pracy. Licencjodawca zapewnia, że od momentu podpisania umowy jest w stanie dostarczyć food trucka w ciągu 3-4 tygodni. Cena przyczepy to 69,9 tys. zł netto. Można skorzystać z leasingu. Aby ustawić przyczepę, wystarczy 15 m2 powierzchni, potrzebny jest też dostęp do prądu. Jeśli franczyzobiorca chce, obok przyczepy może ustawić niewielki ogródek sezonowy.
– Nasza pizza opiera się na nowatorskich rozwiązaniach, dzięki którym jest łatwa i szybka w przygotowaniu – podkreśla franczyzodawca Hej Pizza. – Ciasto jest przygotowywane centralnie, ze składników importowanych z Włoch i według receptury, gwarantującej zupełnie inne doznania smakowe niż w większości pizzerii. Oprócz gotowych, najwyższej jakości (i niemrożonych!) spodów do pizzy, franczyzobiorcy zaopatrują się także w centrali w ser, włoskie wędliny i sos pomidorowy.
Pilnować jakości
Franczyzodawca Hej Pizza radzi, aby licencjobiorcy mieli własnego dostawcę, dowożącego zamówienia do klientów.
– Oczywiście można korzystać z usług firm zewnętrznych, ale własny dostawca daje większą możliwość kontrolowania jakości usługi oraz bezpośredni kontakt z klientem – mówi Krzysztof Borowiec.
A dbałość o dobre relacje z klientami, to – zdaniem właściciela marki – jeden z kluczy do sukcesu w biznesie.
– Trzeba o nich dbać, interesować się czy są zadowoleni z produktu i obsługi – radzi Krzysztof Borowiec. – Jeśli widzimy, że np. stały klient przestał nagle składać zamówienia, warto zadzwonić, zapytać co się stało. Zalecamy też, aby przynajmniej przez pierwsze tygodnie jak najczęściej osobiście doglądać biznesu. W tym okresie wypracowuje się jakość, zarówno produktu, jak i dostaw, buduje się bazę klientów. Co ważne, pizza daje szerokie możliwości dostosowywania się ze smakami do danego rynku. I jest to produkt wysoko marżowy
Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej ani opłaty franczyzowej.
WIZYTÓWKA HEJ PIZZA
Mobilne pizzerie.
- cena przyczepy: 69,9 tys. zł
- wymagana powierzchnia pod przyczepę : 15 m2
- opłata franczyzowa: 0 zł

ZOBACZ W KATALOGU
























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Wystarczyło 10 lat działalności na rynku, by Sweet Gallery otworzyła 800 punktów i zajęła w ten sposób 20 proc. rynku gastronomicznego w segmencie outdoor.
Subway chce przyspieszyć rozwój sieci w Polsce. Kto może zostać franczyzobiorcą tej międzynarodowej marki?
Da Grasso to największa franczyzowa sieć pizzerii w Polsce. Obecnie działa blisko 190 pizzerii, a już wkrótce dołączą kolejne lokalizacje.
Bike Cafe wchodzi w nowy segment gastronomii – rowerowe lodziarnie pod szyldem Bike Cafe Ice Cream już w przyszłym roku wyjadą na ulice.
Pączkownia Smak Sprzed Lat chce rozbudować sieć swoich punktów na całą Polskę. Dla franczyzobiorców ma też dodatkową opcję na sezon letni.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Stokrotka inwestuje nawet 1 mln zł w sklep franczyzobiorcy. Sieć stawia partnerom konkretne warunki, bez spełnienia których szanse na wsparcie finansowe maleje.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Franczyzodawca Socatots i Brazylijskich Szkółek Piłkarskich (BSS) nie udostępnia już dużych rynków na wyłączność. Dlaczego?
Parki Wola to sportowe parki rozrywki dla całych rodzin. Czy to drogi biznes i ile pozwala zarobić?
POPULARNE NA FORUM
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali
Dolci Sapori - Mniami
Jeżeli jesteś również poszkodowaną osobą przez tą firmę proszę o kontakt, do pozwu zbiorowego przeciwko tej firmie.
Dolci Sapori - Mniami
OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TĄ FIRMĄ !!!! Jako były franczyzobiorca mogę potwierdzić, że firma nie jest w żaden sposób wiarygodna, rzetelna ani godna zaufania....