Premierę rynkową Noodle w Pudle miały na początku marca tego roku i od tego czasu sukcesywnie powstają kolejne placówki.
Poniedziałek
11.10.2010
Właściciele Noodle w Pudle - lokali z orientalną żywnością fastfoodową - zapowiadają otwarcia pierwszych restauracji poza stolicą.
 

Premierę rynkową Noodle w Pudle miały na początku marca tego roku i od tego czasu sukcesywnie powstają kolejne placówki. W tej chwili działają dwa punkty własne i tyle samo franczyzowych. Jeszcze w tym roku ma nastąpić otwarcie co najmniej czterech kolejnych lokali w Warszawie. Pierwszy z nich zostanie uruchomiony przy ul. Elektronowej, natomiast trzy kolejne w Śródmieściu, Ursusie i na Okęciu. Plany dotyczące stolicy, to łącznie 12-15 placówek. Inauguracja placówek w innych miastach będzie miała miejsce w przyszłym roku. Właściciele szacują, że rok 2011 uda im się zamknąć liczbą 30-35 punktów.

Przygotowując się do zwiększenia liczby placówek franczyzowych funkcjonujących poza Warszawą, firma Urban Foods, właściciel sieci Noodle w Pudle, opracowuje nową technologię produkcji i pakowania składników potraw. Proces ten ma być zakończony w ciągu najbliższych kilkunastu tygodni. Równocześnie rozpoczęto współpracę z kontrahentem zapewniającym logistykę chłodniczą. Oba te projekty mają zapewnić franczyzobiorcom z całej Polski dostęp do produktów takiej samej jakości.

Projekt sieci lokali z orientalną żywnością fastfoodową pakowaną w charakterystyczne kartonowe pudełka wzbudza zaciekawienie potencjalnych licencjobiorców.
– Co druga osoba wykazująca zainteresowanie naszą marką pyta, gdzie kupiliśmy franczyzę i z jakiego kraju ona pochodzi. Z wielką satysfakcją możemy odpowiedzieć, że marka powstała od początku do końca w Polsce, zarówno jeśli chodzi o część marketingową, jak i o technologiczną – mówi członek zarządu Urban Foods, Mariusz Rudowicz.

Franczyzobiorcą Noodle w Pudle może zostać osoba, która przeznaczy na inwestycję 80-120 tys. zł. W założeniach lokal powinien mieć powierzchnię ok. 50 m2. Wstępna opłata wynosi 20 tys. zł, a miesięczna opłata franczyzowa to 5 proc. od obrotów netto. Opłata marketingowa to 1 proc. od obrotów netto.

– Nasi partnerzy mogą poszukiwać lokalizacji samodzielnie, ale w niektórych miastach mamy już wstępne porozumienia z operatorami galerii handlowych, np. teraz mamy możliwość zaoferowania prowadzenia lokali w Jeleniej Górze, Kłodzku, Świdnicy, Legnicy i Zamościu – zapowiada Rudowicz.

(mip)


Miłosława Pejda-Rabij

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa