Canappka wyżywi studentów

Canappka powstała w 2008 roku w Poznaniu. Obecnie posiada też 2 lokale we Wrocławiu i planuje rozwój w największych miastach w Polsce dzięki przygotowanej ofercie franczyzy.
Poniedziałek
02.09.2013
Wraz z początkiem roku szkolnego barom z sandwiczami przybędzie klientów, dlatego zmienia się restauracyjne menu.
 

Jak co roku po wakacjach sieć restauracji Canappka zmienia menu w swoich lokalach. Od pierwszego września w ofercie sieci pojawią się nowe kanapki, zestawy śniadaniowe i obiadowe – w sumie 24 nowe pozycje. Z początkiem roku szkolnego w lokalach Canappki można kupić sandwicze na słodko, na ostro oraz w wersji mięsnej i wegetariańskiej.
- Zmiana menu jest związana z chęcią wprowadzania nowości na rynek w momencie kiedy wzrasta ruch, kiedy możemy od samego początku uczyć klientów nowych smaków. Jesienią znacząco wzrasta liczba klientów. Szczególnie w studenckich miastach takich jak Poznań i Wrocław, gdzie obecnie mieszczą się nasze lokale. Sezonowość w Canappce jest bardzo podobna do innych lokali gastronomicznych. Najwięcej klientów odnotowujemy w takich okresach jak miesiące wrzesień-październik oraz marzec-kwiecień. W pozostałych miesiącach bardzo duży wpływ na frekwencje w lokalach mają okresy wolne od pracy czy święta - wyjaśnia Katarzyna Adamczyk z sieci Canappka.

Biznes skoro świt

Oprócz kanapek w ofercie znajdują się także makarony. Ze względu na charakter restauracji, te zamykane są stosunkowo wcześnie. - Lokale zamykamy o 18, z wyjątkiem baru przy ul. Św. Mikołaja we Wrocławiu, gdzie ruch jest bardzo duży w godzinach wieczornych. Takie godziny są również podyktowane przez naszych gości, chcemy bowiem by mogli zaopatrywać się w śniadanie jeszcze przed wyjściem do pracy lub szkoły, dlatego lokale są otwierane już o godzinie 7 rano.

By zostać partnerem sieci trzeba dysponować lokalem o powierzchni min. 80 m2 usytuowanym w mieście liczącym powyżej 200 tys. mieszkańców. Kapitał wymagany na rozpoczęcie działalności pod szyldem sandwich baru to 150 tys. zł. Z comiesięcznych obrotów franczyzobiorca musi przeznaczyć 2 proc. na cele marketingowe oraz 4 proc. tytułem opłaty bieżącej. W zamian franczyzobiorca może liczyć na wsparcie w przygotowaniu i adaptacji lokalu, pomocny system komputerowy, bazę receptur i kontaktów do dostawców, szkolenie personelu oraz stronę internetową.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa