Franczyzobiorcy na diecie

Opłaty franczyzowe pobierane przez Na Zdrowie, firmę oferującą catering dietetyczny, można negocjować.
Piątek
27.03.2015
Na Zdrowie Catering Dietetyczny od czterech lat nie pozyskał nowych partnerów. Ten rok ma być lepszy.
 

Firma Na Zdrowie Catering Dietetyczny współpracę franczyzową  w ramach usługi catering dietetyczny oferuje od 2011 roku. Polega ona na tworzeniu indywidualnej diety dla klientów, uwzględniającej cel, jaki chcą osiągnąć, stan zdrowia oraz preferencje smakowe. Na podstawie wywiadu z klientem kucharze przygotowują dzienny zestaw pięciu posiłków, które są dostarczane codziennie rano we wskazane miejsce. Już w 2011 roku współpracę z firmą nawiązało trzech franczyzobiorców – dwóch z Warszawy i jeden z Trójmiasta. Przedsiębiorcy nadal prowadzą biznes, ale kolejnych zainteresowanych licencją zabrakło.

Franczyzodawca zakładał, że do końca 2012 roku pozyska 10 partnerów, a docelowo będzie ich 30. Szyki popsuła jednak koniunktura na rynku.
- Spory wpływ na wszystkie branże w Polsce miał kryzys gospodarczy. Rozwój rynku gastronomicznego w tym czasie został  znacznie spowolniony. Potencjalni franczyzobiorcy nadal bardzo ostrożnie podchodzą do nowych inwestycji, choć zainteresowanie produktami wartościowymi i zdrowymi zaczyna nabierać tempa – tłumaczy Aleksandra Rybak, odpowiedzialna za ofertę franczyzową w firmie Na Zdrowie.

Firma cateringowa nie składa jednak broni i liczy, że już w tym roku sieć urośnie o kolejne  placówki. Szuka ich w miastach liczących minimum 100 tys. mieszkańców, m.in. w Poznaniu, Krakowie i Wrocławiu.
- Im większe miasto, tym większa szansa na sukces. Dotychczas otwarte lokale działają bez zakłóceń i przynoszą zyski. Prowadzimy już zaawansowane rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami na południu Polski – zapewnia Aleksandra Rybak.

Przyszły franczyzobiorca powinien dysponować lokalem i powierzchni minimum 70 m2. W biznes trzeba zainwestować 30-50 tys. zł. Później właściciel licencji pobiera stałą opłatę miesięczną w wysokości 1 tys. zł oraz opłatę od dochodu netto.
- Wynosi ona 4 proc. i zależy od długości umowy franczyzowej. Na najniższy poziom można liczyć przy umowie na minimum 10 lat. Natomiast minimalny okres, na który można zawrzeć z nami umowę, wynosi 5 lat – tłumaczy  Aleksandra Rybak.


Profil kobiety
Dominika Pronarska
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

7 Street – Bar & Grill
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Biesiadowo
Bike Café
Bistro Krówka i Połówka
Bobby Burger
BoBoQ
Browar Pinta
Burgerownie, Pizzerie, Trattorie, Kawiarnie
Carte d’Or Cafe
Chilli Mili
Chop Chop Lody Tajskie
Cleopatra
Coffeeloffee
Coffeeshop Company
Crazy Bubble
Crazy Piramid Pizza
Crema Caffe
Cukiernia Fit Cake
Da Grasso
Dolce Lato, Gelato...The Italian way
Domino’s Pizza
Easy Beer
Easy Wine
Erbil Doner Kebab
Express Oriental
Express Pizza – Ta prostokątna!
Fabryka Pizzy
Fornetti
Fresh Gelato
Frytki Belgijskie w Krakowie
Gloria Jean’s Coffees
Gruby Benek
Jack’s Bar & Restaurant
Koku Sushi
Kołacz na okrągło
Kreweta Tempura Bar
Krowarzywa
Kuchnia Marche
Lepione
Little Caesars Pizza
Lodolandia
Lodostrefa
Lody Bonano
Lody Marsjano
Lody Przygoda & Lavazza
Lody Smaki Natury
Makarun Spaghetti and Salad
McDonald’s
Meet & Fit – Slow Food
Mihiderka
Mini Melts
Ministerstwo Śledzia i Wódki
MOJITO LEMON
Mr Hamburger
Mr. Kebab
Naleśnikarnia Gramofon
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niezłe Bydło
Olimp
Organic Coffee & more
Pan Naleśnik
Papa John’s Pizza
Pierogarnia Stary Młyn
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Contenta
Pizzeria Stopiątka
Przystanek Pierogarnia
Red Hot Chicken
Restauracje Sphinx
Sbarro
Seta Disco, Seta Bistro
Setka Bar
Sevi Kebab
Shrimp House
So! Coffee
Stara Pączkarnia
Stava - niezawodne dowozy
Subway
Tel Aviv
Telepizza
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Western Chicken
Western Tortilla
Willisch
Zdrowa Krowa Slow Food Fast
Zdrowa Micha bistro piekarnia