Bistro Krówka i Połówka

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Istniejemy na rynku gastronomicznym od 2016 roku, nasz pierwszy lokal powstał w Starachowicach - kiedy to trójka przyjaciół wpadła na pomysł połączenia Pubu i burgerowni. Mieliśmy spore doświadczenie, zapał i determinację. Na początku było bardzo ciężko, uczyliśmy się na własnych błędach ale finalnie Nasz pomysł chwycił, przewyższając nasze wyobrażenie, a zadowolonych klientów wciąż przybywa. Obecnie Krówka i Połówka w Starachowicach sprzedaje miesięcznie ponad 4000 burgerów, a sieć kilkadziesiąt tysięcy.
Zdecydowanie najważniejszym czynnikiem jaki definiuje dużą popularność naszych produktów to najwyższa jakość. Do produkcji używamy wyłącznie świeżych i nieprzetworzonych lub mrożonych produktów. Wołowina pochodzi wyłącznie od sprawdzonych dostawców, jest codziennie mielona i smażona w stopniu jaki oczekuje klient (mocno-well, średnio-medium, krwiście-rare). Praktycznie wszystkie sosy i dodatki są przygotowywane na miejscu z najwyższej jakości składników, także od lokalnych dostawców i producentów. Podobnie ma się z bułkami- wypiekane zgodnie z naszą recepturą przez zaprzyjaźnioną piekarnię są codziennie świeże dowożone do lokalu.
Innowacyjność połączenia Pubu z piwem i alkoholami mocnymi oraz Slow-Foodowej restauracji z burgerami, a także poziom nakładów jakie ponosi franczyzobiorca zdecydowanie korzystnie wyróżnia nas na całym rynku franczyzowym w kraju. Stosunkowo niski koszt inwestycji jaki musi na początku ponieść franczyzobiorca (już od około 60.000 zł w zależności od stanu lokalu jakim dysponuje), oznacza bardzo szybki zwrot poniesionych nakładów i szybki zysk.
Lokal staje się rentowny praktycznie w momencie otwarcia. Przystępując do naszej sieci gwarantujemy, że nauczymy cię wszystkiego co musisz wiedzieć by prowadzić swój lokal, jak uniknąć błędów i pułapek, jak radzić sobie z konkurencją i przede wszystkim jak zarabiać. Współpracujemy z największymi potentatami w branży gastronomicznej na zasadach umów lojalnościowych zapewniając wszystkim Naszym franczyzobiorcom najbardziej atrakcyjne ceny oraz darmowy sprzęt i część wyposażenia do lokali.
Nasz pomysł jest również odporny na pandemiczne restrykcje. Dzięki rozwiniętemu autorskiemu systemowi zamówień (aplikacja iOS i Android oraz strona www), a także wdrożonych od samego początku dostaw - problem zamkniętych sal w lokalach praktycznie nie spowodował spadku obrotów. Z dnia na dzień przestawiliśmy się na świadczenie usług w ramach dowozów zamówionych produktów bezpośrednio do klientów.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
11 lokali
- Starachowice
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Skarżysko Kamienna
- Iłża
- Piaseczno
- Tarnobrzeg
- Kielce
- Włoszczowa
- Zambrów
- Nowa Słupia
- Płock
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Ze swojej strony dajemy gotowy przepis na sukces. W pakiecie franczyzowym znajduje się:
- kompedium naszej wiedzy i doświadczeń tzw. Know-How- kilkudziesięcio stronicowy podręcznik- instrukcja opracowana przez nas i zawierająca wszystko, co dotyczy otwarcia i prowadzenia „Krówki i Połówki”,
- pomoc w wyborze lokalu.
- Pomoc w planowaniu, urządzaniu i zakupach wyposażenia, ponieważ posiadamy znakomite kontakty w branży- możemy uzyskać wysokie rabaty przy zakupach sprzętu i wyposażenia,
- indywidualne szkolenia franczyzobiorcy, personelu kelnerskiego i kucharzy w przededniach otwarcia (przyjedziemy na kilka dni i wyszkolimy ciebie i pracowników);
- darmowy udział w cyklicznych akcjach marketingowych,
- firmowe konto na Facebooku oraz know-how jak je skutecznie prowadzić, możemy też poprowadzić je za ciebie!,
- firmowa strona www wraz z aktualnościami o twoim lokalu, firmowa skrzynka pocztowa w domenie www.krowkaipolowka.pl,
- bezpłatna pomoc i doradztwo podczas prowadzenia przez ciebie lokalu przez cały okres obowiązywania umowy,
- udział w programach lojalnościowych z dostawcami gwarantujący najniższe ceny interesujących nas towarów, i wiele innych.
- Bezpłatne materiały reklamowe, menu, ulotki etc.
- Autorski system POS do zarządzania lokalem, zbieraniem i obsługą zamówień, dedykowane aplikacje na wszystkie platformy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Szacunkowe koszty na start to około 60 tys. zł, zależne w dużej mierze od stanu lokalu jakim dysponuje franczyzobiorca,
- Jednorazowa opłata wstępna-licencyjna 8 tys. zł,
- Opłaty miesięczne już od 1 tys. zł.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sieć Burgerowni „Krówka i Połówka” Maciej Kenig
ul. Młynarska 14A, 27-200 Starachowice
690 413 114
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Maciej Kenig
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sieć Burgerowni „Krówka i Połówka” Maciej Kenig (ul. Młynarska 14A, 27-200 Starachowice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Bistro Krówka i Połówka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie krowkaipolowka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Koncept Bistro Krówka i Połówka ma już 16 lokali. W tegorocznych planach są jeszcze cztery kolejne otwarcia.
Czy da się założyć firmę za nieduże pieniądze? Oczywiście! We wrześniowym numerze "FRANCHISING" przedstawiamy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie za rozsądną kwotę.
Krówka i Połówka w rok otworzyła 10 lokali franczyzowych. W czym tkwi sekret popularności konceptu?
Właściciele Krówki i Połówki zapewniają, że bistro pod ich marką można otworzyć już za 30 tys. zł. Ale trzeba spełnić określone warunki.

Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?
– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.
Karol Nowosielski zupełnie przypadkiem trafił na koncept Bafra Kebab. Nie szukał nowej drogi zawodowej. O jego przyszłości zadecydował przypadek.
New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.

Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.