Bistro Krówka i Połówka

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Istniejemy na rynku od 2016 roku, nasz pierwszy lokal powstał w Starachowicach- kiedy to trójka przyjaciół wpadła na pomysł połączenia Pubu i burgerowni. Mieliśmy spore doświadczenie, zapał i determinację. Na początku było ciężko ale Nasz pomysł chwycił, przewyższając nasze wyobrażenie, a zadowolonych klientów wciąż przybywa. Obecnie Krówka i Połówka w Starachowicach sprzedaje miesięcznie ponad 4000 burgerów.
Innowacyjność połączenia Pubu z piwem i alkoholami mocnymi oraz Slow-Foodowej restauracji z burgerami, a także poziom nakładów jakie ponosi franczyzobiorca zdecydowanie wyróżnia nas na całym rynku franczyzowym w kraju.
Stosunkowo niski koszt inwestycji jaki musi na początku ponieść franczyzobiorca (już od 40.000 zł w zależności od lokalu jakim dysponuje), oznacza bardzo szybki zwrot poniesionych nakładów i szybki zysk.
Zdecydowanie najważniejszym czynnikiem jaki definiuje dużą popularność naszych produktów to najwyższa jakość. Do produkcji używamy wyłącznie świeżych i nieprzetworzonych lub mrożonych produktów. Wołowina pochodzi wyłącznie od jednego sprawdzonego dostawcy, jest codziennie mielona i smażona w stopniu jaki oczekuje klient (mocno-well, średnio-medium, krwiście-rare). Praktycznie wszystkie sosy i dodatki są przygotowywane na miejscu z najwyższej jakości składników, także od lokalnych dostawców i producentów. Podobnie ma się z bułkami- wypiekane przez zaprzyjaźnioną piekarnię są codziennie świeże dowożone do lokalu.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
14 otwartych lokali:
- Starachowice
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Skarżysko Kamienna
- Warszawa Bemowo
- Iłża
- Siedlce
- Busko Zdrój
- Piaseczno
- Tarnobrzeg
- Kielce
- Szydłowiec
- Włoszczowa
- Zambrów
- Jędrzejów
- Nowa Słupia
W trakcie realizacji:
- Konstancin
- Lublin
- Częstochowa
- Warszawa Targówek
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Ze swojej strony dajemy gotowy przepis na sukces. W pakiecie franczyzowym znajduje się:
- kompedium naszej wiedzy i doświadczeń tzw. Know-How- kilkudziesięcio stronicowy podręcznik- instrukcja opracowana przez nas i zawierająca wszystko, co dotyczy otwarcia i prowadzenia „Krówki i Połówki”,
- pomoc w urządzaniu i zakupach wyposażenia, ponieważ posiadamy znakomite kontakty w branży- możemy uzyskać wysokie rabaty przy zakupach sprzętu i wyposażenia,
- indywidualne szkolenia personelu kelnerskiego i kucharzy w przededniach otwarcia (przyjedziemy i wyszkolimy pracowników);
- darmowy udział w cyklicznych akcjach marketingowych,
- firmowe konto na Facebooku oraz know-how jak je skutecznie prowadzić, możemy też poprowadzić je za ciebie!,
- firmowa strona www wraz z aktualnościami o twoim lokalu, firmowa skrzynka pocztowa w domenie www.krowkaipolowka.pl,
- bezpłatna pomoc i doradztwo podczas prowadzenia przez ciebie lokalu przez cały okres obowiązywania umowy,
- udział w programach lojalnościowych z dostawcami gwarantujący najniższe ceny interesujących nas towarów, i wiele innych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- minimalne koszty to 45 tys. zł, zależne w dużej mierze od lokalu jakim dysponuje franczyzobiorca,
- opłata wstępna 8 tys. zł,
- opłata miesięczna już od 1 tys. zł.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sieć Burgerowni „Krówka i Połówka” Maciej Kenig
ul. Młynarska 14A, 27-200 Starachowice
507 110 650
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Maciej Kenig
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Koncept Bistro Krówka i Połówka ma już 16 lokali. W tegorocznych planach są jeszcze cztery kolejne otwarcia.
Czy da się założyć firmę za nieduże pieniądze? Oczywiście! We wrześniowym numerze "FRANCHISING" przedstawiamy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie za rozsądną kwotę.
Krówka i Połówka w rok otworzyła 10 lokali franczyzowych. W czym tkwi sekret popularności konceptu?
Właściciele Krówki i Połówki zapewniają, że bistro pod ich marką można otworzyć już za 30 tys. zł. Ale trzeba spełnić określone warunki.

Otwieramy – stwierdzili przedsiębiorcy z branży gastronomicznej i hotelarskiej. Pomimo zakazu niektórzy zaczynają odmrażać swoje biznesy. Także franczyzowe.
– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski, menedżer ds. rozwoju restauracji Chinkalnia.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.

Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!
Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.
Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.