Bistro Krówka i Połówka

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Istniejemy na rynku gastronomicznym od 2016 roku, nasz pierwszy lokal powstał w Starachowicach - kiedy to trójka przyjaciół wpadła na pomysł połączenia Pubu i burgerowni. Mieliśmy spore doświadczenie, zapał i determinację. Na początku było bardzo ciężko, uczyliśmy się na własnych błędach ale finalnie Nasz pomysł chwycił, przewyższając nasze wyobrażenie, a zadowolonych klientów wciąż przybywa. Obecnie Krówka i Połówka w Starachowicach sprzedaje miesięcznie ponad 4000 burgerów, a sieć kilkadziesiąt tysięcy.
Zdecydowanie najważniejszym czynnikiem jaki definiuje dużą popularność naszych produktów to najwyższa jakość. Do produkcji używamy wyłącznie świeżych i nieprzetworzonych lub mrożonych produktów. Wołowina pochodzi wyłącznie od sprawdzonych dostawców, jest codziennie mielona i smażona w stopniu jaki oczekuje klient (mocno-well, średnio-medium, krwiście-rare). Praktycznie wszystkie sosy i dodatki są przygotowywane na miejscu z najwyższej jakości składników, także od lokalnych dostawców i producentów. Podobnie ma się z bułkami- wypiekane zgodnie z naszą recepturą przez zaprzyjaźnioną piekarnię są codziennie świeże dowożone do lokalu.
Innowacyjność połączenia Pubu z piwem i alkoholami mocnymi oraz Slow-Foodowej restauracji z burgerami, a także poziom nakładów jakie ponosi franczyzobiorca zdecydowanie korzystnie wyróżnia nas na całym rynku franczyzowym w kraju. Stosunkowo niski koszt inwestycji jaki musi na początku ponieść franczyzobiorca (już od około 60.000 zł w zależności od stanu lokalu jakim dysponuje), oznacza bardzo szybki zwrot poniesionych nakładów i szybki zysk.
Lokal staje się rentowny praktycznie w momencie otwarcia. Przystępując do naszej sieci gwarantujemy, że nauczymy cię wszystkiego co musisz wiedzieć by prowadzić swój lokal, jak uniknąć błędów i pułapek, jak radzić sobie z konkurencją i przede wszystkim jak zarabiać. Współpracujemy z największymi potentatami w branży gastronomicznej na zasadach umów lojalnościowych zapewniając wszystkim Naszym franczyzobiorcom najbardziej atrakcyjne ceny oraz darmowy sprzęt i część wyposażenia do lokali.
Nasz pomysł jest również odporny na pandemiczne restrykcje. Dzięki rozwiniętemu autorskiemu systemowi zamówień (aplikacja iOS i Android oraz strona www), a także wdrożonych od samego początku dostaw - problem zamkniętych sal w lokalach praktycznie nie spowodował spadku obrotów. Z dnia na dzień przestawiliśmy się na świadczenie usług w ramach dowozów zamówionych produktów bezpośrednio do klientów.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
11 lokali
- Starachowice
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Skarżysko Kamienna
- Iłża
- Piaseczno
- Tarnobrzeg
- Kielce
- Włoszczowa
- Zambrów
- Nowa Słupia
- Płock
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Ze swojej strony dajemy gotowy przepis na sukces. W pakiecie franczyzowym znajduje się:
- kompedium naszej wiedzy i doświadczeń tzw. Know-How- kilkudziesięcio stronicowy podręcznik- instrukcja opracowana przez nas i zawierająca wszystko, co dotyczy otwarcia i prowadzenia „Krówki i Połówki”,
- pomoc w wyborze lokalu.
- Pomoc w planowaniu, urządzaniu i zakupach wyposażenia, ponieważ posiadamy znakomite kontakty w branży- możemy uzyskać wysokie rabaty przy zakupach sprzętu i wyposażenia,
- indywidualne szkolenia franczyzobiorcy, personelu kelnerskiego i kucharzy w przededniach otwarcia (przyjedziemy na kilka dni i wyszkolimy ciebie i pracowników);
- darmowy udział w cyklicznych akcjach marketingowych,
- firmowe konto na Facebooku oraz know-how jak je skutecznie prowadzić, możemy też poprowadzić je za ciebie!,
- firmowa strona www wraz z aktualnościami o twoim lokalu, firmowa skrzynka pocztowa w domenie www.krowkaipolowka.pl,
- bezpłatna pomoc i doradztwo podczas prowadzenia przez ciebie lokalu przez cały okres obowiązywania umowy,
- udział w programach lojalnościowych z dostawcami gwarantujący najniższe ceny interesujących nas towarów, i wiele innych.
- Bezpłatne materiały reklamowe, menu, ulotki etc.
- Autorski system POS do zarządzania lokalem, zbieraniem i obsługą zamówień, dedykowane aplikacje na wszystkie platformy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Szacunkowe koszty na start to około 60 tys. zł, zależne w dużej mierze od stanu lokalu jakim dysponuje franczyzobiorca,
- Jednorazowa opłata wstępna-licencyjna 8 tys. zł,
- Opłaty miesięczne już od 1 tys. zł.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sieć Burgerowni „Krówka i Połówka” Maciej Kenig
ul. Młynarska 14A, 27-200 Starachowice
690 413 114
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Maciej Kenig
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sieć Burgerowni „Krówka i Połówka” Maciej Kenig (ul. Młynarska 14A, 27-200 Starachowice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Bistro Krówka i Połówka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie krowkaipolowka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Koncept Bistro Krówka i Połówka ma już 16 lokali. W tegorocznych planach są jeszcze cztery kolejne otwarcia.
Czy da się założyć firmę za nieduże pieniądze? Oczywiście! We wrześniowym numerze "FRANCHISING" przedstawiamy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie za rozsądną kwotę.
Krówka i Połówka w rok otworzyła 10 lokali franczyzowych. W czym tkwi sekret popularności konceptu?
Właściciele Krówki i Połówki zapewniają, że bistro pod ich marką można otworzyć już za 30 tys. zł. Ale trzeba spełnić określone warunki.

Sieć Makarun stawia mocno na formaty z niską kwotą inwestycji.
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?
Diety pudełkowe cieszą się dużym zainteresowaniem Polaków. Nie jest to jednak dzisiaj łatwy biznes do prowadzenia.

Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.
300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów franczyzowych i 10 własnych.
Cafe Słodziak to nowy koncept franczyzodawcy marki Cukrem i Solą. Jakie są plany marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Gastronomia nadal jest jedną z branż najchętniej wybieranych przez przedsiębiorców. Prezentujemy 30 sprawdzonym pomysłów na biznes we franczyzie w tej branży!
Czy ekologiczny biznes prowadzi się tylko dla idei, czy też naprawdę można na tym zarobić? Oto pomysły na firmę, która dba o środowisko.
Studio gamingowe, klub Xtreme Fitness Gym, firma diagnozująca zdrowe zwierząt na podstawie badania ich sierści a może mała manufaktura torebek? Sprawdź, jak otworzyć takie biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.